Geçmiş

15 3 2
                                    

12.bölüm sunar!!!
İyi okumalar dilerim<333

Aral'dan

Ekin'in attığı mesaj ilk defa işime yaramıştı yoksa ben ona nasıl buluşmaya gelemiyorum diyebilirdim ki
Dün birden eve dönen annem ve babamla dünyam başıma yıkılmıştı.2 yıl önce Amerika'ya taşınmışlardı.Ablam ise yeni evlendiğinden kocasıyla beraberdi.Annem ile hiç aramda güzel bir bağ oluşmamıştı.Doğduğumdan beri sürekli beni ablamdan farklı davranıyordu.Aramızda hiç anne-oğul ilişkisi olmamıştı.Ekin ile aramızdaki mesafe annem ve babamdı .Bir sevgilim olduğunu öğrendiklerinde muhtemelen bana çok kızacaklar hatta Amerika'ya bile götürürlerdi.Ekin'e attığım tamam mesajıyla üzüldüğünü hatta endişelendiğini biliyordum.Buna açıklamam gerekiyordu fakat okul 2 hafta tatildi.Ve bende annemde izin alamazdım dışarı çıkmak için.Geçmişimdeki yardım çığlıklarım ,annemin öfkeli sesi ve bomboş bakan gözleri,babamın beni yok sayması hepsi gözlerimin önünden geçtiğimde yutkundum .Ablamla beni konuşturmazlardı hatta ben ablamı ilk kez 10 yaşımda görebilmiştim.O bana ne kadar yanaşmaya çalışsa anne onu geri çekiyordu.Sorunlu bir ailede büyümüştüm fakat bunları birine hissettirmemiştim.Ta ki bugün Ekin'e takındığım tavırdı.Şuan muhtemelen beni duygusuz olarak görüyordu.Ama kendimden uzaklaştırmasaydım buluşmalar düzenleyecektik ben hiç birine gitmeyince Ekin evimize gelip annem babamla tanışıp hayatımız altüst olacaktı.Dayan ben güzelim biliyorum beni ne kadar çok görmek istediğini ama emin ol ki ben de sana anne, babamı ,geçmişimi anlatmak isterdim.Fakat annem asla dışarıya çıkarmaz eve arkadaşımı bile almazdı.Belki de bu yüzden arkadaşım yoktu.Ekin bana bir dost,sevgili ve sığınağım olmuştu.Fakat şuan aramızda geçemeyeceğimiz engeller vardı.Özür dilerim Ekin sana bunları yaşattığım için özür dilerim.Burdan affetmeni istesem beni affeder miydin?

Düşüncelerimi bölen kapı açılma sesiyle anneme döndüm.O ise bana boş bakışlar atıp"yemek hazır gel"dediğinde gülümsedim.Beni yemeğe çağırmıştı.Hızlıca masaya inip yemeğimi yerken annemin sesiyle ona döndüm "Aral ben sana tenis oynamıyacaksın demedim mi!?"diye bağırdığında hızlıca ellerimi kulaklarıma koyup duymamaya çalıştım.Annem bu sefer de kulaklarımdaki ellerimi indirip tokat attığında sağa dönen başım ve sızlayan yanağımla hayatımdan bir kez daha nefret ettim.Tenis oynadığımı nerden duymuştu ki

Aral o her şeyi duyar .Bunu sende biliyorsun

diyen iç sesimi onayladım.Ve odamdaki dolabın aynasından yanağıma baktım.Kızarmıştı .Ben buydum işte hiç bi zaman güzel bir ailem olmamıştı.O hep hayal ettiğim doğum günleri sadece hayal olarak kalmıştı.Bir kere okulda arkadaşım doğum günü partisi düzenlediğini duyduğumda bende evde bunu anneme söylediğimde bana bağırmıştı.Hep 25 temmuz bana uğursuz gün olarak gelirdi fakat doğum günümdü.Ve yaklaşıyordu sadece 1 ay kalmıştı.Ekin'le ilk doğum günümü kutlamak isterdim fakat anne izin vermezdi.İçimden lütfen erken gitsinler diye dua ettikten sonra sevdiğim kadını düşünerek gözlerimi kapattım.

💃

Hello!!
Ben geldim!!
İki bölümde nasıl hemen modumuzu düşürdüm ama

Bir sonraki bölümde görüşürüz:)

ᴠɪᴏʟᴇᴛᴛᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin