Song of Academia 9

1 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad Christmas snow K-On! snow snow snow snow snow snow drum pad Little Drummer Boy, O Come O Come Emmanuel ice ice snow snow drum pad frostbite frostbite.

She - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow drum pad drum pad drum pad anime pipe helix dragons ice ice snow snow Testimonies for the Church Steps to Christ, Christ's Object Lessons, Patriarchs and Prophets, Prophets, and Kings, Desire of Ages, Acts of the Apostles, ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drum pad drum pad Mushi-shi, XXXholic, summer before freshman high school ice ice snow storms angels ice ice Dark Academy bibles powers ice ice snow snow My Hero ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drum pad drum pad drum pad concerto pop pop.

St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow drum pad drum pad churches SDAs goated ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow SDAO or like something like that or like ice ice snow snow angels ice ice snow drum pad anime soccer power kick ice ice snow storms angels ice ice snow drum pad drum pad drum pad ice ice snow storms angels ice ice snow snow dance to the beat of a beat heart ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire drum pad drum pad angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow drum pad anime uniforms ante-chambers, vestibules hallways ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice zap fire dark academia drum pad dance to the beat of a beat heart fucking stars stars stars.

The Mountains - Like ice ice snow storms angels ice ice snow zap fire zap fire drum pad drums ice snow storms angels ice ice drums angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drums ice ice snow storms angels ice ice snow zap fire drums angels ice ice snow storms angels ice snow St. Job persimmon orchards, vineyards, gardens ice ice snow storms angels ice ice snow snow Dark Academy ice ice patience drums concertos ice ice snow storms angels ice ice Your Lie In April ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap fire fire drums drums drums ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drums drums anime glasses glare glare.

St. Father - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice drums drums ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow drums angels ice ice snow drums ice ice anime angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drums drums anime concerto K-On! ice frustration ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow God bless Bieber ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drums drums anime sunset football game night lights ice ice snow snow cheerleaders color guard marching band bleacher stomp like lions roar roll thunder ice ice Ranma ½ Streets of Belgrade inspire inspire.

St. Holy Spirit - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap fire snow snow we fucking love our own fucking enemies ice ice snow zap fire drums drums violins violins ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice aquariums Monterey Bay ice ice snow snow angels ice ice snow academies ice ice drums courtyards ice ice snow storms angels ice ice snow Ouran anime cry ice angels ice ice snow storms angels ice ice loyalty patience fucking envy fucking protection fucking swearing a sense of humor sinners defensive like ice ice snow drums ice ice snow snow dragons powers sideways zap twirl punch ground big gold right gauntlet hard like adamant punch ground Miasma Satan shock air wind sphere wave blast out like ice ice snow storms angels ice ice snow snow wineskins church lakes better days heaven ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice drums iCarly ice ice snow drums fucking anime anime anime anime anime anime powers ninjas kunais shuriken shadow clone ice ice snow snow sand leaves hidden like Naruto Naruto ice ice snow snow angels ice ice snow snow drums drums drums.

Song of AcademiaWhere stories live. Discover now