Doğum günü

12 1 1
                                    

15.bölüm sunar!!
Hepinize iyi okumalar dilerim:)

                                 💃

Ekin'den

Elimde tuttuğum deftere bir baktım.Sahiden de baya bı yazmıştım.Hatta güzelleştirmek amaçlı resimlerde çizmiştim.İlk yazmaya başladığımda kağıda dert dökmenin değişik yada tuhaf olduğunu yazmıştım.Fakat son bı aydır sayfalarla yazmıştım.Bazen Aral'a söylemek isteyip de söyleyemediklerimi,bazen o gün neler yaptığımı,bazende annemi yazıyordum.Annemin son bir aydır neşeli sesine hasret kalmıştım.Fakat en değişik şey ise babamın yada abimin bu durumu yadırgamamasıydı.Annem artık altın günlerine de gitmiyor,hep evde oturup televizyon izliyordu. Artık her eve girdiğimde annemin beni karşılayan neşeli sesi yada mutfaktan gelen mis gibi kokular yoktu.Sahiden de bir ayda ne kadar şeyler olmuş.Bu bir ayda tek değişmeyen şey sevdiğim adamdı.Ve onun yarın doğum günüydü.Kendime ilk doğum gününü kutlayacağıma söz vermiştim.Ve şuanda mutfakta yapacağım pastanın tarifine bakıyordum.Bütün malzemelerin olduğunu gördüğümde sevinmiştim.Yoksa markete gidip gelmeye üşeniyordum.Keki sorunsuz bir şekilde halledip fırına koydum.Bende o sırada meyveleri kesiyor ,bir yandan da ocaktaki muhallebiyi karıştırıyordum.Fırından kekin  piştiğine dair sesler geldiğinde keki fırından çıkarıp soğumaya bıraktım.Soğuduktan sonra kekimin süslemesini hallettikten sonra pastamı buzdolabına koydum.Bende o sırada Aral'a hediye almak için hazırlandıktan sonra evden çıktım.Aral' kamera alacaktım.Hem fotoğraf çekmeyi seviyordu.Bunun sayesinde birlikte yaptıklarımızı unutmamak  için de güzel bir fikir olabilirdi. Tam da istediğim gibi bir kamera bulmuştum.Hava soğuk olduğundan  hızlı adımlarla eve gittim.Yarın sabah Aral anne va babasının evde olmayacağını demişti.Bizde ilk olarak beraber kahvaltı yaptıktan sonra ben de onun doğum gününü kutlayacaktım.Tabiki de Aral evlerine doğum gününü kutlamak için gittiğimi bilmiyordu.Bu sayede ilk doğum gününü sevdiği kadın kutlayacaktı.

                               💃

Sabah dediğim gibi erkenden kalkmış,yola koyulmuştum.Hava buz gibiydi kar yağma ihtimali vardı.Fakat ben otobüse binmeyi sevmezdim ondan şuan ne kadar üşümüş olsam da hala yürümeye devam ediyordum.Aral'ın evine geldiğimde bana verdiği yedek anahtarla beraber yavaşca kapıyı açtım.Uyuyor olabilirdi bende uyandırmak istemezdim.Eve girdiğimde ortalıklarda Aral yoktu.Odasına girdiğimde yatağında mışıl mışıl uyuyan Aral'ı gördüğümde gülümsedim.Bende hızlıca kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim.Tam kahvaltı masasını kurarken mutfağa Aral girmişti.Beni gördüğünde ilk şaşırmış sonrada kahvaltı yapacağımızı hatırlamıştı galiba .Aral"günaydın "dediğinde bende gülümseyerek "günaydın" dediğimde kollarını belime dolayıp sarılmıştı.Bende ona sarıldığımda Aral yüzünü saçlarıma gömmüştü.Bende yemekler soğumasın diye Aral'dan ayrıldığımda
birlikte masaya oturduk.Kahvaltımızı yaptıktan sonra oturma odasına geçmiştik.Şuanda ben Aral'ın göğsünde yatıyor  o ise saçlarımla oynuyordu.Saçlarımı çok seviyordu anlaşılan.Zaten o benim her şeyim seviyordu ki.Aral "film izleyelim mi?"
dediğinde bende "evet" demiştim.Korku filmi açmıştı fakat ben o korkup da sevgilisine sarılan kızlardan değildim.Aral korkmadığını anladığında şaşırmıştı.Anlaşılan cidden de benim korkucağımı sanmıştı.Tam bişey diyecekken gelen telefonla yukarı çıkmıştı.Fırsat ayağıma gelmişti.Hızlıca pastayı dolaptan çıkarıp mumlarımı yaktığımda Aral'ın gelmesini bekledim.Aral elimdeki pastayla beni gördüğünde şaşırmıştı fakat sonra gözleri dolmuştu.Aral "unutmamışşın "demişti çocukça bir sesle.Bende "sevgilimin doğum gününü asla unutmam "dediğimde gözleri dolu bir şekilde gülümsedi.Aral yavaşca yaklaşıp tam mumu üfleyecekken  "dilek  tutmayı unutma "dediğimde yine gülümsedi.Aral pastayı üfledikten sonra pastayı elimden alıp masanın üstüne koyduğunda bana sıkıca sarılmıştı.Pastalarımızı yediğimizde Aral çok güzel olduğunu söylemişti.Bende hızlıca mutfaktan getirdiğim hediye paketini alıp Aral'ın yanına döndüğümde elimdeki hediye paketini gördüğünde şaşırmıştı.Hediyeyi ona verip açmasını söylediğimde yavaşca hediye paketini açtı.İçinden çıkan kamerayı görünce yine şaşırmıştı.Aral bana doğru dönüp dudağıma hafif bir öpücük bırakmıştı.Bugün sevdiğim adamın ilk kez doğum gününü kutlamıştım.Ve bu tarif edilemez bir histi.

                                 💃

Hellooo!!

Ben geldim:)

Aral bugün şaşırmaktan gülümseyemedi sjbsksnsk.

Bir sonraki bölümde görüşürüz<3

  

ᴠɪᴏʟᴇᴛᴛᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin