A/D note
Λοιπόν το ρόλο του Αχιλλέα θα τον παίξει ο Liam Hemsworth το ξέρω είναι πανέμορφος.- Είσαι πουτάνα !
- Αχιλλέα, σε παρακαλώ ηρέμησε δεν είναι έτσι όπως φαίνεται.
- Δηλαδή δεν έκανες σεξ μ'αυτον τον μαλακά; Ε; Απαντά μου !
- Αχιλλέα σε ικετεύω μη μ'αφηνεις.
- Έπρεπε να το σκεφτείς πριν γαμηθείς με τον αλλον ! Δε θέλω να σε ξαναδώ. Μεταξύ μας τέλος. !~~~ 2 μήνες μετά ~~~
Άνοιξα την πόρτα και μπήκα στο σπίτι πετάγοντας τα κλειδιά σε ένα κομοδίνο που βρίσκονταν κοντά στην πόρτα. Κοίταξα το διαμέρισμα, ήταν τόσο σκοτεινό χωρίς την Αλεξάνδρα ηταν τόσο άδειο.
Περπάτησα προς το σαλόνι και ξάπλωσα στον καναπέ. Δεν έκανα καν τον κόπο να ανάψω τα φώτα.
Αν είμασταν ακόμη μαζί θα κλείναμε σήμερα τεσσερα χρονια. Γιατί το έκανε ; Ακόμη δε μπορούσα να το καταλάβω, δεν της έλειπε τίποτα, ήταν χαρούμενη μαζί μου τουλάχιστον έτσι μου έλεγε.
Ηταν ήδη εξι το μεσημέρι θα έπρεπε να φάω κάτι αλλά δεν είχα όρεξη. Όχι σήμερα. Σηκώθηκα και πήγα προς το ντουλάπι με τα ποτά που είχα. Πήρα το μπουκάλι βότκα και ενα μικρό ποτηράκι.
Κάθησα πάλι στον καναπέ και άρχισα να πίνω. Μετά απο έξι σοτάκια. Άνοιξα το λάπτοπ μου και μπήκα omegle. Ήταν ήδη 1 το πρωί. Τέλεια τώρα θα είναι όλη οι ανώμαλοι εκεί.
Μίλησα με κάτι κοπέλες. Όλες τους ηταν τόσο μικρές ακόμη, κάτι δεκαεξάχρονα με "αγαμίες". Περίπου στις 2 άρχισα πάλι καινούριο τσατ. Η κοπέλα ήταν 18 και λέγονταν Αφροδίτη.
Μιλήσαμε για λίγο χωρίς ανωμαλίες, της είπα τι έγινε και τότε μου πρότινε κάτι που δεν περίμενα. Μου είπε να γίνουμε fuck buddies. Της είπα να πάει να γαμηθεί και οτι είναι τρελή.
Δε μου απάντησε μου έστειλε μόνο τον αριθμό του τηλεφώνου της και μου έγραψε οτι αν τελικά θα αποδεχτώ την πρόταση της να την πάρω τηλέφωνο.
Αμέσως σταμάτησα το τσατ ωστόσο δεν ξέρω γιατί έγραψα το τηλέφωνο της. Βγήκα απο το omegle και πήγα να κοιμηθώ ευτυχώς που αύριο είναι Κυριακή γιατί δε βλέπω τον εαυτό μου και πολύ καλά μετά απο τόσο αλκοόλ.
Κοιμήθηκα αμέσως. Το πρωί όταν ξύπνησα το κεφάλι μου πόνουσε απίστευτα. Δεν μπορούσα να σηκωθώ απο το κρεβάτι μου. Μπουσουλώντας κατευθύνθηκα προς το σαλονι-κουζινα.
CZYTASZ
Fuck Buddies
RandomΟ Αχιλλέας είναι ένας εικοσάχρονος φοιτητής πανεπιστημίου ιατρικής. Μόλις έμαθε οτι η κοπελα με την οποία τα είχανε τρία χρόνια τον απατάει. Υπόσχεται στον εαυτό του οτι από εκείνη τη στιγμη δε θα έχει πια σχέσης μονο one night stands. Όταν μια κοπε...