Piknik

20 6 19
                                    

6.bölüm sunar
İyi okumalar:)
<33

💃
Bugün acayip heyecanlı ve neşe dolu kalkmıştım yatağımdan çünkü bugün Fatma hocamız piknik ayarlamıştı ve gideceğimiz yerde çiceklerde olacağını söylemişti bu da demektir ki menekşelerde olacaktı.Hızlıca giyindim bugün çicekli elbise giyecektim evet ve blazer ceket giymeyecektim .Hazırlanıp aynada son kez kendime baktım krem rengindeki çicekli elbiseme su yeşili converslerimle ve beyaz tozluklarıma baktım.Bence güzeldi saçımıda topuz yapıp çiçekli tokalarımdan takmıştım.Aşağı sultanımın yanına gidince üstüme göz gezdirip "ne kadarda güzel olmuş benim bitanem "dediğinde gözleri dolmuştu .Akan gözyaşlarını öptüğümde beni yavaşca itikleyip "Napıyorsun kız bi orayı öpmediğin kalmıştı "diye çemkirdiğinde son kez ona görüşürüz diyip evin önündeki servise bindim.En azından servisle gidiyorduk ve eğlenceli olacağına emindim.

💃

Piknik yerine geldiğimizde cidden burasının mükemmel bir yer
olduğunu anlamıştım. Menekşeler,gelincikler,açelyalar ,
karanfiller ve daha bir çok çicek çeşidi vardı.İlerdeki şelalede burayı harika bir yer yapmıştı.Hemen çiçeklere doğru gittiğimde Aral'da gelmişti.Bir menekşeye bir de bana bakıyordu onunda o bağlılıkla ilgili cümlesini hatırladığına emindim.Cebinden çıkardığı takı kutusuyla gözlerimi şaşkınlıkla açtım.Kutuyu açtığında içindeki menekşe figürlü kolyeyi görünce şaşırdım .Aral "arkanı dönde takıyım senin boynunda çok güzel duracaktır "
dediğinde yanağımda toplanan sıcaklığı hissedince hızlıca arkamı döndüm.Aral kolyeyi yavaşca ve dikkatlice takıyordu eli tenime değdiğinde nabzım hızlanmaya başladı.Kolyeyo takınca Aral'a doğru döndüm ve hızlıca boynuna kollarımı dolayıp ona sarıldım fakat o bunu hiç beklemiyordu ki ilkten bedeni kasılmıştı ama sonradan odan benim belime ellerini dolayınca ne yaptığımı farkedince hızlıca kollarımı çekip Aral'a "ben gidiyimde Aylin'le konuşuyım evet Aylin yani arkadaşım onu tek bırakamam görüşürüz"diyip hızlı adımlarla yanından ayrıldım.

💃

Aral'dan

Utanmıştı zalımın kızı. Bende kurulan piknik masasına yardım edip hep beraber yemeye başladık.Ekin'e doğru gözlerimi çevirince yaptığı kalp desenli rulo pastaya bakıyordu.Evet ekin mesajlardaki bana attığı pastayı yapmıştı ve bu kez yemem gerekiyordu.Hızlıca bir dilim kesip pastanın tadına baktıgımda Ekin'e "mükemmel olmuş ellerine sağlık "dediğimde oda gözlerini bana çevirip "ne demek afiyet olsun beğenmene sevindim" dediğinde cidden gülümsemişti ."Senin o gülüşüne kurban be kendisine bağımlı olduğum kadın"diye içimden sanki duyacakmışcasına söyledim.İnşallah bir gün yüzünede söyler hatta gülüşünden öpebilirdim .

💃

Minik yazarınız yeni bölüm attı

Ah Aral sen bağımlısı olmuşsun be.

Bir sonraki bölümde görüşürüz:)

ᴠɪᴏʟᴇᴛᴛᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin