Ekin

54 8 13
                                    

İlk kurguma nasıl başlıyacağımı bilemedim .Ama bir yerden başlamak gerek dimi
Yazım hatalarını görmezden gelirseniz sevinirim:)

Başlama tarihinizi yazın  bakem


                            💃

Gözlerimi açtığımda odamdaki menekşe kokusu güne mükemmel başlıyacağımın habercisiydi.Banyoda elimi ve yüzümu yıkadıktan sonra kahvaltı için çağıran annemin sesiyle mutfağa yöneldim.Sultanım yine döktürmüştü hemen yanağından öptükten sonra masadaki yerimi aldım.Bi kaç dakika sonra abimde baygın gözlerle geldiğinde annem "oğlum niye yüzünü yıkamadan geliyorsun?"diyince abim"yıkadım anne ya "dediğinde annem "aynen bora neyse kahvaltınızı yapın sonra siz okula ben altın gününe" diyince herkes gülmüştü doğru bugün pazartesiydi dimi buda evimizde altın günü olacak anlamına geliyordu.

                           💃
Kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıkıp menekşelerimi suladıktan sonra okul için hazırlanmaya başladım. Siyah etek,beyaz gömleğim ve blazer ceketimle mükemmel duruyordum.Sarı saçlarımada maşayla hafif dalgalandırdıktan sonra anneme"ben kaçtım" diyip siyah botlarımla beraber evden çıktım. Okulun ilk günü heyacanlanan cidden var mıydı? bide lise son olunca işler iyice karışıyordu.

                                 💃
Bahçeden içeri girince okulun ilk günü ve erken saatler olsada bahçe kalabalıktı.Galiba herkes cidden heyecanlıydı.Yada ben yeni okulumda ilk günüm olduğu için heyecanlanmıyordum.Sınıfımın hangi katta olduğunu ögrendikten sonra hızla adımlarla sınıfa girip ilk göz gezdirdim . Ortadaki ilk sırada oturan iki kız ve öğretmen masasının olduğu sıranın sonunda kulağında kulaklık olan çocuktan başka biri yoktu.Hızlıca en sondaki sıraya oturup zilin çalmasını bekledim .Ögretmende sınıfa girdiğinde selam verip yerine geçtikten sonra "Çocuklar bugün sınıfa yeni bir arkadaşımız geldi"dedikten sonra göz devirdim bir daha kalkıp bunla mı uğraşıcaktım "Ekincim gelip bize kendini tanıtmak ister misin? "diyince sıramdan kalkıp ögretmenin yanına ilerledim ve sadece adımı söyledim sınıftaki herkesin gözü benim üzerimdeydi. Öğretmen "tamam ekincim bende Fatma ögretmenin ingilizce derslerinize ben giriyorum "diyince kafamı tamam anlamında salladıktan sonra sırama geçtim.Zil çalınca kantinin olduğu tarafa doğru ilerledim ve kendime muzlu süt alıp boş bir yere oturdum.Sandalyenin çekilmesiyle bakışlarımı muzlu sütümden ayırıp karşımdaki kıza baktım.Kız "selam ben aylin tanışmak ister  misin?"diye sorup elini uzatınca elini sıkıp "ekin bende"dedikten sonra Aylin "eeee ekin nerden geldin ?"diye sorunca "Ankara"diye cevap verince  tam bişey daha soracaktı ki zil çalınca sorusunu es geçti.Birlikte sınıfa doğru ilerleyip aynı sınıfta olduğumuzu sınıfa girince fark ettim .Sınıftaki bi kaç kişi daha yanıma gelip bi şeyler geveledikten sonra hocanın gelmesiyle herkes yerine geçti .Bu günün hemen bitmesini istiyordum fakat bu pek olmayacaktı.

Hellooo!!

Evettt!!

ilk bölüm geldi iyi okumalar dilerim:)

ᴠɪᴏʟᴇᴛᴛᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin