Song of Academia 6

0 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice uniforms track, baseball, sunset martyrs ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drum pad drum pad ice ice lies blasphemies heresies anathemas ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap fire fire fire fire fire fire fire zap fire dark academia cellos cellos music music.
She - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice stampedes rhyhorns rhydons ice ice snow storms angels ice ice tauroses rapidashes ponytas arcanine growlithes ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel drum pad family ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow patience drum pad drum pad angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow lies blasphemies heresies anathemas ice ice snow snow angels ice ice snow faith no doubt for it's a sin ice ice snow snow angels ice fucking ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
The Mountains - Like ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow power ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow fuck _____ shitty shows fucking shitty music shitty art called art to condescend not obviously it's no art ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow exaggeration fuck hype fuck excitement patience ice snow snow drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum to the beat of the beat but not dead heart heart.
St. Augustine - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice patience ice ice snow storms angels ice ice drum pad drum pad drum pad drum pad angels sleep ice ice snow storms angels ice ice snow snow St. Job fucking apples ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow drum pad concerto concerto ice ice snow snow Hillsong Oceans ice ice snow church bibles Grace to Grace I Surrender Closer the Josie Buchanan version ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking persimmons ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow love your enemies we love all this isn't us to us this is us to beings who might not fucking love us so much haha fucking whatevs man fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow drum pad heart beat to the beat heart heart heart.
St. Ambrose - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice apples blueberries ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow storm angels ice ice drum pad drum pad ice ice snow madness fucking utter madness ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice coliseums stadiums ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow angels ice ice drum pad dance to the beat of the beat heart beat heart heart beat like beat heart heart.
St. Jerome - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice persecution powers drum pad drum pad drum pad ice ice snow storms angels ice ice snow storms concertos ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap upside down heaven fall like interior castles drum pad music beats like ice snow storms angels ice ice repeat ice ice snow storms angels ice ice choruses ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice drum pad peace tranquility serenity serendipity ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow study, 10 commandments, books, libraries, dining halls, ante-chambers, fucking vestebules ice ice snow storms angels ice ice we don't fucking feel like words get old we fucking feel lik beings do ice ice snow storms angels ice ice snow snow da Vinci Ellen simplicity ultimate sophistication ice ice snow snow no cleverly devised fables but advice ice ice.
St. Ignatius - Like ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice drum pad drum pad fools know no fucking ways fucking towns ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice drum pad dance to the beat of the beaten but not beaten heart ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow academies Dark Academy silly ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow wildberries ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow making out angels ice ice snow storms angels ice mulberries figs angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow St. James the less or like fucking shorter unfortunate he got stuck with such an angry name fucking honest ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice charge fist punch miasma Satan ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice Satan fucking chokes like ice ice ice snow storms angels ice ice power power power.
St. Bridgette - Like ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angel ice ice snow snow drum pad drum pad discernment ice ice names ice ice snow snow angels ice ice snow snow dorms video games shojis, shishi-odoshis ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice wind chaser ice ice snow storms angels ice ice wind chaser ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice wind chaser ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice really good interpretations ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow antinomianism like antedeluvianism ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow St. Jesus flood ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice miasma miasma miasma.
St. Cecilia - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice "Dishonest money dwindles away, but whoever gathers money little by little makes it grow." ‭‭Proverbs‬ ‭13‬:‭11‬ ‭NIV‬‬ like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow bibles academia scholars ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow exegesis drum pad drum pad concerto ice ice snow storms angels ice ice drum pad dance to the beat of the beat heart ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire stars galaxies cosmic celestial galaxies interstellar planets meteors bottles no touch edges edges edges.
St. Boaz - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Pacific Union SDA church Lomalinda ice ice drum pad church nurseries ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice babies with powers or like super-powers or like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drum pad dance to the beat of the beat heart ice ice powers bibles churches study ice ice snow protect school order order order order ice ice snow storms angels ice fucking ice ice snow snow angels ice ice snow snow friends friends.
The Mountains - Like ice snow storms angels ice ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice anime flashback ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow oranges perfect oranges ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow God bless XOAeriel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow drum pad drum pad drum pad drum pad persecution ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice wings wings.
St. Solomon - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice signet ring ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow courtyard drum pad drum pad drum pad dance to the beat of the beat heart ice ice snow fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drum pad drum pad riddles riddles persecution lies madness blasphemies heresies anathemas ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow snow angels ice ice lava powers ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice zap fire zap bottles galaxies quasars nebulae systems planets rings Saturn moons Io Castillo Europa Ganymede Titan ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow persimmons perfect fruits fruits St. Job fucking love love love love.
St. David - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fuck hype ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow no tea coffee no not really no we feel like it's fine we even drink it but for God's asked not for the fact we know it's healthy God could make it healthy perhaps but wouldn't honestly ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow so if you feel God says it's ok fine but we don't intend or like purpose contradictions unless they're dissonant which they always are we feel like God asked us to consume thus to prove but ice snow storms angels ice ice it tastes fine but we don't lack will-power to stop regardless ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice above all else just get along and if someone consumes thus compliment them don't insult them but don't be indifferent ice ice fucking ice ice snow storms angels ice ice snow snow it's not a big deal get along more than anything family family.
St. Elijah - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice exaggeration's no good ice ice snow storms angels ice ice fucking obviously but still we say thus for God put it in our heart or like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice powers ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice uniforms male uniforms female uniforms shirts tucked glasses bowl cuts dark brown ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow fucking popularity ice ice powers ice ice snow storms angels ice ice simulation room ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice fiery falling biplane high saved angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice heists stopped ice ice snow storms angels ice ice snow snow cats saved from trees ice ice snow storms angels ice ice snow powers powers Ouran beaches ice ice snow storms angels ice horse water polo Ashford's indoor pool dogs diving boards ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap fire stars ice ice ice ice.
St. Peter - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice uniforms uniforms uniforms uniforms uniformity order angels ice ice snow snow angels ice ice state of the art technology fucking heaven ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow drum pad drum pad uniform uniform angels ice ice snow storms angels ice ice devil's advocates ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice zap boz, football, basketball, frisbee, academies, gold silver apples fountains ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow on campus theaters ice ice snow popcorn The One Beverly Hills ice ice snow snow sour patch kids ring pops gummy worms airheads sour punch straws martinis olives twilight solstice summer winter Olivets prince Peace Jerusalem ice ice snow silohettes ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice umbra penumbra antumbra proton neutron electron ice ice snow storms angels ice ice snow snow shiver shiver.
St. Valerian - Like ice snow storms angels ice ice powers conjure angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow controversies drum pad uniforms uniforms angels ice ice snow storms angels ice ice religious, devout, pious, Christian, focused, studied, wise students nice neat swell ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow drum pad concerto concert halls tuxes conductors Ocarina Majora Wind Twilight Skyward Breath Tears fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice thickets night's fall wick lock, God bless Sts. Shiphrah Puah, Princess Peach, Stranger Things, Australia, nocturne summer solar eclipse ice ice snow storms angels ice ice fucking solaris ice ice snow angels ice drum pads ice ice snow storms angels ice tides fucking rays ice ice snow snow angels ice ice snow snow help help help help.
St. Tibertian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice colics ice ice snow storms angels ice ice snow snow "There is no fear in love. But perfect love drives out fear, because fear has to do with punishment. The one who fears is not made perfect in love." ‭‭1 John‬ ‭4‬:‭18‬ ‭NIV angels ice ice snow storms angel ice ice drum pad uniform uniform uniform uniform ice ice Dark Academy Dark Academy Dark Academy ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow snow friends road trips Mt Fuji, shrines, kimonos, komodo dragons, Naydra Farosh Dinraal ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow zap zap fire fire.
St. Maximus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms condescending ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow snow angels ice ice drum pad uniforms uniforms uniforms uniforms ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice study classes tests St. Jesus like every teacher FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow study libraries study ease cram ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire fire fire fire.
St. Agatha - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Big Time Rush. neon gravestones fucking neon bones neon skeletons neon Halloween ice ice snow storms angels ice ice snow niceless neatless niceless knowless meaningless meaningless! utterly meaningless! all's meaningless! neon ice ice snow storms angels ice ice bats neon dry bones Mario ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice upside down angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow zap fire fire fire fire zap fire zap fire fire fire.
St. Lucy - Like ice snow storms angels ice ice pink cat headphones ice ice snow storms angels ice ice orange juice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Dorrie the blue dinosaur from Mario shadow star chess pieces fall like volcanoes lava embers ice ice snow storms angels ice ice anime ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow God bless Julia ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice God bless little mermaid ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow celestial aerial terrestrial ice ice snow angels ice ice snow snow perfect fruit snow snow snow snow snow love kiss sleep St. Job angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches powers ice ice snow snow storms storms ice ice drizzle drizzle whisper whisper fire chariot ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow zap fire zap fire fire fire fire fire fire.
St. Lumena - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow snow "One person pretends to be rich, yet has nothing; another pretends to be poor, yet has great wealth." ‭‭Proverbs‬ ‭13‬:‭7‬ ‭NIV. Angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad uniforms uniforms uniforms uniforms My Hero, InuYasha, Naruto, Bleach, Ranma ½ Streets of Belgrade, Nuvole Bianche Tu Sei, Experience, Winter, Lacrimosa, Jesus Joy of Man's Desire ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow churches bibles powers Dark Academy fountain benches courtyard ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storm angels ice no mockery no hatred no mockery no mockery miasma Satan charged fist punch like supernova hypernovas miasma Satan fuck Satan fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow gum bulb nard saffron 7 lamps earthquakes ice ice snow storms angels ice ice avalanches drum pad beaches theaters Baka and Test tests study scantrons essays exegesis Genesis ice ice snow storms angels ice ice eternal youth pure heart see God ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow angels ice ice snow heaven fucking bolts night's fall, apples Isaac, Leonid's ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice lava magma volcanoes ice ice snow storms angels ice ice snow snow "Do not be quickly provoked in your spirit, for anger resides in the lap of fools." ‭‭Ecclesiastes‬ ‭7‬:‭9‬ ‭NIV angels ice ice zap fire fire bottles stars planets rings Saturn moons system galaxies interstellar celestial cosmos meteors meteorite meteoroids ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blue cold fire black fire "They appear to me encompassed on all sides by darkness; the words they utter take, in my eyes, the form of black flames, which recoil upon them, penetrating the bodies of some, and only playing around others." angels ice ice snow snow angels ice ice snow oranges janitor's closet oranges anime tangelos blueberries love orange juice reekfish tangerines ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice no recaps beyond our like intent or like purpose or like ice ice snow snow zap fire zap fire zap fire giant flame horses run up invisible skyscraper like zap from underground miasma Satan with sun in chariot twirled round by zap dragons fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow manga manga ice ice snow storms angels ice ice snow Fuck Satan ice ice snow snow dam dam beavers ice ice snow snow angels ice ice snow perfect fruit fruit fruit.
St. Agnes - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice romance love angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice last books tumblr gif sets ice ice snow storms angels ice ice snow snow Canticle Heaven's Eyes Prince of Egypt fucking ice ice snow storms angels ice ice study academia ice ice snows storms angels ice ice blackout hide n seek ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow dining hall huge chandeliers several stories or like floors or like ice ice snow storms angels ice ice snow snow vegan or like ice snow storms angels ice ice snow snow friends eat together family """a church isn't the building but beings""" - Ellen ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow persimmons ice ice snow snow angels ice ice snow snow love love love ice ice snow snow angels ice ice apples raisins ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow dogs eat too at table not even under fucking laughter jokes stories mourn fucking acting ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice dorms angels ice ice study classes tests angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice shrewd ice ice snow snow angels ice ice snow snow scantrons ice ice courtyard 4th floors windows ice ice snow snow angels ice ice zap zap zap fire fire.
St. Jehanette - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice snow snow Melee study ethics above all else no one else but morals fucking ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow stampedes rhyhorns rhydons tauroses rapidashes ponytas arcanines growlithes ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow no lies no hate no deception but love family pictures dogs butterflies courtyard fountains no benches concrete grass buildings windows white boards desks books pencils paper computers bibles churches religious Christianity fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow polaroid pinned on cloth board ice ice snow snow angels ice ice snow snow dogs pjs tucked sleep Ranma ½ Streets of Belgrade butterflies Ray Bans surf fucking dogs hot dog baths hot dog baths hot dog baths dogs sleep ojs tucked Ranma ½ Streets of Belgrade heaven better days mounds wheats circles lilies fucking snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow God bless XOAeriel ice ice snow storms angels ice ice fucking Sts. Jesus Father Spirit Augustine Dua Billie Ella Neighbourhood Ambrose Moses Aaron Adam Eve KSI Logan Jake Amouranth ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow snow Emily Cecilia Bridgette Ellen James JN Joseph REST IN PEACE HANNAH MORE FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice ice snow storms angels ice ice oranges oranges oranges orange cakes orange pies orange dresses oranges pants orange short orange Christmas lights orange Christmas tree angels ice ice grapes wine perfect fruits ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow stampedes light stampedes ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking ice ice snow snow oranges orange orange orange orange orange juice reekfish blueberries rugged fucking hills gold bowl ice ice snow storms angel ice grass tangelo blueberry love love love ice ice snow snow snow snow snow perfect fruit orange orange orange orange snow snow snow apple sauce or like juice or like friends uniforms big smiles teeth big ol' fucking grins fucking besties fucking family friends fucking saints martyrs ice ice snow fucking uniforms arms around shoulders dogs butterflies courtyard eternal youth polaroid pinned cloth board snow snow snow love love love perfect fruits ice ice snow snow angels ice ice snow snow God bless XoAeriel ice ice snow snow ink ink snow snow angels ice fucking ice ice snow family pic eternal youth courtyard uniforms happy dogs butterflies love St. God ice ice snow snow snow snow snow snow snow love loyalty ice ice utter beauty ice ice love love polaroid pin clothboard over homework learn forever like sleep spice ice ice ice snow snow love ice fucking snow snow apple juice or like sauce or like kissing or like perfect beauty or like love or like loyalty or like spice or like love or like beauty or like perfect grapes or like oranges or like grass or like sleep sleep snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow ink? what's it say?
The end - the end.

Song of AcademiaWhere stories live. Discover now