Song of Ranma 1/2 2

0 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice snow storms snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow zap zap.
She - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice zap zap.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap zap ice ice snow snow zap zap neon neon.
St. Paul - Like ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow zap niceless neatless neatless.
Galileo - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow star gaze roof meteor meteors more more more angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice neon neon.
Waldo - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice zap zap dragons fly fly.
St. Noah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice icicles angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow St. Job apples angels ice ice snow homes angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow macaroni cheese Australia couch love angels ice ice snow snow antediluvians angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow rain rain love love.
St. Adam - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow zap upside down dark academia angels ice ice snow snow anime black black snow snow angels ice ice drum pads angels ice ice condescend angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice St. Benincasa angels ice ice snow snow veil angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow gold silver apples smile bite gaze lake mirror angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow God like a spouse angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow death death.
St. Joshua - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow shitty advice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angel ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ices now storms angels ice ice roller coasters dragons spirals helixes condescend angels icicles angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow walls fall sun still holy ground angels ice ice fucking ice ice snow snow St. Jesus angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angel ice ice snow storms angel ice ice snow snow red red.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice pity angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow Ranma ½ angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice ice icicles dragons angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angel ice ice ice ice ice ice snow snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow blue blue.
St. Father - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice drum pads angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice blizzards angels ice ice snow snow roller coasters dragons angels ice ice shitty advice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow snow snow snow snow imply fiction but keep heart or like no duh or like God bless Billie no subs wtf we mean like... beings say """describe the """scene""" or the """"environment room house duh duh duh duh duh"""" but like?.... we're not all like that like it's implied we feel like time machines or like singing or like walking or like caves or like arks or like Edens or like ice ice snow snow angels ice ice snow snow we feel like it's implied so we can't dignify that with a response response.
St. Holy Spirit - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angel ice ice ice snow snow honesty angels ice ice fucking angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angel ice ice snow snow a man who maxed out tons credit cards fuckin knew he'd pass but fucking lived, good metaphor for how we are or like fucking Ellen credited St. Daniel's willingness to be grouped with sinners names fucking reps angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice fuck Family Guy fuck American Dad we keep fucking cursing these shows out cuz they fucking keep cursing us out fucking oh well agree to disagree we don't dignify garbage with responses angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow kidding! No like we're not really kidding like we don't love those shows but we love all God bless angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow Prime Prime.
St. Ignatius - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angel ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice shitty advice suspicion names rep angels ice ice snow snow like what? we described the room now what? Get insulted? Rinse repeat forever? no. angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angel ice ice metaphors are fucking good so like fucking all's metaphorical angels ice ice snow snow shitty advice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angel ice icicles ice ice dragons angels ice ice Farosh, Dinraal, Naydra angels ice ice folk classic angels ice ice snow snow angels ice classic classic classic classic bubble snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice improv beauty beauty.
Emmerich - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow condescend sacrifice angels ice ice ice give no take angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice stigmatas angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow snow snow angels ice ice ice ice ice patient dignity angels ice ice fuck Family Guy sorry we fuckin had to fuckin just we feel like we don't love Family Guy we fuckin' don't this show's fucking name taints our fucking art but fucking here the fuck we are angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow love love.
Coronel - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice zap angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice God bless all we fucking don't love bad shows fucking not obvi but obvi like, blasphemies like fuckin just fuckin rude or like mean or like impolite or like objectively wrong like we just don't love or like them fucking we love bless all angels ice ice snow storms angels ice ice no love not angels ice ice snow snow angels ice ice pity angels ice ice Ranma ½ here's a fucking show we love fucking all anime we love but fucking blasphemous heretical shows? We don't give a fuck if some beings love both we fucking love anime alone fucking that's us no project fucking love love.
St. Sebastian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow lies fuck Family Guy fucking we don't love fucking constantly constantly constantly constantly constantly saying this shit but we don't love Family Guy it's like fucking just fucking Family Guy's no good at all we see no good in it fucking it's just fucking offensive fuck Family Guy fucking we just don't love it. Period. No duh angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice abominations in beauty demons fucking disturbing monsters angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow storms angels ice ice snow snow kidding! Like fucking motherfuckers just here what they want to hear but fucking for us we love all we intend or like purpose to get along with all but we feel like God intended or like purposed us say thus so angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice death death love love.
St. Cecilia - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels icicles angels ice ice snow snow angels ice ice drum pads angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice icicles angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow neon neon neon neon.
St. Job - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice Grand Budapest Hotel angels ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow snow angels ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice dark academia stars space ships angels ice ice snow snow angels ice ice 0 gravity supernovas quasars nebulae angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice zap zap neon neon neon neon.
St. Father - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow love God cross cross.
St. Holy Spirit - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice pools goggles doggy paddles life vests angels ice ice Ray Bans floaties angels ice ice snow angels ice ice fucking slushie margaritas glasses waves tides angels ice ice pizza bone floaties angels ice ice snow snow dog weddings tuxes dresses dogs running tiny little babe legs but quick like lightning angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow storms angels ice ice balconies dark academia Paper Mario Twink stars crystal stars save files Mario Party Christmas angels ice ice snow snow angels ice ice youth angels ice ice snow snow angels ice ice adults angels ice ice ice fetch bones frisbees angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice apples St. Job blackberry blueberries ivory towers mangoes spice gold bowls angels ice ice oranges orange juice reekfish strawberries dragonfruits raspberries angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow St. Benincasa angels ice snow snow storms angels ice snow storms angels ice ice angels ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow mounds wheat circles lilies pears snow snow snow snow snow snow kiss cry angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow cuddle love dry Red Sea laugh smile kiss apple sauce or like juice or like fucking ice ice snow snow snow snow oranges ice ice snow snow holding oranges ice ie snow snow cuddling oranges grapes wine milk alcohol love drunk love ice ice snow snow angels ice ice snow roller coasters dragons unicorns griffins phoenixes angels ice ice pegasus angels ice snow snow snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice creation's true above all else this is why Family Guy or like atheists are alway insulted here or like fucking kidding! But like we're not so joking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice God bless love all angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow fuck em but fucking no time fucking we for us would love the last saying we say on that God bless love all not fuck em but whatever angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow oranges tangerines ice ice grass love perfume love grass grass love ice ice ice ice ice ice ice snow dream snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow ink what's it say?
The end - the end.

Song of AcademiaWhere stories live. Discover now