Aral ve Ekin

19 7 19
                                    


5. Bölüm sunar:)
İyi okumalar

                                💃
Bugün cumartesiydi yani mükemmel olacaktı. Hemen salona koşar adımlarla gittim.Ama sultanım yerine abim ve kız koltukta yan yana oturmuş konuşuyorlardı.Yani buda annem evde yok demekti .lan Ekin buna mı takıldın abin eve kız atmış sen hala annenin peşindesin . Abime yaklaşıp kafasına vurup "vay kerata eve kız mı attın kızda maşallah afet gibi " dediğimde abim bana öldürücü bakışlar attı bende abimi takmayarak yengemin yanına gidip"merhaba yenge  ben ekin  boranın kız kardeşiyim"diyip elimi uzattım yengemde "alina bende memnun oldum Ekincim "diyip elimi sıktı.Abimin yanına oturup yengeme "bak yenge şimdi bizim bu kerata fazla şımarık ve yavşaktır ama bı kızıda sevdiğinde adam gibi sever  abim gibi demiyorum ama kendisi bir mükemmel eserdir" dediğimde abim bana mükemmel bişey yapmışım gibi baktı ve "tamam Ekin hadi odana çık bizde Alinay'la ders çalışalım "  dediğinde ben ise "kesin ders çalışacaksınızdır öpüp koklaşcaz demiyonda ama ben gidiyimde sizde romantik dakikalar yaşayın" dediğimde Alina'nın yanaklarının kızarıp bakışlarını kaçırdığını görünce bende yanlarından ayrılıp odama çıktım.

                         💃

Aylin'le partiye gelmiştik sınıfta zenginlerin düzenlediği partiler olur ya hani bahçeli ve havuzlu partiler olur he işte öyle bir partideydik.Dısardaki puflardan birine oturmuş sınıfça ne yapacağımızı düşünürken bi kız "bir sırrını itiraf et yada karşındakini öp" diyince  bazıları sevinmeye başlayıp yer değiştirmeye başlamışlardı. Benim karşımdakine bakınca Aral olduğunu farkettim oda bana bakıyordu  oyun başlamıştı içten içe bana gelmemesi için dua etmeye başladım fakat 4. turda sıra bana  gelmişti ve bu tura kadar herkes sırrını açıklamıştı. Fakat benim bi sırrım yoktu ki yavaşca yerimden kalkıp Aral'ın önüne gelince eğilip önce bi yüzüne baktım ifadesizdi yavaşca yüzlerimizi yakınlaştırdığımda dudağıma değen dudaklarıyla nabzım hızlanmaya başlamıştı ne oluyordu dudaklarımı yavaşca geriye çektiğimde onun gözlerinin içimi parlıyordu yoksa ben mi yanlış görüyordum.Masmavi gözleri gülümsüyordu evet yanlış görmemiştim yanaklarımın kızardığını hissettiğimde hızlıca kalkıp mutfağa gittim. Bi kaç dakika sonra Aral'da mutfağa gelmişti .İlk yavaşca yüzümü inceledi sonra ise bakışlarını dudaklarıma indirdi ve yavaş yavaş bana doğru gelmeye başladığında bende geri gittim fakat bir süre sonra sırtım duvara değiyordu ve kaçacak yerim yoktu ve Aral bana doğru geliyordu.

                                💃

Hellooo!!

Minik yazarınız geldi:)

Alina ile Bora yeni ve ilk çiftimiz bir hayırlı olsun alırım!!

Tam en heyecanlı yerinde bitirdim bölümü çatlayın biraz sizce öpecek mi yoksaa??:)

Bir sonraki bölümde görüşürüz<3

ᴠɪᴏʟᴇᴛᴛᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin