Song of Meaningless 2

0 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow? Meaningless! Meaningless! Utterly meaningless! All's so so so meaningless! Meaningless!
She - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches zap fires angels ice ice ice snow cryonis angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire zap zap zap town fields inflamed to fiery fire angels ice ice snow storms angels ice ice zap luminous blaze angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow vents spies ropes grapple hooks fuck rape fuck murder FUCK BABYLON OF APOCALYPSE no flattery ice ice snow snow zap eyes zap fires ice ice snow snow angels ice ice snow globes angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow zap transparent Sailor Moon cosmos cosmos angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow zap ice ice fires love BotW ice ice ice ice ice ice daytime controllers apples ice ice love kiss love love love love love love stars stars stars stars.
St. Lumena - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire heat blaze luminous angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels zap thunder blaze luminous angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angel ice ice zap upside down fire heat burn air ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap eye fire translucent transparent cosmos Sailor Moon angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap fires zap fire zap fire angels ice ice ice ice ice ice stars stars.
St. Agnes - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice zap fires zap blue celestial harp frozen blaze luminous angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice memories patience angels ice ice no black magic angels ice ice snow storms angels ice zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow devil's advocates fuck em angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap fires translucent transparent men or like women or like angels ice ice snow snow cosmos stars neublae zap fire fire souls angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap zap ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fires angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice sun soccer balls angels ice ice snow storms angels ice ice zap goals goals.
Emily - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice zap fires angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow drum pads angels ice ice snow storms angels ice ice? Meaningless, meaningless meaningless meaningless meaningless.
St. Fieschi - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fires angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels angels ice ice snow love foxes ruin vineyards angels ice ice advice friends zap fires angels ice ice snow storms angels ice ice zap avalanches zap fire Mario Party running on balls angels ice ice snow storm angels ice ice snow storms angels ice ice zap fires angels ice ice snow storms angels ice ice snow upside down angels ice ice knowledgeless! knowedgeless! knowledgeless! utterly knowledgeless! all's knowless! angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice zap fires angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap fires like zap fire zap fire zap fire zap fire zap fire zap fire fire.
St. Benincasa - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storm angels ice ice snow snow angels ice ice dragons zap dragon zap fires angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap fire zap fire absorb heal angels ice ice snow snow angels ice ice zap fire? meaningless! meaningless! meaningless! meaningless! utterly meaningless! all's meaningless! angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap churches zap fires angels ice ice fucking ice ice snow storms angels ice ice zap bibles fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow sinners say ""if it's on fire it burns up""" real say """"Hebron's bush burned no burn up""" so were the churches or like bibles on fire one way or another, we don't intend or like purpose to say now but perhaps we did but wicked ruin all angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap hearts fire zap us fire zap forest fire angels ice ice snow zap mountain fire zap eyes fire translucent transparent space cosmos cosmic galaxies interstellar comets planets stars, meteors, meteorites, meteoroids angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angel ice ice snow snow angels ice ice snow snow zap zap zap zap zap zap zap.
St. Vigri - Like ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire zap fire zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice zap fire zap fire zap fire zap fire zap apple tree fire angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow burn no burn up angels ice ice FUCK BABYLON OF APOCALYPSE angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow apples shared apples raisins angels ice shared raisins angels ice ice snow snow zap fire zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Patriarchs and Prophets Prophets and Kings Desire of Ages Acts of the Apostles The Great Controversy Steps to Christ Christ's Object Lessions, Testimonies for the Church angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap fire translucent transparent ice ice snow storms angels ice ice Sailor Moon Mercury Venus Earth Mars Jupiter Saturn Uranus Neptune angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches zap snow fire star fire star's fire angels ice ice ice coriander wafer manna ice ice snow snow smeared lips angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire zap Sailor Moon Atrax angels ice ice snow storms angels ice ice fucking ice ice translucent ice ice snow snow planets transparent glass crystal boom angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow stars stars stars stars.
St. Catherine of Alexandria - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap fires angels ice ice zap fire zap fire angels ice ice snow snow zap fire zap fire angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow storms angels St. Job tears angels ice ice snow storms angels ice ice pain pain pain arrogance suffer angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire zap fire zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap fire zap fire zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice zap fire zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice 7 spiritual weapons Omphalos Hypothesis Last Thursdayism angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap fire zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow wind chaser riddles time patience mull learn persist learn accept ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards zap snow fire angels ice ice snow snow glass floor water flow like fire underfoot angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow marionette systems angels ice ice Saturn's rings angels ice ice snow storms angels ice ice upside down angels ice ice snow snow angels ice zap fire zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap fire angels ice ice snow storms angels ice ice balconies Twink Paper Mario angels ice ice zap fire translucent transparent ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice angels ice ice stars comets meteors angels ice ice snow storms angels ice ice Yosemite campfire camp rv's angels ice ice snow storms angels ice ice marshmallows dogs sleep snore stomach pets head pats snout kisses angels ice snow fucking constellations angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storm angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice zap fire zap brain fire zap brain fire zap brain fire fire angels ice ice snow snow angels ice ice translucent transparent ice ice Sailor Moon angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow apples shared apples raisins shared raisins angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow ballerinas pointes persimmons angels ice ice snow storms angels ice ice pirouettes angels ice ice fucking ice ice grass angels ice ice apples love angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms persimmons angels ice ice sweet angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ballerinas apples ice ice kings or like queens or like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow persimmons angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice sabres foils epees angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap upside down angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap upside down angels ice ice lodestone angels ice ice snow storms angels ice ice apples angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking metaphors angels ice ice alegore angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice parable riddle angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice marionette systems ice ice over fiery mountains angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice figures angels ice ice ice snow storms angels ice ice symbols angels ice fucking ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice black magic ice ice snow storms St. Job goated angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice apples shared apples raisins shared raisins angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards zap fire eyelashes ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow zap fire zap fire zap New York New York New York New York New York New York angels ice ice drum pads angels ice ice vibrato angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow thickets night's fall, wick lock, lunar eclipse solstice equinox green emeralds blue sapphire red rubies angels ice ice drown drown drown drown drown drown water ice ice fuck Satan FUCK BABYLON OF APOCALYPSE  ice ice snow storms angels ice ice snow snow God bless Sts. Shiphrah Puah, Princess Peach, Stranger Things, martinis olives, Australia, summer nocturne ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow fucking rays angels ice ice blaze luminous angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice Big Time Rush, daytime controllers, neon skeletons, pink cat headphones angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice shared apples dog pets head pats angels ice ice snow storms angels ice ice head pets kisses love dogs swimming goggles bones on pool floors retrieve pizza bone floaties angels ice ice snow storms angels ice ice pool noodles angels ice ice water guns angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice cryonis ice arrows angels ice ice zoras ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice Jolly Roger Bay, eels, fucking kids angels ice ice snow storms angels ice ice ice """Indian Creek Baptist Church""" angels ice ice snow storms angels ice ice ice icicles angels ice ice snow snow oranges orange juice apples snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice no lasciciousness no arrogance no ignorance no indolence no insolence but intelligence omnipotence insightfulness helpfulness romance meaningless meaningless meaningless! utterly meaningless! all's meaningless! meaningless!
St. Jehanette - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow cryonis ice arrows Great Bay fairies fucking hookshots angels ice ice apples oranges ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow gazelles oranges does grapes angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow """"our beloved's a sachet of myrrh resting between our breasts"""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice """"breasts like clusters grapes vines"""" angels ice ice snow storms angels ice ice ice God like a spouse angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice brave ice ice snow storms angels ice ice St. Job angels ice ice snow storms angels ice ice Sts. Father, Son Spirit, Moses, Jedidiah, David, Samson, Ignatius, Augustine, Bonaventure, Juan, Paul Peter ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow mature ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice grapes persimmons apples raisins raspberries perfume grass perfume mangoes ivory towers oranges orange juice reekfish strawberries dragonfruits angels ice ice ice snow snow """"breasts like clusters fruit top palm climb palm grab fruit"""""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice suspicion walls silver towers doors enclosed panels cedar angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow St. Job cry ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow neon butterflies dragonflies glow bugs angels ice ice fireflies angels ice ice snow snow angels ice ladybugs angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow persimmons perfume ice ice snow storms angels ice ice snow storms apples ice ice snow raisins angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow avalanches black magic panders fucking arrogance ice ice snow snow voted off islands lonely islands wicked no righteous ice ice snow snow angels ice ice snow snow St. Job wicked can't stand shame would rather be alone tho they love friends angels ice ice snow storms angels ice ice family fucking no good angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow above all else this book's a thanks to St. Jehanette for telling us Sts. Catherine Margaret angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice translucent transparent ice ice snow storms angels ice ice Prov 31 Koh 12 Can 8 angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow Proverbs, Kohelet, Canticle angels ice ice snow snow angels ice ice apples oranges oranges orange juice snow snow snow pears snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow adamant tangelos ice ice snow snow mangoes tangelos ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow perfume south north wind snow snow snow snow snow snow snow snow spice gold bowl rugged fucking hills ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice lava volcanoes embers carbon liquid nitrogen neutrons protons angels ice ice drum pads angels ice ice snow snow snow snow snow kiss cuddle kiss kiss make out fucking make out make out fucking make out make out fucking make out fucking make out fucking make out fucking make out kiss kiss mints hair shampoo smell sleep snore dream snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow ink what's it say?
The end - the end.

Song of AcademiaWhere stories live. Discover now