Πολλοι μπορει να απογοητευτουν απο το τελος. Συγνωμη αλλα αυτη ειναι η ιστορια μου και θελω να τελειωσει ετσι.
Σχεδιαζα να ειναι μικρη και ο Αχιλλεας δεν θα ηταν ποτε με την Αφροδιτη ετσι κι αλλιως. Τωρα που θα την τελειωσω θα ασχοληθω με μια αλλη που σκεφτομουν πολυ ωρα.
°¡° °¡° °¡° °¡° °¡° °¡° °¡° °¡°
Οι μερες περνουσανε αργα αργα. Πανεπιστημιο, σπιτι, βολτα, διαβασμα. Αυτη ηταν η ρουτινα. Με την Αλεξανδρα δεν πηγαιναν ολα τοσο καλα. Μετα απο τρεις εβδομαδες γεματες ενταση αποφασισαμε να μην ειμαστε πια ζευγαρη. Δεν μας πηγαινε πουθενα αυτη η σχεση. Δεν ενιωθα κατι οταν της ελεγα αντιο για τελευταια φορα. Βασικα ηταν απλα ενας τροπος με τον οποιο τελειωνα ενα κεφαλαιο στη ζωη μου. Ενα κεφαλαιο στο οποιο υπηρχε και η Αφροδιτη, με την οποια παραμειναμε φιλοι. Στην αρχη ηταν λιγο δυσκολο αλλα το συνηθισα και οταν την εβλεπα χαρουμενη με τον Διονυση ενιωθα και εγω χαρουμενος.
Της εχω ζητησει καμποσες φορες να μου πει τί εγινε στο παρελθον και γιατι εμενε με την θεια της. Αλλα οσες φορες το ανεφερα απλα με αγνοουσε και δεν ηθελα να χαλασω παλι τη σχεση που φτιαξαμε.
Ο Αρης με την Αναστασια τσακωνοντουσαν συνεχεια αλλα στο τελος παντα υποχωρουσε ο ενας ή ο αλλος. Παρ'ολο που στην αρχη φαινονταν πολυ κακια αποδειχθηκε καλη. Δεν πρεπει ποτε μα ποτε να διαμορφωνουμε αποψη για καποιον ενω δεν τον ξερουμε. Ο Τεο με την Μελινα αποφασισαν οτι θα παντρευτουν σε δεκα μηνες, δεν ηθελαν να βιαζονται.
- Αχιλλεα !!
- Ερχομαι μωρο μου.
Η Αγγελικη με φωναξε θυμωμενη, θα επρεπε να ειμαστε εδω και δεκα λεπτα στο δρομο. Η Αγγελικη ειναι μια συμφοιτητρια η οποια, βασικα αυτη ειναι αλλη ιστορια που θα μεινει μεταξυ μας. Με την Αγγελικη γραφω ενα καινουριο κεφαλαιο στη ζωη μου, δεν μπορουσα να ζω κι'αλλο με το παρελθον οσο κι'αν ωραιον να ηταν επρεπε να προχωρησω. Μπορει τα παραμυθια τελικα να ειναι αληθινα γιατι στη ζωη ολα τελειωνουν καλα αν τα δεις απο θετικη αποψη απλα πρεπει να προσπαθησεις. Στο κατω κατω εμεις ειμαστε οι συγγραφεις της ζωης μας. Εμεις επιλεγουμε το τι θα κανουμε με τη ζωη μας. Απλα πρεπει να ξαναθυμομαστε οτι στην πραγματικοτητα εχουμε μονο μια ζωη και γι'αυτο πρεπει να την περασουμε ετσι οπως θελουμε.
A/d note
Ξερω, ολοι με μισειτε τωρα αλλα ετσι ηθελα να τελειωσω την ιστορια.
Παντως σας ευχαριστω πααρα πολυ για ολη την υποστιριξη. Ξερω αργησα και ειχα πολλοι καλους λογους να αργησω αλλα αν σας τους εγραφα ολους θα μου εβγαιναν περιπου 500 λεξεις ;)
Σας ευχαριστω παρα πολυ για αλλη μια φορα, ομως δεν θα ειναι η τελευταια μου ιστορια
μην την διαγραψετε ακομη, διαβαστε και το επομενο κεφαλαιο.
CZYTASZ
Fuck Buddies
SonstigesΟ Αχιλλέας είναι ένας εικοσάχρονος φοιτητής πανεπιστημίου ιατρικής. Μόλις έμαθε οτι η κοπελα με την οποία τα είχανε τρία χρόνια τον απατάει. Υπόσχεται στον εαυτό του οτι από εκείνη τη στιγμη δε θα έχει πια σχέσης μονο one night stands. Όταν μια κοπε...