Song of Academia 5

0 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice dark academia pianos ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice freeze like water or like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice water freeze like ice ice snow storms angels ice ice snow snow ante-chambers, vestibules ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice chandeliers ball rooms ice ice snow freez like water water.
She - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow freeze like water or like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow water water ponds lily pads ice ice snow snow Aurora Borealis ililly ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow freeze like disco balls or like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow freeze liquid nitrogen no heat heat.
The Mountains - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice zap freeze like snowflakes fucking ice snow storms angels ice ice powers ice ice snow storms angels ice ice snow professed betrayals but not so much trust firstly space state time ice ice cares worries melt like powers ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice freeze like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards powers charge fist punch ground holographic dent sphere explosion ice snow blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice work jobs fuck money money.
St. Solomon - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches freeze like ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice vain thoughts ice ice Goodwin ice ice tire fatigue exhaustion ice ice snow storms angels ice ice snow snow professed betrayals but no trust firstly ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice black magic folly lies blasphemmies cowardice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow powers signet rings ice ice snow storms angels ice ice stop boulder flying at us like throw back ice ice snow snow fuck Satan ice ice.
St. Boaz - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice Ranma ½ Streets of Belgrade ice ice bibles churches Christian ice ice snow storms angels ice ice death money? vain. ice ice snow storms angels ice ice death? vain. ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice powers? vain. ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow super speed water runner ice ice no froze ice ice snow storms angels ice ice fast enough anyway or like anything's possible anyway ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow powers rest rest lies power ice ice snow snow ice spear arrow heads ice ice fucking snow snow Princess Mononoke ice ice snow snow angels ice ice snow snow love Yanny Laurel ice ice snow snow green needle brain storm brain needle green storm angels ice ice doub'ts sin but love covers all all.
St. Augustine - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow humor ice ice snow storms angels ice ice fucking irony fuck sarcasm fuck _____ shitty shows we love anime so baseless accusations we hate all shows are in fact baseless ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow powers ice ice snow snow powers staff (rabdos) ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice City of God God like all teachers or like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking ice ice snow storms angels ice ice FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice spider webs no power for Satan just ugly stupid worthless fucking mean rude impolite cruel being being.
St. Ambrose - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards like ice snow storms angels ice powers ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice above all else love anime ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow no arrogance no hate no black magic fucking ice ice powers ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow giant light spiritual plumage plume feather bird wings blow gusts or like air or like wind or like hurricanes like ice arrow spear heads at Satan fuck Satan ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow Satan's so fucking mean rude impolite stupid fucking unwordable evil ice ice snow storms angels ice ice St. Job persimmons ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice Chelsea ice ice snow snow making out fucking shojo shonen freeze like ice cold water or like blood blood.
St. Jerome - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice powers ice ice snow fly like angels or like divebombs or like ice ice snow snow shadow clone ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice holograms ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice swirl twirl spin St. Job red scarlet solstice ribbon lips summer nocturnes nocturnal summers ice ice snow storms angels ice ice meteors summer solstice ice snow storms angels ice ice solar eclipse summer solstice ice snow storms angels ice ice snow snow solaris ice ice snow storms angels ice ice polar ice ice snow storms angels ice ice adamant lodestone ice ice power ice ice snow snow angels ice ice bible pages like tornadoes or like ice ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice cocoons shoot or like paper cuts or like fucking ice ice snow snow fucking knowledge knowledge.
St. Juan - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow yeasts leavens whole batch ice ice snow snow angels ice ice Red Sea dry ice ice lies ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Red Sea freeze like wall running ice ice snow snow doubles ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Sts. Moses Job angels ice ice snow storms angels ice ice wall run doubles angels ice ice snow storms angels ice upside down zap fire angels ice ice snow snow water to blood, frogs, lice, flies, livestock pestilence, boils, hail, locusts, darkness the fucking Passover ice ice snow storms angels ice ice snow snow St. Moses learned in math, history, science, astronomy, fucking astrology but like real astrology or like alchemy ice ice or like powers or like wall run or like ice ice snow storms angels ice ice desert cacti ice ice snow fucking metaphors ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice fire meaningless pillars ice ice snow snow angels ice ice snow eternal youth ice ice snow storms angels ice ice snow double wall run freeze Red Sea ice ice snow snow angels ice ice snow snow Gotenks ice ice snow storms angels ice ice snow doubles wall run double kick fuck Satan suspicious mean rude being ice ice.
St. Aaron - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow snow angels ice ice fucking hell heaven angels ice ice snow snow books study lamps dorms bunks ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice bathrooms ice ice snow balconies ice ice track tests classes ball rooms grand pianos ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice no narcissism ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow powers ice ice My Hero St. Boaz float or like hie or like fly or like no wings but like if you want it's open ended or like float 10 feet above roof but over courtyard warcry uniform black bowl cut glasses tucked belt kamehameha Satan just in over his head fucking mean rude impolite worthless being fucking ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice patience ice ice snow snow angels ice ice snow snow power power power.
St. Amram - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ices now storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow condescend ice ice snow snow angels ice ice invisible wings ice snow storms angels snow icicle ice ice snow snow angels ice ice snow snow classes K-On! Angel Beats! Toradora! Shuffle! Panic! at the Disco ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow blizzards avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice heaven heavens ice ice snow storms angels ice ice snow snow powers ice ice snow snow St. Boaz or like ice snow snow angels ice ice kamehameha courtyard fountain birds trees different camera angles ice ice snow snow fuck Satan ice ice stand ice ice snow storms angels ice ice snow suspicion damned Satan fucking merciless devil devil.
St. Joshua - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice powers ice ice snow snow My Hero Bleach Naruto InuYasha ice ice snow snow Ranma ½ Streets of Belgrade ice ice snow snow Nuvole Bianche Overcome ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Adagio ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice Tu Sei Experience ice snow storms angels ice ice powers St. Boaz like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow St. Moses St. Jesus or like floods or like ice snow storms angels ice ice snow fucking deluge cataract weep weep.
St. Phinehas - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow pools ice ice snow summer ice ice snow storms angels ice ice seasonal pools ice ice snow pet dogs dog powers dog super speed dog laser vision dog roll over angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice The One Beverly Hills ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice luxury ice ice Vaudois dichotomy ice ice snows angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow black magic madness ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow powers ice ice My Hero ice ice snow shonen shojo shonen shojo shonen shojo ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire fire.
Streets of Belgrade - Like ice snow storms angels ice ice goated songs ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards powers ice ice snow cold blood frozen angels ice ice snow snow blood heart veins arteries or like ice snow storms angels ice ice lungs angels ice ice kidneys intestines ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow capes ice ice snow storms angels ice ice diadems ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow birds darken air animals walk to ark invisible angels invisible door closing fucking invisible hand closing door like no one visibly touched it but no offense it did close fuck ______ just like all bad shows music dumb shit that makes beings not fucking know ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice popcorn The One theater bibles churches nightstands sour patch kids icees nachos hot dogs corn angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow tire of lies ice ice snow powers powers powers.
Nuvole Bianche - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice power ice ice snow snow capes capes masks masks ice ice snow snow angels ice ice snow snow bat-mobile ice ice snow snow angels ice ice pain lies blasphemies heresies anathemas ice ice snow zap ice ice snow powers ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow gum bulb nard saffron sea deep ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow pure heart see God fucking ice ice snow angels ice ice zap fire bottle galaxies stars cosmic celestial planets luminaries nebulae supernovas hypernovas quasars ice ice snow storms angels ice ice snow snow rainbow stars ice ice snow angels ice ice snow snow Saturn rings ice moons ice ice Io, Castillo, Europa, Ganymede, ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow giant flame horses run up invisible skyscraper hologram from underground ice ice snow storms angels ice fucking ice ice carry chariot sun inside zap dragons twirl round ice ice snow force field ice ice glow glitter ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice academia academia.
Violins - Like violence or like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice eye for eye tooth for tooth fucking ice ice snow storms angels ice ice torahs ice ice Chrisitanity bibles churches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice phases moon like sun or like light spiritual zap lasso pull or like charge fist or like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap fire angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow climax suspense powers ice ice Fullmetal, Avatar, Bleach, Naruto, Ranma ½ Streets of Belgrade ice ice snow storms angels ice ice water heal St. Teresa ice ice snow snow eternal youth fuckin respect elders fucking tho honestly honestly ice ice snow storms angels ice ice Dark Academy ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow powers Rainbow Road ice ice snow snow angels ice ice snow bolts night's fall, Leonid's, apples Newton ice ice snow snow angels ice ice snow snow anime anime anime anime anime anime anime.
Violas - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow thickets night's fall, wick lock, red solstice summer solstice nocturne summer ice ice snow snow angels ice ice stylized cell-shaded ice ice snow storms angels ice ice snow snow anime ice ice snow angels ice ice snow uniforms ice cream school festivals ice ice snow storms angels ice ice bibles churches ice ice snow mechs ice ice snow snow angels ice ice snow snow solstice Aurora Borealis ililly ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow God bless Julia Dunja ice ice snow storms angels ice ice snow peace's Prince silhouette ice ice snow angels ice ice bolts night's fall, Leonid's apples Isaac ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice Olivet overlooking Jerusalem like solstices or like anime or like sunny grassy green greeny days or like ice snow storms angels ice ice omnipotent eyes tears ice ice snow sfucking ice bolts night's fall, Leonid's apples Isaac ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snows storms angels ice ice snow storms angels ice ice like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire fire fire.
Pianos - Like ice snow storms angels ice ice dining halls ice ice snow storms angels ice lunch ice ice snow storms angels ice ice Satan's envy ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice satanic envy friends sit together in dining hall enormous room luxury chandeliers gourmet ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow laughter sharing mourning frustration Satan never stop condescending ice ice snow storms angels ice ice fucking ice ice snow acting ice ice snow storms angels ice ice happiness happiness.
Dark Academia - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice dorms dog pets dogs doing homework, studying bibles religious Christianity fucking ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice bathrooms dogs with face masks, cucumbers, towels, spas, pawdecures ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow tests Ouran hedge mazes ice ice snow storms angels ice ice gardens, vineyards, groves ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking Ocarina Majora Wind Twilight Skyward Breath Tears ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice arc fucking ice ice snow snow angels ice ice snow snow prodigal love ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice fucking ice ice snow not invalid love no not even fucking close stampedes rhyhorn rhydons tauroses rapidashes ponytas rapidashes ponytas dogs tucked Ranma ½ Streets of Belgrade ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad drum pad ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice zap fire bottle galaxies stars planets meteors comets luminaries systems supernovas hypernovas quasars celestial cosmos nebulae ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice dark academia ice ice snow snow angels ice besties nostalgia melancholy love photos pinned to boards polaroids ice ice snow snow anime ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow apples blackberries blueberries persimmons raspberries painted toes love fucking ice ice grass gold bowl mangoes ivory towers snow snow snow oranges reekfish orange juice snow snow snow snow mounds wheats circles lilies ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow snow never graduate eternal youth ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow hell heaven dog kisses licks tears nostalgia besties anime love group photos eternal youth besties ice ice snow snow snow snow snow above all else love snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow ink? what's it say?
The end - the end.

Song of AcademiaWhere stories live. Discover now