Η φωτογραφια της Μελιτης απο πανω :)
Εφτιαξα τη frittata ( πρεπει να το δοκιμασετε μπορειτε να το φτιαξετε πολυ ευκολα και ειναι πολυ ωραιο ), τη μοιρασα σε πεντε μεριδες και τις εβαλα σε πεντε πιατα.
Οταν τελειωσα πηγα στο σαλονι και ξυπνησα τον Αρη ο οποιος σηκωθηκε και ελικρινα ετρεξε στο τραπεζι. Μετα πηγα στο δωματιο της Μελινας και του Τεό, εννοειται εκλεισα τα ματια μου αφου δεν ηθελα να τους δω γυμνους. Σιγα σιγα σηκωθηκαν και πηγαν στο τραπεζι.
Μπηκα στο δωματιο μου και ξαπλωσα στο κρεβατι.
- Ιτηηη.
Ψιθυρισα στο αυτι της.
Κατι μου απαντησε αλλα δεν μπορουσα να το καταλαβω. Αλλαξε σταση και εβαλε πανω απο το κεφαλι της ενα μαξιλαρι.
Την κουνησα, μαλλον νευριασε γιατι μου εδειξε κωλοδαχτυλο.- Ελα Ιτη, εχουμε φαγητο και καφε.
Οταν το ειπα, τονιζοντας το φαγητο και τον καφε, αμεσως σηκωθηκε. Πηγε λιγο στο μπανιο και εβρεξε το προσωπο της, μετα πηγαμε στο τραπεζι.- Το φαγητο ειναι υπεροχο Λεα.
Ειπε η Αφροδιτη ευχαριστημενη.
Τρωγαμε και γελουσαμε, ηταν τοσο ωραια μεχρι που χτυπησε το κινητο της Αφροδιτης.Σηκωθηκε απο τραπεζι και πηγε στο δωματιο μου. Κοιταξα τους αλλους κανεις δεν της εδωσε σημασια εγω ομως ηθελα να μαθω με ποιον μιλαει. Κι αν ηταν αυτος ο Δημητρης ; Επρεπε να το μαθω.
Σηκωθηκα χωρις να κανω θορυβο. Ευτυχως που αφησε την πορτα ανοιχτη. Ηρθα οσο πιο κοντα γινεται και ακουγα τι λεει.
- Αντιγονη, δεν με νοιαζει ! Τωρα με θυμηθηκες ; Ελειπα απο την Παρασκευη και εσυ δεν με πηρες καν τηλεφωνο ! Ασε μας ! Ναι, νοιαζεσαι σιγουρα. Τι θες ; Ειμαι στο σπιτι ενος φιλου μου. Σε πειραζει ; Χα-χα δεν με νοιαζει καθολου. Δεν ξερω ποτε θα γυρισω. Βγαινεις σημερα ; Γι'αυτο με ηθελες, να προσεξω τη μικρη ! Ενταξει θα ερθω σε λιγο.Οταν τελειωσε την κληση γυρισα γρηγορα στο τραπεζι και καθισα στη θεση μου. Η Αφροδιτη μπηκε στην τραπεζαρια.
- Εγω πρεπει να φυγω.
- Θα σε παω εγω.
- Ευχαριστω παρα πολυ, πρεπει να παω οσο πιο γρηγορα γινεται.
- Αν θελετε να μεινετε εγω δεν εχω προβλημα.Η Μελινα σηκωθηκε και αγκαλιασε την Αφροδιτη.
- Θα ξανασυναντηθουμε εστι δεν ειναι ;
- Ναι οποτε εχεις χρονο.Οι αλλοι δυο τη χαιρετησαν και βγηκαμε απο το διαμερισμα. Συντομα φτασαμε στο σπιτι της.
Κατεβηκε απο τη μηχανη και με φιλησε στο μαγουλο. Ηταν ετπιμη να φυγει οταν γυρισε και με κοιταξε.
- Θες να μπεις μεσα ;
- Δεν ξερω, οι αλλοι εμειναν μονοι τους στο διαμερισμα μου.
- Ελα σε παρακαλω αφου δεν θα το καταστρεψουν.
CZYTASZ
Fuck Buddies
RandomΟ Αχιλλέας είναι ένας εικοσάχρονος φοιτητής πανεπιστημίου ιατρικής. Μόλις έμαθε οτι η κοπελα με την οποία τα είχανε τρία χρόνια τον απατάει. Υπόσχεται στον εαυτό του οτι από εκείνη τη στιγμη δε θα έχει πια σχέσης μονο one night stands. Όταν μια κοπε...