The Ex Is Back part 2

236 21 9
                                    

Η φωτογραφια της Αλεξανδρας

Γιατι μου το ειπε ; Δε χρειαζονταν και δεν ηθελα να σκεφτομαι την Αλεξανδρα. Η Αφροδιτη φαινεται ολη την ωρα αγχωμενη και λυπημενη. Δεν μιλησαμε απο τοτε. Δεν νε κοιταξε ουτε μια φορα. Χωρις να σκεφτομαι, την επιασα απο το χερι και αρχισαμε να χορευουμε στο ρυθμο της μουσικης.

Αναστεναξε και ξαπλωσε το κεφαλι της στον ωμο μου. Χαμογελασα, ολα ηταν τοσο ωραια. Δεν με ενοιαζε πια η Αλεξανδρα αφου ειχα διπλα μου την Αφροδιτη.
- Δεν θα με αφησεις ποτε ; Ετσι δεν ειναι Λεα ;
Με κοιταξε στα ματια, φανηκε αγχωμένη. Παρ'ολο που ηξερε την απαντηση φοβονταν.
- Ιτη, δεν θα σε αφησω ποτε ποτε ποτε.

Χαμογελασε ευχαριστημενη με την απαντηση μου. Ολα φαινοντουσαν τοσο ωραια εκεινη τη στιγμη. Ημουν μονο εγω και και αυτη. Περασε πολυ ωρα οταν ενιωσα καποιον να ακουμπαει τον ωμου μου. Γυρισα και ειδα την Αλεξανδρα. Την κοιτουσα χωρις να πω τιποτα, χωρις να κουνιεμαι.

Γιατι ηρθε εδω ; Τι ηθελε παλι ; Δε φτανει που εξαιτις της ημουν σκατα για καμποσους μηνες, ειχε το θαρρος να ερθει εδω ενω χορευα με την Αφροδιτη !

- Μπορουμε να χορεψουμε λιγο ;
Ηθελα να αρνηθω ομως η Αφροδιτη προλαβε να απαντησει πρωτη.
- Ναι, χορεψτε, ετσι κι αλλιως πρεπει να παω στο μπανιο.
Την κοιταξα επιμονα. Απο τον τονο της φωνης της, καταλαβαινες οτι λεει ψεματα. Αυτη απλα κουνησε το κεφαλι της και χαμογελασε ενω εφευγε αφηνοντας με, με τον διαβολο που ονομαζονταν Αλεξανδρα.

Επιασα το χερι της και με μεγαλη αποσταση αναμεσα μας, αρχισαμε να χορευουμε, για καποιο λογο φαινονταν πολυ ευχαριστημενοι.

- Γιατι ηρθες ;
- Οι γονεις σου με καλεσαν.
- Γιατι ηθελες να χορεψουμε ;
- Ελα βρε Αχιλλεα, αφου ηξερα οτι δεν θελεις να εισαι με αυτη την κοπελα. Βασικα, σε εσωσα.
- Αυτη η κοπελα ονομαζεται Αφροδιτη και ειναι να ξερεις τα εχουμε.
- Τα εχεις με ενα τετοιο παιδακι ; Ποσο ειναι 16-17 ;
- Αχ προσπαθησες να γινεις αστεια, δυστυχως απετυχες οπως παντα. Ειναι 18 και ξερεις ειναι πολυ πιο ωριμη απο 'σενα.
- Αληθεια ; Χαχα δε φαινεται.
- Ειναι τοσο ωριμη που δεν με απαταει οπως καποιες.
- Αχ μου ελλειψαν αυτοι οι καβγαδες μας.
- Αχ δε μου ελλειψες καθολου.

Ηρθε πιο κοντα μου κοιτωντας με επιμονα στα ματια.
- Ελα ρε Αχιλλεα, αφου ξερουμε οτι σ'αρεσω ακομη.
- Εμφανησιακα ναι. Μαλιστα πολλες κοπελες μ'αρεσουν απο εμφανιση. Αλλα εσυ απο χαρακτηρα εισαι μια σκυλα.
- Θυμησου ομως αυτες τις ωραιες στιγμες που περασαμε μαζι. Αυτα τα σαββατοκυριακα που βγαιναμε σε κλαμπ και χορευαμε μεχρι της 3 το πρωι.
- Ναι θυμαμαι αυτες στιγμες και δεν μπορω να αρνηθω οτι δεν περνουσα καλα μαζι σου αλλα τωρα εχω καποιον αλλον.
- Παντα μπορεις να την αφησεις.
- Οχι δεν μπορω, τη θελω.
- Ελα ρε Αχιλλεα ειναι μονο 18 εσυ συντομα 21, θα βρει καποιον και θα κλαις μετα. Ειναι πολυ ομορφη αλλα εχει πολυ χρονο ακομη να ζησει τη ζωη της να ερωτευτει, εσυ απλα τη δεσμευεις. Οταν παει σε πανεπιστημιο θα γνωρισει πολλα ατομα ιδιως αγορια. Θα της αρεσει καποιος και θα σε αφησει και εσυ τι θα κανεις ; Θες να εισαι σε μια σχεση χωρις μελλον ;

Ποτε δεν το ειχα σκεφτει ετσι. Κι αν ερωτευτει καποιον αλλον ; Επιπλεον ειναι πολυ νεα ενω η σχεση μας τη δεσμευει δεν διασκεδαζει απλα περναει το χρονο της μαζι μου. Η Αλεξανδρα με πλησιασε πιο πολυ καο ψυθιρισε στο αυτι μου.
- Αλλα παντα μπορεις να γυρισεις πισω, σε μενα. Εγω δεν θα σε αφησω πια και θα ειμαι πιστη σε σενα. Σε ικετευω Αχιλλεα, θυμησου τις ωραιες στιγμες που περασαμε μαζι. Η σχεση μας ηταν πολυ ωραια και σιγουρα εχει ενα φωτεινο μελλον.

Χωρις να το περιμενω με φιλησε και χωρις να σκεφτομαι αποδωσα το φιλι της. Δεν ειχε καμια σχεση με τα φιλια της Ιτης. Η Αλεξανδρα φιλουσε ωριμα, απαλα, αργα και γλυκα, σου εδινε αυτη την αισθηση οτι θες κι'αλλο. Ενω η Αφροδιτη φιλουσε με παθος, γρηγορα. Μετα απο τα φιλια της ειχα προβλημα να πιασω την αναπνοη μου. Ομως οταν με φιλουσε ενιωθα αυτη την ελξη. Ενω με την Αλεξανδρα ενιωθα απλα ωραια και ασφαλης. Ηθελα να γυρισουν οι παλιες στιγμες, να ειμαι και παλι με την Αλεξανδρα, να τη βγαζω φωτογραφιες, κατι που της αρεσε απιστευτα ενω η Ιτη το μισουσε.

Επιτελους ηξερα τι πρεπει να κανω. Η Αφροδιτη θα βρει συντομα καποιον αλλον, θα με ξεπερασει πολυ ευκολα. Ενω εγω θα ειμαι με την Αλεξανδρα, με ενα ατομο που ξερω τοσα χρονια.
Οταν σταμτησε να με φιλαει κοιταξα γυρω μου και ειδα την Αφροδιτη να μας κοιταει. Το προσωπο της δεν εδειχνε κανενα συναισθημα. Με κοιταξε και χαμογελασε απαλα μετα γυρισε και εφυγε καπου. Δεν πηγα απο πσιω της. Δεν μπορουσα να το κανω, επρεπε να την αφησω ελευθερη, δεν ηθελα να τη δεσμευδω πια.

Η Αλεξανδρα με αγκαλιασε και χαμογελασε.
- Εκανες το σωστο πραγμα Αχιλλεα.

------ Τελος ------
Πηγαιντε πιο κατω.
Σχολιαστε τι νομιζετε ^^























Πλακα κανω χδ
Τωρα ετσι οπως εξελιχθηκαν τα πραγματα θα εχει πολλα πολλα δραματα. Διαβαστε λιγο πιο κατω κατι πολυ σημαντικο.

------ Σημαντικο ---------

Επειδη ειναι καλοκαιρι και δεν ειμαι παντα στο σπιτι τα udates θα αρογυνε.

Επιπλεον, αρχες Αυγουστου θα παω στο χωριο μου γι'αυτο δεν θα ανεβασω τιποτα γιατι δεν εχω ιντερνετ εκει σορρυ.

Αργησα τοσο επειδη ειχα γραψει μια κειμεναρα των 800 λεξεων και με καποιο τροπο αυτο χαθηκε και ξενερωσα πολυ ασχημα αλλα πιεσα τον εαυτο μου και καταφερα να το γραψω.

Fuck BuddiesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz