Song of Embers

0 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ic ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice bubbles angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice blizzards angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow embers blaze luminous or like no Code Geass but shoutouts Code Geass angels ice ice snow force fields angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow fire fire islands islands ice ice snow snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow ice ice ice ice ice ice love stars stars.
She - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice volcanoes blaze blaze luminous angels ice ice snow storms angels ice ice black magic frustrations angels ice ice snow snow fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow ice ice romance angels ice ice love angels ice ice apples shared apples love love stars stars.
The  Mountains - Like ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow subjects objects angels ice ice angels ice ice snow drum pads angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice upside down St. Cecilia ice ice snow Sts. Valerian Tibertian Maximus angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice God bless Selena ice ice snow snow angels ice ice stars stars.
St. Augustine - Like ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow avalanches ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice Kohelet ice ice snow snow meaningless meaningless torahs angels ice ice snow storms angels ice ice saints friends family ice ice snow snow stars stars.
St. Ambrose - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice avalanches landslides angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow St. Job tears grief hope angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice black magic blaze luminous angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow fucking ice lava frozen lava frozen fire frozen embers frozen sparks angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow plume plumage verdant verdure ice ice snow snow snow snow hope death ice ice college ice ice snow snow ice ice stars stars.
St. Jerome - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice inspire goated angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice grasshoppers angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels lunar eclipse solstice ice ice snow snow angels ice ice blueberries blood apples spice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow love apples tasty apples love tasty apples love apples tasty apples love apples love love love love apples apples apples raisins angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow patience arrogance lies devil's advocates St. Enoch 3k ells angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Eden ice ice Eden ice ice fucking Eden Eden ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow stars stars.
St. Sebastian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice goated Kohelet ice ice snow snow Qoheleth angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap lightning fire fields """BotW""" angels ice ice snow storms angels ice ice wicked liars angels ice ice suspicion angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice blizzards angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice God bless Sydney angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars.
St. Bonaventure - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Kohelet Qoheleth Ecclesiastes angels ice ice snow storms angels ice ice goated angels ice ice snow storms angels ice ice mirrors ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice mirrors mirrors angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow patience Quintus ice ice snow snow Carthage Punic Wars angels ice ice snow snow """kind are taught of God""" angels ice ice snow storms angels ice ice fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap Vaudois goated fuck Satan angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow zap fire blaze luminous fucking heat field towns inflamed to fiery fire """BotW""" angels ice ice snow snow """TotK"""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow tears kingdoms angels ice ice zap fire black magic madness laughingstocks angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow force fields blaze luminous blaze luminous luminous.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice patience frustration purpose angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice agree to disagree narrator should say how we read Canticle like He or She or Friends angels ice ice snow storms fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice questions answered angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow memories cards angels ice ice snow storms angels ice ice Gamecubes daytime controllers neon skeletons angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow apples orange juice rugged fucking hills angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow ice ice snow storms angels ice ice black magic madness panders fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards ice ice snow storms angels ice ice snow snow persimmons tangerines ice ice snow snow St. Job angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice death death.
St. Job - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice suspicion fuck irony fuck sarcasm angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow blaze luminous zap fire order procedures no hypocrisy angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow hurricanes prophecies angels ice ice dreams visions fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice snow storms angels ice black magic madness laughingstocks exaggeration ice ice snow storms angels ice ice churches angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow death death fucking stars stars.
St. Lumena - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice plumes plumage angels ice ice cowards angels ice ice persimmons kiss ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice fucking ice ice apples persimmons apples love hand holding care love beauty ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice wise wisdom angels ice ice avoid any sayings or like speeches hateful blasphemous contradictory hateful hateful hateful non-sensical hateful suspicious hellish devilish satanic ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice stars stars.
St. Moses - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow fuck rape fuck murder angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Testament Solomon angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice wicked would hide death if they could proves God so much angels ice ice snow snow angels ice ice St. Job persimmons apples snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow friends help but no friends when with lover angels ice ice snow storms angels ice ice fucking girlfriends angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow lunar eclipse solstice equinox angels ice ice snow storms angels ice ice kiss love angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow fucking ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice we feel like we use friends cuz we swear so far the opposite of what wicked say if we didn't swear we'd stick to 3 characters like St. Solomon who wrote Canticle the fact this is debated or like even fucking contentious is evil, trifling, suspicious, stupid, idiotic fucking worthless time wasting fucking fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck we hope we see censored versions 1 day that'd be cool ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice persimmons angels ice ice snow snow tangerines snow snow angels ice ice orange juice oranges ice ice slove alcohol true love mounds wheats lilies circles circles.
St. Samson - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storm angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice black magic angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow shitty advice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice no fiction no fiction no fiction no fiction fuck Wattpad! kidding! angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice blaze luminous zap wildfire angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice goated Kohelet Qoheleth Ecclesiastes angels ice ice snow snow angels ice ice envy fuck rape fuck murder angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow controversies helping dogs angels ice ice St. Job thickets night's fall wick lock angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blaze luminous zap blaze luminous towns fields inflamed to fiery fire fire.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice children calling out we sang joy but no dance we dang dirge but no mourn fucking ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow madness utter madness ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice black magic angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow impatience abominations black magic laughingstocks angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice St. Job languish anguish write cry ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice pain strength hope brave live thrive ice ice snow snow angels ice ice fuck rap angels ice ice snow storms angels ice ice fuck theft angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms impatience angels ice ice snow storms angels ice ice sinners hurry to go nowhere angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice sinners killed saints or like fucking martyrs for no fucking reason but don't know how they're so fucking ashamed if they even are which is quite fucking rare almost impossible angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice REST IN PEACE HANNAH MORE angels ice ice snow storms madness shitty advice mockery angels ice ice mock mock mock mock mock mock mock mock mock mock mock sinners can't have a serious fucking moment ice ice snow storms angels ice ice snow snow they're insecure but fucking don't pity Satan if you do you're no religious Christian shit, you're no man no woman, you're no friend you're no one fucking ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow pity Satan you're no one one.
St. Father - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow St. Job angels ice ice black magic angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow angels ice ice Elburion who kindles lights angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice silent weeping trees Ellen angels ice ice accusations madness vengeance fucking ice ice snow angels ice ice snow snow Ellen goes to heaven before those sinners who gave her a hard time fucking angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice they'll go to hell if we're being honest fucking no one can harass torment, torture, hurt, attack, punch, kick, flog, imprison, stone, slay, starve, stab, shoot good beings with no fucking punishment that's madness, utter madness, meaningless, meaningless, utterly meaningless! all's meaningless! angels angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels video games angels ice ice snow snow angels ice ice forest fire angels ice ice laughing trees fucking ice ice snow snow God bless a Kempis ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice lies sentimental trash trash.
St. Holy Spirit - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow things can't go well for wicked but things always go well for saints like fucking ice ice Proverbs often misread is seen like St. Solomon saying """things always go well if you're good."""" this is not true really it means """""Wisdom is chiefest fucking choicest, when you're so wise it's like heaven, we're grateful but we really are but fucking live good lives, be happy, but it's more about joy in heaven no earth.""""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice FUCK BABYLON OF APOCALYPSE no offense but if you don't love us you've sinned tho we don't intend or like purpose to be friends with all don't attack us if you love us if you don't love us who could stop you anyway? Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice we expect more from Christians than worldlings but they look same sometimes fucking Ecclesiastes is also seen like even fucking morbid which to us unheard of but it's really like hopeful, happy, wise, almost impossibly wise, meaningless fucking cloudy beautiful elegant graceful goated ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow death helps us escape Satan's wrath ice ice snow snow angels ice ice stars stars.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice shitty advice black magic ice ice snow storms angel ice ice snow snow fuck shitty traditions that aren't godly but fucking satanic ice ice we know only a fucking few go to heaven so we dont fucking trip angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice madness ice ice snow snow St. Job The One angels ice ice Beverly Hills basketball courts, outdoor, tennis courts, outdoor, infinity pools, outdoor fucking no one's obvious fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice ice all these indoor too why not or like maybe not but whatever angels ice ice snow fetch run pikachus quick attacks iron tails shame consciences angels ice ice snow snow milotics CRTs controllers angels ice ice snow storms angels ice ice apples shared apples angels ice ice martinis olives angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice God bless Sts. Shiphrah Puah, clothes Princess Peach Daisy Rosalina Comet OBservatory magic angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow fucking ice ice snow snow Stranger Things, summer nocturnes angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow sun's tides noon's tides angels ice ice ice Big Time Rush pink cat headphones angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice Tears of the Kingdom angels ice ice fucking hookshots fairy bows angels ice ice snow storms angels ice ice Skyward Sword angels ice bombs abominations angels ice ice snow storms angels ice ice fucking bravery ice ice dogs dachshunds in hot dog costumes tails wags swim goggles touch pool floor bones on pool floor get it surface miracles ice ice snow storms angels ice ice weddings tuxes dresses pups fucking pawrents balconies angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice bathrooms angels ice ice flat screens Ranma ½ angels ice ice snow snow angels ice ice fetch quidditch Harry Potter Rocket Leage Fortnite angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow stomach rubs act passed angels ice ice ice snow snow order procedures angels ice ice snow snow FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice ice snow snow angels ice ice dogs angels ice ice snow snow stomach rubs pets kisses fetch frisbees sticks stomach rubs kiss pet love love love hot dog bath dog lick water hot dog bath slower wagging tail faster wagging tail discipline fucking pawrents pawrents ice ice snow snow Mario Party Mario Kart Zelda God bless St. Jehanette ice ice snow snow angels ice ice snow snow stomach rubs pets kiss sleep pjs tucked Ranma ½ butterflies apples ice ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards volcanoes embers embers Ray Bans surf Hawaii margarita lime little umbrellas angels ice ice snow snow fucking dogs dogs sleep tucked pjs Ranma ½ angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice St. Fieschi ice ice snow snow angels ice ice snow fire love fire love fire love mounds wheats circles lilies apples angels ice ice snow storms angels ice ice upside down zap town fields inflamed to fiery fire Aurora Borealis ililly yanny laurel green needle brainstorm brain needle green storm esoteric love tangerines ice ice snow snow God bless Jen Bretty oranges oranges orange juice grass gold bowl mangoes ivory towers grapes apples angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow coughing nuts angels ice ice fucking FUCK BABYLON OF APOCALYPSE angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice Totoro Spirited Howl's Ponyo Kiki's Ponyo Ponyo Ponyo Ponyo Totoro Spirited Kiki's Howl's Totoro drum pads oranges oranges infinite oranges love fucking love snow snow snow pillows apples sauce or like juice or like ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow kiss cuddle sleep dream fucking ice ice ice ice ice ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow stars stars stars stars stars snow snow ink what's it say?
The end - the end.

Song of AcademiaWhere stories live. Discover now