Song of Academia 2

0 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angles ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice dragons ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow roller coasters angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice glasses tucked in shirts belts pants shined dress shoes ice ice snow church bible My Hero ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice volcanoes ice ice snow patience persimmons Romeo Juliet ice ice snow storms angels ice ice tangerines apples love snow snow snow orange juice oranges love snow snow snow love love love fucking ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice snow snow My Hero skyscrapers ice ice no arrogance no black magic ice ice miracle ice ice snow storms angels ice ice tangerine oranges uniforms music tangelos blueberries faint ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice apples snow snow reekfish no lies no lies no blasphemies no adultery ice ice apprentices ice ice snow snow angels ice ice powers powers.
She - Snow angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow academies schools ice ice snow storms angels ice ice patience ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice janitor closets tangelos blueberries snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow ice cream sherbet shaved ice icees slushies smoothies Jamba ice ice Barnes Panda ice ice snow snow Best Buy ice ice snow snow angels ice ice AC cars angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow powers ice ice snow oranges orange juice dragonfruits strawberries persimmons socks shoes ice ice snow storms angels gazelles ice ice janitor closets ice ice snow storms angels powers ice ice snow storms angels ice ice snow snow tangelos blueberries adamant lodestone angels ice ice snow storms church bibles apples raisins ravens ice ice snow storms angels ice ice pomegranates ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice grapes make out fucking ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice gold bowl tangelo ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice powers oranges gazelles blush tears ice ice snow snow love apples blueberries ice snow snow angels ice ice persimmons perfume raspberries ice ice snow storms angels ice ice snow snow love hold hands sleep sleep sleep.
St. Boaz - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow love faint ice ice snow love powers ice ice phase window staircase light glass crystal courtyard ice ice snow snow 4th floor ice ice snow snow fountains Sukitte Ii na yo angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice St. Job ice ice churches bibles pain grief black magic tears ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow conjure giant upside down stalactites along grass concrete benches monsters ice ice black magic ice ice pain tears tears ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow jump high kunais fuck Satan ice ice blood resist ice ice snow snow folly madness should tap out out.
The Mountains - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards ice ice St. Solomon's signet ring ice ice St. Job janitor's closet God bless Dorrie tangelo blueberries ice ice dragonfruits strawberries ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice oranges does fawns stags gazelles ice ice snow storms apples orange juice snow snow tangelos blueberries reekfish ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice kunais angels ice monsters angels ice ice snow snow St. Solomon join glow ring move fountain water like icicles blood fuck Satan ice ice snow snow angels ice ice snow giant sludge monster ice ice molasses snow slow son of a fucking bitch ice ice snow snow angels ice ice permanent daruk's protection ice ice snow snow powers My Hero Bleach bleach.
St. Jedidiah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow folly lies madness contradictions ice ice snow storms angels ice ice Sukitte Ii na yo Sukitte Ii na yo Sukitte Ii na yo ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice powers upside down angels ice ice snow snow canon ball invisible protective film explode ice ice snow snow angels ice ice lodestone adamant ice ice wall upside down run ice ice snow fuck Satan blood ice ice shonen shojo ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow janitor's closet God bless Janet Guzman ice snow storms angels ice ice gazelles stags deer does ice ice snow snow angels ice fucking ice ice snow chess angels ice ice snow snow shadows angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow janitor's closet love love love gazelles does stags deer ice ice oranges tangelo adamant blueberries orange juice oranges love snow snow sleep ice ice mound wheat circle lily orange juice love oranges ice ice snow snow orange juice clapping ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow weed or like marijuana's cool not for us but for anyone who cares we've done it and we approve no problem here or like there or like kunais ice ice adamant ice flips wall run upside down bombs fuck Satan blood still won't give never will ice ice dark academia ice ice grand pianos ice ice love sleep sleep sleep.
St. Fieschi - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards ice ice snow 4th floor phase stairs ice ice snow snow slow-mo ice ice snow storms angels ice ice Gospels ice ice Patriarchs and Prophets, Prophets and Kings, Desire of Ages, Acts of the Apostles, The Great Controversy, ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow tears ice ice permanent daruk's shield ice ice snow snow angels fucking ice video games ice ice conjure adamant ice wall run upside down spiral helix twirl swirl cork screw fake outs ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice heaven meaningless space ice ice through middle of finger ring ice ice snow snow angels ice ice snow kamehameha ice ice snow snow hit Satan fuck him ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow invisible film bolt dive blink shockwave sphere blow out no touch environment magic should give up never will ice ice snow anime ice ice God bless chess shadows ice ice beauty apples ice love ice ice snow apples raisins ice ice snow storms angels ice snow orange juice love ice snow snow apple juice or like sauce sleep sleep.
St. Benincasa - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking ice snow storms angels ice powers ice ice snow storms angels ice ice virtues ice ice vices angels ice ice patterns wisdom ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice chess shadows ice ice fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice turret mount 4th floor like holographic windows ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice fuck Satan ice ice Satan yelling in pain still won't fucking stop angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice oranges oranges reekfish love ice ice snow janitor's closets ice ice fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice widescreen black bars top bottom slow-mo ice ice super pups God bless thickets night's fall, wick lock ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice wall run shadow clone double team fucking ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice fly slow-no fast-mo regular-mo ice ice snow snow angels ice ice Satan's ugly fucking mug ice ice punches ice ice snow snow angels ice Street Fighter's Sakura ice ice snow snow kicks ice ice Chun-li ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice St. Job angels ice ice blizzards avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice chess shadows ice ice snow storms angels ice ice snow snow reekfish ice ice reekfish ice ice reekfish reekfish.
St. Vigri - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow powers ice ice Big Time Rush, daytime controllers, neon bones, Princess Peach God bless Sts. Shiphrah Puah, lunar solar eclipse equinox solstice ice ice ice nocturne summer ice ice snow snow angels ice ice pink cat headphones ice ice snow niceless neatless ice ice snow snow sour patch kids martinis olives, Australia, Finding Nemo, angels ice ice Miranda ice ice snow angels ice anime snow angels ice ice stars brekdancing ice ice snow snow stampedes rhyhorns rhydons tauroses rapidashes ponytas arcanines growlithes ice ice snow snow angels ice snow snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow chess shadows ice ice snow storms angels ice ice snow snow powers ice ice black magic arrogance fuck rape fuck murder ice ice snow storms angels ice ice snow black magic arrogance black magic arrogance black magic arrogance exaggeration ice ice snow St. Job snake way patience ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow oranges Christmas lights, Christmas tree angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice powers Sukitte Ii na yo Sukitte Ii na yo Sukitte Ii na yo angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice God bless Lorde, Billie, Jesus, Neighborhood ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice powers dogs angels ice ice snow snow angels ice avalanches black magic arrogance fuck Satan ice ice snow FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow blizzards avalanches ice ice black magic folly laughingstocks death death death death.
St. Augustine - Like ice angel  ice snow storms angel ice blizzards black magic madness utter madness madness madness blind deaf monsters ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice St. Moses angels ice ice snow storms angels ice St. Jesus ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice wicked ice bridge linking opposite buildings over courtyard upside down fire stalactite to break in half ice bridge angels ice ice falls on Satan ice ice snow storms angels ice ice judge ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice blind lead blind both fall in pit ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice eternal youth St. Monica ice ice fucking ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice evil angel fly overhead but light gun shoot down no angels with shotguns here but My Hero ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow shotguns disappear ice ice snow snow angels ice love snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow love shadows chess ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow no overshare ice ice snow shrewd privacy esoteric secrets ice ice snow snow angels ice anagram ice ice snow snow fucking duh ice ice powers St. Moses ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow avalanches blizzards orange juice love forgiveness cuddle St Job ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice church love pillow love utter love apples love drunk love love kissing kissing.
St. Lumena - Like advanced students ice ice silver linings ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow oranges reekfish ice ice snow snow eating oranges eating oranges drinking orange juice persimmons ice ice black magic St. Job ice ice snow fucking ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice sinner like a mole ruining the courtyard ice ice powers ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice run twirl aim slow-mo light angels ice ice fire in hole light slide up heaven ice ice snow angels ice ice snow ash ice ice pass fucking ice ice tests passed volleyball track uniforms swim diving boards Ashford ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice ballerina pirouettes ice ice snow storms angels ice ice Shake It Off God bless Taylor ice ice snow snow angels ice ice snow REST IN PEACE ST. LUMENA passed at the tender age 13 ice ice fucking fuck fuck ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow shooting evil angels down like adultery or like lust or like lasciviousness ice ice snow snow angels ice blizzards St. Moses white powder angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice fiction angels ice ice snow snow contests dissonance resonance consonance sustenance vibrato crescendo diminuendo ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice lies madness cares worries melt like St. Firschi's power melt wicked rich hearts ice ice snow snow angels ice ice snow snow wicked fucking swelter melt or welts or like bells wells springs drown water ice ice snow snow school slice of life ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow powers ice ice snow snow angels ice ice snow snow Anti-hero by Taylor Swift God bless her ice ice snow angels ice ice sleep snow snow angels ice stampedes rhyhorns rhydons arcanines gowlithes rapidashes ponytas tauroses black magic madness ice ice snow shrewdness true wisdom is getting along with all like St. Paul said but sinners aren't truly wise no not even at all ice ice snow blizzards avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice St. Moses gum bulb nard saffron7 lamps earthquake sunsets ice ice snow angels ice ice Testament of Solomon ice ice snow angels ice ice pure heart see God giant horses running on air face down angels ice ice fiery chariot sun inside zap dragons twirl round ice ice force fields ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice goated goated.
Emily - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice dogs in capes ice ice snow snow thicket's night's fall wick lock ice ice snow snow angels ice ice scented candles ice ice new car smell ice ice poetry ice ice snow black power Korah's rebellion, Lisbon God bless ice ice snow storms angels ice ice snow snow like Knox said """"intend or like purpose favors from kind no cruel"""" ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice powers love on off angels ice ice but when on super on but when off pretty so indifferent ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice chess umbras penumbra antumbra ice ice snow snow da Vinci ice ice a Kempis ice ice snow Coronel Bridgette Sebastian Aaron David Elijah Quintus ice ice snow snow angels ice ice snow snow Hamtaro ice ice snow snow K-On! ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow St. Job chess dark chess dark academia chess large luxuriant class room recreation rooms ice ice large amazing curtains ice ice beautiful tile floors ice ice snow love persimmons chess ice ice snow dark chess ice ice snow storms fucking apples passion love envy fucking love apples wine milk apples tangerines mounds wheats circles lilies ice ice snow angels ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow pity money ice ice snow angels ice ice powers powers powers.
Wolff - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice miasma like St. Jesus said """we're coming back like thieves""" the Bible og version (original gangster bluh bluh an all dat) angels ice ice fucking ice ice snow angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow Satan backstabbed for he's uglier than the angels falling from heaven like apples Isaac, Leonid's, bolts night's fall ice ice snow storms angels ice ice angels ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow tagerines apples ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow powers wolves wolfos Twilight Princess ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice miasma ice ice sinners taste own medicine ice ice snow snow angels ice ice St. Job angels ice ice snow snow angels ice ice snow humor lol ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels unconscious waterfall ladders condescend ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow tangelos apples ice ice snow snow kings angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow elders ice ice beards wisdom St. Jedidiah ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice kunais hitting righteous ice bridge fall like bolts ice ice boomerangs ice ice sinners copy kind of no avail ice ice snow snow words chose lovingly ice ice fucking ice ice snow snow tangerines love love fucking girlfriends ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice St Job job.
St Job - Ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards hold breath big cheeks ice ice handstand push up space exhale relax ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice good no evil love no hate kind no cruel ice ice fucking ice ice snow storms envy confusion ice ice bolt moon dog sleep awake ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow powers ice ice powers angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice tangerines fucking love love love girlfriends girlfriends ice ice snow girlfriends ice ice snow angels ice snow bolt sun St Jeanette inside both punch sun like ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow angels ice ice zap like holograms slow-mo ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow snow snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow house sized sun ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice snow storms angels ice ice snow snow phase through earth like bursts phots but passes of moon for sun like timelapses ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice crescent wane wax new full suns ice ice snow snow angels ice ice tangerines ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice reekfish ice ice snow angels ice ice beauty utter beauty beauty.
St. Jesus - Like The One ice ice snow storms angels ice ice dig dig dig dig dig fetch sticks frisbees ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice same finisher but The One sized on the one while we're in it kindness love meekness patience compassion benevolence help kind but those same virtues hurt wicked. Strange unusual evil stupid laughingstock beings fucking ice ice snow snow angels ice ice snow storms academies ice bridge group pic butterflies ice ice snow storms angels ice ice courtyard fixed magic ice ice snow snow angels ice ice phone batteries ice ice snow storms angels ice ice shitty advice only go by Bible but not from meanies fucking ice ice snow hot dog bath hot dog bath hot dog bath pjs tucked My Hero butterflies stolen hearts ice ice Ray Bans vodka fireball Malibu hypnotic ice ice snow angels ice snow snow margaritas ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow mounds wheats circles lilies chess dark ice ice snow angels ice ice knights kings queens rooms bishops pawns ice ice castle ice interior castle finisher finisher finisher systems astrology alachemy fucking ice ice snow students ice ice friends busy school hundred or like thousands of students picnic dogs butterflies ice ice framed in The One Renaissance ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice snow storms angels ice blizzards avalanches ice ice love persimmons drunk love apples tangerines oranges orange juice blackberries blueberries clapping hard clapping red oranges ice ice tangerines snow snow snow mangoes ivory towers pears snow oranges ice ice persimmons perfume snow snow snow love cuddle love pure true love love love cuddle crown perfume snow snow snow snow sleep snore snow snow snow snow snow snow snow snow snow fucking snow snow apple sauce or like juice or like ice snow chess shadow ice ice snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow persimmons grass gold bowl perfume ice raspberries raspberries raspberries painted toes ice ice snow snow perfume ice ice snow fucking ice snow snow love love love love love love snow snow snow snow snow snow ink what's it say?
The end - the end.

Song of AcademiaWhere stories live. Discover now