How deep is your love ?

243 22 8
                                    

Δεν κυνηγησα την Αφροδιτη εμεινα με την Αλεξανδρα και ημουν πολυ ευχαριστημενος. Χορευαμε και μιλουσαμε καποιες φορες πετουσα και ενα αστειο. Οταν ακουγα το γελειο της, θυμομουν τις καλες στιγμες οταν ημασταν χαρουμενη.

Δεν ηξερα πως θα αντιδρασουν οι αλλοι οταν το μαθουν ειδικα οτι δεθηκαν πολυ στενα με την Αφροδιτη, ηταν μελος της παρεας μας και ηξερα οτι θα προκυψουν πολλα προβληματα εξαιτιας της καταστασης. Αλλα εκεινη τη στιγμη δεν με ενοιαζε τιποτα.

Οταν κουραστηκαμε να χορευουμε κι'αλλο πηγαμε να πιουμε κατι. Δεν μπορουσα να βρω πουθενα τους γονεις μου, ομως βρηκα την Μελινα με τον Τεο. Αγκαλιασα την Αλεξανδρα και προχωρησαμε στην κατευθυνση τους. Η Μελινα ηταν πανευτυχισμενη και ετρεξε να αγκαλιασει την Αλεξανδρα. Ενω ο Τεο κοιτουσε την Αλεξανδρα με μισος, δεν εκρυβε την απεχθεια του γι'αυτην. Με κοιταξε για λιγο θυμωμενος και εφυγε.

Ηξερα οτι θα αντιδρουσε ετσι, ηταν λογικο. Ομως επρεπε να του μιλησω να του εξηγησω την κατασταση δεν ηθελα να χασω τον κολλητο μου λογω της κοπελας μου. Ετσι κι'αλλιως ηξερα οτι ο Αρης δεν θα μου μιλαει για πολυ καιρο οταν μαθει τι εγινε.

Με λιγη δυσκολια τον βρηκα, στεκονταν στο μπαλκονι και επινε τη σαμπανια του.
- Αχιλλεα εισαι πολυ μαλακας.
- Δεν ειμαι εκανα το καλυτερο για την Αφροδιτη.
- Δηλαδη πιστευεις οτι το καλυτερο ειναι να την αφησεις ;
- Ναι, πιστευω οτι ειναι το καλυτερο που μπορουσα να κανω. Ειναι νεα, θελει να διασκεδαζει και με μενα δε γινεται. Εγω απλα τη δεσμευω, πρεπει να ζησει τη ζωη της.
- Ακους τον εαυτο σου ; Αυτο που λες ειναι σκετη μαλακια ! Το οτι ειναι νεα δεν σημαινει οτι θελει να αλλαζει τα αγορια καθε μερα ! Και διασκεδαζει και με σενα. Ποιος σου ειπε αυτες τι βλακιες ; Η Αλεξανδρα ;
- Ναι, αλλα το ειπε για το καλο της Αφροδιτης.
- Για το καλο της Αφροδιτης ή το δικο της. Γιατι μου φαινεται οτι απλα σου ειπε ολα αυτα να γυρισεις πισω σ'αυτην ! Βλεπω η Μελινα δεν ξερει τιποτα ;
- Οχι και θα ηθελα να μεινει ετσι.
- Α δηλαδη θες να της λεω ψεματα ; Γιατι δεν της λες οτι η Αλεξανδρα σε απατησε ;
- Αφου ξερεις οτι ειναι πολυ καλες φιλες ! Δε θελω να χαλασω τη φιλια της εξαιτις μιας βλακιας.
- Αχιλλεα σε λυπαμαι απιστευτα που εισαι τοσο μαλακας.

Φευγοντας προσθεσε.
- Α και μη περιμενεις οτι επειδη εσυ τα χαλασες με την Ιτη, θα σταματησουμε να κανουμε παρεα. Θα βγαινει μαζι μας και δεν με νοιαζει αν θα αρεσει αυτο στην αγαπημενη μας Αλεξναδρα.

Τον ειδα να μπαινει παλι στο σπιτι. Περιμενα να ηρεμησει να με ακουσει και να αποδεχτει την κατασταση. Παντα ετσι εκανε. Τελεια ! Ακουμπησα στο τοιχο, δεν εχω νιωσει ποτε τοσο κουρασμενος οσο σημερα. Σε ενα βραδυ αλλαξαν τοσα πολλα. Εχασα την Αφροδιτη αλλα κερδισα την Αλεξανδρα. Ομως εχασα τον Τεο και συντομα θα χασω και τον Αρη. Ολα πανε τελεια απλα τελεια.

Α/D note

Λοιπον, ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ. Απλα σας εχω προειδοποιησει οτι αν ανεβασω θα ειναι μικρο.

Την Πεμπτη παω στο χωριο μου και δεν θα εχω ιντερνετ. Θα αγορασω καρτα αλλα δεν ξερω αν θα μπορεσω να ανεβασω με τα MB.

Ευχομαι σε ολους καλο καλοκαιρι ! Και τα λεμε τον Σεπτεμβρη :)

Fuck BuddiesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz