~~~ 2 μηνες μετα ~~~
Ηταν παρασκευη και οπως παντα η Αφροδιτη ηρθε στο σπιτι μου. Αποφασισαμε σημερα οτι δεν θα αρχισουμε αμεσως με σεξ αλλα θα δουμε καμια ταινια μιας και, ημασταν κουρασμενοι και δεν ειχαμε πολυ ορεξη.
Αμα μας εβλεπε κανεις θα νομιζε οτι ειμαστε σε σχεση. Ειχα το χερι μου στον ωμο της και αυτη ξαπλωσε το κεφαλι της στο στηθος μου. Βλεπαμε ενα thriller και γελουσαμε με το αθλιο επιπεδο της ταινιας.
Δεν προσεχα και πολυ την ταινια, σκεφτόμουν ολα οσα εγιναν τους δυο προηγουμενους μηνες. Το καναμε συνηθεια πια, η Αφροδίτη να ερχεται τις παρασκευες και καποιες φορες οταν ηθελε και ειχαμε και οι δυο χρονο ερχονταν και αλλες μερες.
Παντως οταν ερχονταν παντα εμενε τη νυχτα και μετα παντα την πηγαινα ειτε στο φροντιστηριο ειτε στο σχολειο της. Καθε φορα που πηγαιναμε στο σπιτι της ακουγα να τσακωνεται με τη μητερα της.
Ειχαμε γνωριστει καλα, της εχω πει παρα πολλα για τη ζωη μου αλλα αυτοι παρεμεινε κλειστη, προτιμουσε να ακουει οταν μιλουσαμε για θεματα τυπου οικγενεια και αυτα.
- Θες να θερμανω τη πιτσα ;
- Ναι αν μπορεις.
Μου απαντησε ενω χαμογελασε. Ειχε υπεροχο χαμογελο και λακκακια, το εβρισκα πολυ γλυκο. Τις πρωτες μερες ηταν λιγο δυσκολο να μιλησω μαζι της, δεν χαμογελουσε ποτε και παντα ηταν λιγο λυπημενη.Ηθελα να μαθω κατι γι'αυτην, ετσι αποφασισα οτι σημερα θα μιλησει αυτη και εγω απλα θα ακουω.
- Ιτη, μπορεις επιτελους να μου πεις για σενα και για τη ζωη σου ;
Αναστεναξε και εκλεισαι τα ματια της. Πηρε το τηλεκοντρόλ και εκλεισε την τηλεοραση.- Τι θες να μαθεις ;
- Για την οικογενεια σου, γιατι τσακωνεσαι παντα με τη μητερα σου.
Το βλεμμα της αγριεψε οταν ανεφερα τη μητερα της.- Δεν ειναι η μητερα μου, ειμαι κατι σαν υιοθετημενη, αυτη η γυναικα που αποκαλεις "μητερα" μου, στην πραγματικοτητα ειναι η αδερφη της μητερας μου.
Την κοιταξα μπερδεμενος.
- Τοτε οι γονεις σου που ειναι ;Με κοιταξε στα ματια, δεν εκφραζε κανενα συναισθημα, ηταν ηρεμη και κρυα σαν τον παγο.
- Πεθαναν.
- Πως πεθαναν ;
- Γιατι σε νοιαζει τοσο πολυ ;
- Απλα στην αρχη μιλουσα μονο εγω, σου ειπα σχεδον τα παντα, δεν νομιζεις οτι μου οφειλεις τουλάχιστον να μου πεις για την οικογενεια σου ;Σηκωθηκε απο τον καναπε νευριασμενη, δεν την εχω ξαναδει ποτε σε τετοια κατασταση. Καποιες φορες ειχε νευρα αλλα ποτε δεν ειχε τετοιο βλεμμα. Προσπαθησα να την πλησιασω αλλα με εσπρωξε με δυναμη.
CZYTASZ
Fuck Buddies
RandomΟ Αχιλλέας είναι ένας εικοσάχρονος φοιτητής πανεπιστημίου ιατρικής. Μόλις έμαθε οτι η κοπελα με την οποία τα είχανε τρία χρόνια τον απατάει. Υπόσχεται στον εαυτό του οτι από εκείνη τη στιγμη δε θα έχει πια σχέσης μονο one night stands. Όταν μια κοπε...