Περασαν τρεις μερες απο τοτε που εφυγα απο το σπιτι της Αφροδιτης. Απο τοτε δεν της μιλησα, προσπαθουσε να με παρει τηλεφωνο αλλα δεν το σηκωνα. Δεν ηθελα να τις μιλησω. Ειπε το ονομα του Δημητρη στον υπνο της !
Τελικα ομως αποφασισα να σταματησω τις βλακειες και να τις μιλησω. Σκεφτηκα να παμε για καφε γι'αυτο αλλαξα απο τις πιτζαμες και εβαλα πιο κυριλε ρουχα. Θα παω να την παρω απο το σχολειο της. Ευτυχως που μου.ειχε πει στην αρχη της γνωριμιας μας που ειναι.
Κοιταξα το ρολοι θα ειμαι στην ωρα μου. Αναψα τη μηχανη και κατευθυνθηκα προς το λυκειο της. Οταν εφτασα χτυπησε το κουδουνι. Κατεβηκα απο τη μηχανη και περιμενα. Η εξωπορτα ανοιξε διαπλατα και αρχισαν να βγαινουν παιδια.
Ειδα την Αφροδιτη και πριν προλαβω να τη χαιρετησω ηρθαν διπλα της δυο αγορια. Ακουσα να την πειραζουν.
- Ελα μωρε τι σε πειραζει να φασωθουμε ; Αφου εχεις φασωθει με το μισω σχολειο.
- Σταματα τι δεν καταλαβαινεις.
Την επιασε απο τον καρπο.
- Πουτανακι, δεν θα μου μιλας ετσι. Θες δε θες, θα φασωθουμε.
Ο αλλος τη χουφτωσε στα οπισθια.Ειδα να θυμωνει το βλεμμα της εγινε εξαλλο. Εδωσε μια μπουνια σ'αυτον που μιλουσε και κλωτσησε τον αλλον στος πεος του.
Βγηκε απο την πορτα, ομως στα σκαλια την περιμενε αλλος ενας. Θα επρεπε να αντιδρασω αλλα ξερω ποσο τη νευριαζει οταν τη βοηθαω. Τον κοιταξα, ειχε καστανα μαλλια και πρασινα ματια. Σηκωθηκε απο τα σκαλακια και την αγκαλιασε.
- Δημητρη, γαμωτο ασε με. Τι δεν καταλαβαινεις ;
Δηλαδη αυτος ειναι γνωστος ο Δημητρακης. Εσφιξα τις γροθιες μου. Αν δεν την αφησει θα τον πλακωσω δεν με νοιαζει.
- Μωρακι μου μην παιζεις τη δυσκολη.
- Τι δε καταλαβαινεις ρε καθυστερημενε ; Εδω και 8 μηνες δεν ειμαστε μαζι. Ξεκολλα ρε μαλακα !
Την αγκαλιασε πιο σφιχτα.
- Κοιτα, αγαπη μου εισαι μονο δικια μου και τελος.Ειδα να νευριαζει ακομη περισσοτερο. Του εριξε μια μπουνια και τον κλωτσησε στην κοιλια.
Ο Δημητρης σηκωθηκε και της εριξε σφαλιαρα. Δεν επρεπε να το κανει. Η Αφροδιτη ακουμπησε το μαγουλο της. Δεν την ειδα ποτε τοσο νευριασμενη.
Τον εσπρωξε, ο Δημητρης ξαφνιασμενος επεσε κατω και αυτη αρχισε να τον κλωτσαει.Οι αλλοι μαθητες σχηματισαν εναν κυκλο γυρω τους. Ηξερα οτι επρεπε να αντιδρασω. Εσπασα τον κυκλο και μπηκα μεσα. Αγκαλιασα την Ιτη απο πισω. Στην αρχη παλευε μαζι μου.
- Ιτη, μωρο μου ηρεμησε.
CZYTASZ
Fuck Buddies
RandomΟ Αχιλλέας είναι ένας εικοσάχρονος φοιτητής πανεπιστημίου ιατρικής. Μόλις έμαθε οτι η κοπελα με την οποία τα είχανε τρία χρόνια τον απατάει. Υπόσχεται στον εαυτό του οτι από εκείνη τη στιγμη δε θα έχει πια σχέσης μονο one night stands. Όταν μια κοπε...