Song of Walk

13 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow God, heaven, sabaoth, blood blood blood angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice fucking dragons angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice REST IN PEACE ST. ABEL angels ice ice flood babel 3, 12, papyrus angels ice ice snow plagues, Red Sea, manna, Korah's rebellion, wood water, staff (rabdos) rock, Hebron inflamed to fiery fire, glow countenance, fire meaningless pillars, rod bud, talk donkey angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice bush burn no burn up angels ice ice snow snow snow stars stars.
She - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow snow angels ice ice leper, rod (rabdos) staff snake,Nebo, Canaan, Eden, panoramic, resurrection, walls fall, Jordan, holy ground, sun still angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice zap upside down angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice, blood puddle fly fucking fight angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice divide judges, make-up, perfume, tent peg, fat king, fleeces, more death than life angels ice ice snow storms angel roller coasters ice ice snow snow threshing love marriage St. Samuel, Saul's folly, lyre, Goliath, cry angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice demons Saul David fleeing almost passed, cut coat, sleep spear, honey spear, Urim Thummim, slain gazelles stars stars.
St. David - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice psalms psalms psalms psalms cursed Amnon blessed Tamar Forest of Ephraim angels ice ice snow storms angels ice ice psalms, bible lamps, look down on heaven, luxurious trees, praise psalms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
St. Solomon - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice fucking peace angels ice ice snow storms angels ice ice roller coasters St. Solomon's Temple, Palace, Colonnade, angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow blizzards angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow wisest richest, reservoirs to water groves of flourishing fruit trees, angels ice ice snow blizzards angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow gold, silver, corner stones, horses, chariots, fucking ice angels ice ice snow snow angels ice ice stars stars.
St. Elijah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fires, earthquakes, tornadoes, hurricanes, avalanches, volcanoes, magma, embers, lava, tsunamis, snow storms angels ice ice snow snow whispers ravens angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice stars blizzards angels ice ice blessed widows children oil food resurrection Naman Syrian leper fire straw chariots angels ice ice snow snow Jordan rent St. Elisha arrows window floor angels ice ice bears bones rise angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
St. Isaiah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms Edom, Egypt, Moab, Phoenicia, angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow St. Isaiah nude 3 yr FUCK BABYLON OF APOCALYPSE angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice cucumber fields angels ice ice messianic prophecies angels ice ice snow storms angels ice ice real time up for us angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars angels ice ice snow Jerusalem, Jericho, Terza, Mahanaim, Bath Rabbim, Lebanon, Tyre, Sidon, Philistia, angels ice ice snow storms angels ice ice lonely islands angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow live forever not just St. John 3:16 angels ice ice snow zap zap roller coasters angels ice ice snow phoenixes upside down dragons Leviathan Behemoth angels ice ice snow stars angels ice ice right side up angels ice ice stars stars.
St. Jonah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow stars angels ice ice Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, low deck sleep dream raging storm angels ice ice snow storms angels ice ice fish Nineveh bug plant REST IN PEACE ST. JONAH angels ice ice snow storms angels ice ice rainbow horses, St. Josh dirt rag, Sts. Hosea Gomer angry wife kids made love angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, angels ice ice roller coasters angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice stars stars.
St. Micah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, angels ice ice 30 silver, crucified by sinners, fucking ice snow storms angels ice ice snow snow virgin-born, left Egypt, crushed snake head, bit heel, omnipotent, parables, hated no reason, healed, suffered, water calmer, walker, fucking mangers angels ice ice FUCK BABYLON OF APOCALYPSE angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking unrecognizable, flogged, mocked, beard pulled, spit on, died, rose angels ice ice Son angels ice ice stars stars.
St. Jeremiah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow Lamentations, Babylonian soldiers fucking cannibalism, homes fields inflamed to fiery fire, pregnant women fucking slain, children fucking pass of hunger, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars angels ice ice broke widows, foreclose, diluted wine, bred only sold,, fucking Zion rags fucking feces angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow priests prophets drunk angels ice ice snow snow prophets prophecy only at a price angels ice snow idolatry 2 kingdoms, gold to bronze, gold calves, kings fight each other, others false prophets true, lies, truth, hit, imprisoned but true dream angels ice ice snow storms angels ice ice Zion rags dirt mud cry wicked no Sts. David, Solomon, Asa, Hezekiah, shadows moonwalk, 185k Assyria, ax head float, angels ice ice snow snow angels ice ice suffer, languish, Israel gone fire chest, well, jail, scroll burned, brutalized, dictate, Zedekiah's kids fucking pass, blinded, chained, hook nose Babylon Nebuchadnezzar, angels ice ice snow snow lament, lament lament lament cry ice angels ice ice snow snow stars stars Midna's Lament angels ice ice stars stars ice angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow destruction, Judah gone, replaced, desolate, exile angels ice ice snow storms angels ice ice roller coasters fucking constellations angel ice ice snow storms angels ice ice stars stars.
St. Daniel - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow orphans exult angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow bling ice chains snow avalanches icebergs glaciers angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice filigree encrusted adamant angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow fucking metaphors gold scepter Purim angels ice ice snow St. Mordecai exult angels ice ice snow stars stars angels ice ice snow storms angels ice ice furnaces lions's dens hand air angels ice snow storms angels ice ice snow snow stars stars.
St. Ezekiel - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow water soles nail ankles shins knees hips navels breasts shoulders breasts chins mouths noses ears eyelashes eyes eye brows foreheads hairlines hair turbans angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice stars stars angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms St. Nehemiah help rebuild temple, Samaritans offer help but not true help so no, strife St. Nehemiah beats up blasphemous Israelite men who marry idolaters pulls beards they repent St. Ezra helps rebuild temple mourns pulls own clothes beard angels ice ice snow storms angels ice ice cry holler angels ice ice snow storms angels ice ice stars angels ice ice bruised from friends field work silence angels ice ice snow snow baptisms angels ice ice Baptist angels ice ice snow snow angels ice ice God desire passion Easter ice ice snow stars stars.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow stars angels ice ice snow storms angels ice ice Slaughter of Innocents angels ice ice snow storms angels ice ice babyhood fucking childhood teenhood adulthood clean lepers, blind see deaf hear lame walk mute speak dead raised Gospel preached to poor ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice water calmer, walker to wine transfiguration angels ice ice multiply loaves fish angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice passion, ascension, angels ice ice Pentecost, angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice stars stars angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars.
St. Paul - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels free angels ice ice snow storms angels ice ice shadows napkins heal angels ice ice miracles evangelism angels ice ice chains stones homelessness cold hunger angels ice ice snow Rome, Greece, Turkey, England, India, Asia, China, Europe, Middle East evangelize miracles angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice crucifixes, beheadings, stones, fuller's clubs, olive trees, Alexandria, cauldrons angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Colossae, Galatia, Ephesia, Corinth, Thessolonica, Cesarea-Phillipi, angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice earthquake angels ice ice snow St. Philip taken ice ice snow stars stars.
Tertullian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow coliseums gladiators angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice swords red flags bulls meat toro toro lions angels ice ice snow storms lies truths angels ice ice snow storms angels ice ice snow blood puddle fly fucking fight angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars.
St. Tibertian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars angels ice ice snow storms angels ice ice baths, arrows, hair drag, flog cry ice angels ice ice snow storms angels ice ice roller coasters angels ice ice snow storms phoenixes unicorns dragons gryffins angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice anchors, arrows, dragons, fire, water, jail angels, God food drink, wheel, no move, oxen, St. Peter, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice garlands angels baptisms fuck Diocletian angels ice ice 10k angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
St. Jerome - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice pagan parades young St. Augustine halo river angels ice ice snow storms man woman trade clothes, virgins rivers, vulgates, isolation, desert, Egypt, Sts. Anthony, Antoninus Gregory angels ice ice snow storms angels ice ice centaurs angels ice ice snow storms fucking fairies dragons angels ice ice phoenixes griffins angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow reform angels ice ice acquittals, mirrors, Spiritual Canticle, fiery love, thickets night's fall, wick locks, celestial water, Bridgettines, angels ice ice snow storms angels ice ice snow save France angels ice ice imitating Christ angels ice ice space music angels ice ice stars stars.
Leonardo - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow frescoes stained-glass, pews, organs, masses, priests, ecclesiastics, churches, cathedrals, Sts. Ignatius, too young to nun fucking ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow candles, forests, orders, love, fires, truths, vices, virtues, Teresa, princesses queens Catholics, prefer kind to cruel learning, Lacrimosa, pianos, wigs, love, halls, palaces, Bach angels ice ice Tchaichovsky angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice telescopes, moon mountains, Io, Europa, Ganymede Callisto angels ice ice snow storms frescoes frescoes frescoes paint Mona Lisa Sistine Chapel basilicas angels ice ice arched domes angels ice ice snow paint pain Catholics angels ice ice snow snow angels ice ice snow stars stars.
Baridari - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars angels ice ice Vaudois angels ice ice candles ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms blizzards mountains first English bibles, burned, prison, burned, 95 theses, Admonition Against Astrology Treatise on Prayer The Coming of the Messiah in Glory and Majesty angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angel ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice protests, martyrs burned weekly, protests, letters unread, hated, hunted, angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice fucking angels ice ice private secret esoteric angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice protests angels ice law reforms angels snow storms angels ice ice snow storms angels ice blizzards angels ice snow stars stars.
Emmerich - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice Netherlands, Scandinavia, Germany, Russia, Italy, England, France, Scotland, Ireland reforms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Spurgeon, Ryle, Flavel, Bunyan, Owens, Goodwin, Penn, Payton, Stirridge, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow no cross? no crown, backslidden brothers, letters, churches, metaphors, persecutions, shops looted, burned, cry angels ice snow angel ice ice snow storms angels ice ice snow snow angel ice ice roller coasters dragons angels ice ice stars stars God bless Billie, Lorde, ice ice snow storms St. Jesus, Neighbourhood angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice stars stars.
Ellen - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms ribbons, glass bottles, civil wars, angels ice ice snow storms slavery ice ice snow storms angels ice ice Appeal to the Youth, angels ice ice snow storms world wars angels ice ice lights of worlds no hide angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice sundresses moon boots wormwood Atilla Hun fucking ice angels ice snow storms angels ice ice Lisbon, Leonid, Dark Day angels ice ice candelabras seals, churches 24 elders, thrones bow lamb slain angels ice ice snow storms angels ice ice 144k angels ice ice dragons angels ice ice 12 star crown angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice God bless Lorde angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice rainbows hurricanes tornadoes waterspouts whirlpools angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow no pain no pain no pain no arrogance no hatred no folly no envy no pain no cry no cry angels ice snow angels ice ice rainbows angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms God sabaoth angels ice ice snow storms angels ice ice snow storm angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow plagues no all states hail, water blood fire angels ice Hades Death Gog Magog Armageddon Hebrew Heber City of God St. Augustine angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice roller coasters no pain no impatience no rushing no pain no pain no hatred no envy no lust no gluttony no hatred no envy no hide no pain no secrets no pain but only esoteric lighting angels ice snow storms angels ice ice rainbows angels ice ice snow snow angels ice ice snow stars stars.
St. Job - Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig whether poor or rich we're all loved by God sabaoth interior castle dig bones fetch meaningless meaningless, utterly meaningless all's meaningless! Angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice plumes fetch fly dog lightning little legs but fast dachshund snots angels ice ice snow snow stomach pet discipline fucking act dead's a good dog trick FUCK  BABYLON OF APOCALYPSE angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice bones pools hair dryer poof pjs hot dog baths hot dog baths hot dog baths hot dog baths hot dog baths hot dog baths pjs Come to the Altar angels ice ice snow stars stars angels ice ice butterflies pet breakdance upside down skate snowboard skateboard roller skate angels ice ice scooter angels ice ice vodka dogs sleep pet angels ice ice snow stars stars angels ice ice snow snow angels ice ice kiss love apples raisins persimmons gold bowls grass angels ice ice tangerine mounds wheats lilies circles persimmons perfume snow snow snow grapes blackberries blueberries mangoes ivory towers angels ice ice snow storms angels ice ice grass grass strawberries dragonfruits angels ice ice snow snow pears angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow spice rugged fucking hills angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down angels ice ice snow snow oranges orange juice cold oranges snow snow snow orange juice reekfish angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice orange juice orange juice orange juice orange juice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow apples juice or like sauce kiss sleep cuddle dream. Night stars night stars ink ink ink ink ink ink ink ink snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice crystals angels ice ice revelation fucking angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow pianos Nuvole Bianche dark academia light pollution angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice neon butterflies neon dragonflies neon dogs stampedes rhydons rhyhorns rapidashes ponytas arcanines growlithes neon gardens neon Japan bridges neon shish-odoshis angels ice ice snow snow angels neon snow neon rain rainbow candy angels ice ice snow snow angels ice ice neon garden neon koi neon birds neon pokemon neon beautiful animals neon garden niceless neatless niceless niceless, utterly niceless! All's niceless! Angels ice ice snow snow angels ice ice neon butterflies neon banners neon words. What's it say?
The end - the end.

Song of AcademiaWhere stories live. Discover now