Feel so close.

143 18 2
                                    

Περασαν δυο εβδομαδες απο το παρτυ και για πρωτη φορα μετα απο εκεινο το βραδυ θα βγω με τα παιδια, την Αλεξανδρα και την Αφροδιτη. Δεν εχω πει ακομη στην Αλεξανδρα οτι η Αφροδιτη θα ειναι εκει και πιστευω οτι ειναι καλυτερα ετσι. Ειπαμε να συναντηθουμε στο αγαπημενο μας καφενειο. Ειχα αγχωθει παρα πολυ μιας και θα εβλεπα την Αφροδιτη για πρωτη φορα μετα απο δυο εβδομαδες και θα ηταν εκει και η Αλεξανδρα.

Κοιταξα το ρολόι και βγηκα γρηγορα απο το διαμερισμα μου. Η Αλεξανδρα θα εφτανε εκει μονη της μιας και ηταν κοντα στο σπιτι της. Με νευριαζε που δεν ηθελε να μετακομισει στο διαμερισμα μου αφου ετσι κι αλλιως την ηξερα πανω απο εξι χρονια και τα ειχαμε και μεναμε μαζι ηδη. Οσο κι αν την παρακαλουσα δεν αλλαζε την αποφαση της.

Ανεβηκα στη μηχανη μου και μετα απο 20 λεπτα εφτασα στο καφενειο. Μπηκα μεσα και ειδα τους αλλους. Ομως στο τραπεζι μαζι τους ηταν η Αναστασια, η "κολλητη" της Αφροδιτης και ενα αγορι στην ηλικια τους. Της κρατουσε το χερι και ψυθυριζε κατι στο αυτι κανοντας την να γελαει. Χαμογελασα. Να αυτο ηταν που ηθελα για την Αφροδιτη, να βρει καποιον και να ειναι χαρουμενη μαζι του.

Πλησιασα το τραπεζι μας. Ολοι με κοιταξαν και χαιρετησαν. Καθησα διπλα στον Αρη.

- Σιγουρα αναρωτιεσαι τι κανει εδω η Αναστασια.
- Ναι, ειναι μια απο τις δυο ερωτησεις που εχω.
- Εγω θα σου καλυψω τη μια. Για την αλλη πρεπει να πας στην Ιτη. Λοιπον η Αναστασια ειναι η κοπελα μου.

Τον κοιταξα σοβαρα και περιμενα να αρχισει να γελαει και να λεει οτι δεν ειναι αληθεια.
- Αρη ;; Γιατι δε γελας ;
- Γιατι να γελασω, μιλαω σοβαρα.

Κοιταξα την Αναστασια, τουλαχιστον σημερα φαινονταν λιγο καλυτερη οχι τοσο κακια οσο την πρωτη φορα που τη γνωρισα.
- Τι να σου πω. Συγχαρητηρια, επιτελους βρηκες κοπελα που σε θελει.
- Αχιλλεα, ολες με θελουν.
- Αχ Αρη, ξεχασα ποσο αστειος μπορεις να εισαι. Πως καταληξατε να τα εχετε ; - Χαρη στην Ιτη, βγηκα δυο τρεις φορες μαζι της και ερχονταν και η Αναστασια και μπορει να φαινεται οτι ειναι κακια αλλα ειναι πολυ καλη απλα πρεπει να τη γνωρισεις καλυτερα.
- Καταλαβα.

Τα λεπτα περνουσαν και εγω διασκεδαζα ολο και περισσοτερο. Βγηκα ομως για λιγο για τσιγαρο μιας και πειραζε τους αλλους να καπνισω εκει μεσα. Μετα απο λιγο βγηκε και η Αφροδιτη. Αναψε και αυτη τσιγαρο και εισεπνεε τον καπνο.

- Δεν ηξερα οτι καπνιζεις.
- Αχιλλεα, δεν ξερεις τιποτα για μενα.
- Εισαι ακομη θυμωμενη ;
- Στην αρχη ναι παρα πολυ αλλα τωρα το ξεπερασα. Δεν αξιζει να νευριαζω για κατι που δεν μπορω να αλλαξω. Επιπλεον χαρη σ'ολο αυτο που εγινε γνωρισα τον Διονυση.
- Τα εχετε ;
- Θα επρεπε να μη σου απαντησω αλλα οχι, δεν τα εχουμε. Πρωτα θελω να τον γνωρισω καλυτερα, μετα θα δουμε.
- Φαινεται καλο παιδι.
Χαμογελασε κοιτωντας το καφενειο.
- Ειναι πολυ καλος.
- Χαιρομαι που μπορουμε να μιλαμε σαν φιλη.
- Αχιλλεα, αυτο που ειχαμε περασε γιατι να νιωθουμε αβολα οταν ειμαστε μαζι; Ό,τι ειχαμε το αφησαμε πισω μας.
- Δηλαδη φιλοι για παντα;
Με κοιταξε για λιγο σκεπτικη.
- Ναι, φιλοι για παντα.

Η πορτα του καφενειου ανοιξε και βγηκε ο Διονυσης.
Μολις τον ειδε η Αφροδιτη, πεταξε το τσιγαρο της. Ο Διονυσης μας πλησιασε και αγκαλιασε την Ιτη.
- Παμε μεσα;
Αυτη του χαμογελασε και πιανοντας τον απ'το χερι, τον τραβηξε στο καφενειο.

Ολα ηταν καλα, βασικα ολα τελειωσαν καλα, χωρις τσακωμους, χωρις δραματα. Χαμογελασα και ειδα την Αλεξανδρα να τρεχει προς το μερος μου. Λαχανιασμενη αρχισε να μιλαει.
- Αχιλλεα, συγνωμηηηηη απλα δεν με ξυπνησε η αφυπνιση και αργησα αλλα ετρεχα οσο πιο γρηγορα μπορουσα. Δεν προλαβα καν να φαω πρωινο.
- Ελα, φτανει δεν πειραζει που αργησες.

Τη φιλισα στο μαγουλο.
- Αντε παμε μεσα;
Με τραβηξε απ'το χερι και μπηκαμε μεσα. Ειδα τα παιδια να καθονται στο τραπεζι ολοι μαζι. Ενιωσα αυτο το συναισθημα που δεν περιγραφεται, ολα ηταν τελεια. Ειχα την κοπελα μου, τους φιλους μου, τα παντα.
- Αλεξανδρα ; Δεν σε πειραζει που η Αφροδιτη ειναι εδω ;
- Γιατι να με πειραζει, αφου εγω σου κραταω το χερι οχι αυτη. Οτι ειχατε περασε ενω αυτο που εχουμε θα παραμεινει.

A/D note

Λοιπον, αργησα λιγο να ανεβασω, συγνωμη αλλα ημουν αρρωστη :(

Αυτο ηταν η ιστορια τελειωσε. Ηταν πολυ μικρη αλλα ετσι ηθελα να την τελειωσω. Νιωθω καπως παραξενα που ξερω οτι τελειωσε και ολο το κεφαλαιο ηταν παραξενο.

Αλλα θα ανεβασω αλλο ενα κεφαλαιο τον επιλογο ;) Θα προσπαθησω να τον κανω μεγαλο.

Πως περασατε τις διακοπες ; Εγω χαλια :(

Fuck BuddiesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz