Κεφαλαιο 6

13.3K 800 32
                                    

Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ο jasper με το που την είδε την πλησίασε αμεσως.Και αυτή η χαζή αμεσως να πιάσει την κουβέντα μαζι του.
Περίμενα να μπω στην αρένα για να του σπάσω τα μούτρα. Πραγματικα δεν θα έδειχνε κανένα έλεος. Άκουσα τον Ανταμ να φωνάζει το όνομα μου και βγήκα πάνω.Ο κόσμος χειροκροτούσε και φώναζε σαν να έβλεπαν το θέαμα πρώτη φορά.Τα ματια μου έψαχναν εκεινη.Μετα απο ότι εγινε στο μπάνιο δεν περίμενα να ειναι εδω αλλα μόλις την ειδα να καθετε δίπλα στη Miriam πήγα προς το μέρος της και έσκυψα για να με ακούσει.
-μετα θα με περιμένεις να φύγουμε μαζι.Προς το παρόν βλέπε ποιος κερδίζει το παιχνίδι"λεω και της κλείνω το μάτι και ξανα γυρνάω στη θέση μου.Με το που πέφτει το τραγούδι ορμάω χωρις δεύτερη σκέψη.Του ρίχνω μια στο στόμα με αποτελέσματα να του σκίσω τα χείλια.
-τι εγινε Tyler ζηλέψαμε"λεει και γελάει.Προς στιγμή παει να μου κοπεί το γέλιο αλλα ξανα βρίσκω τον ρυθμό μου.
-να ζηλέψω τι ακριβώς jasper?"λεω και γελαω
-δεν ξερω το ότι εκανα κίνηση μαζι της;"λεει και τον ξανα χτυπώ.
-έλα τωρα ειναι απλα αλλο ενα πήδημα σιγά μην ζηλέψω."λεω και μεσα μου κατι με χαστουκίζει που λεω ψέματα.
-δεν ξερω αλλα σίγουρα θα σε πείραζε αν την γαμουσα εγω πρώτος!"λεει και μενω ετσι.Τοτε βρήκε την ευκαιρία και μου εδωσε μια γερή στο μάτι.Ενιωθα το αίμα να στάζει αλλα δεν έδωσα σημασία.
-αν αυτο ειναι το θέμα σου εδω θα σου πω έρχεσαι δεύτερος για ακομα μια φορά."λεω και γελαω.Τον βλεπω για λιγο σοβαρεύει αλλα μετα ξανα γίνετε οπως ηταν."και πρέπει να σου πω ότι την γαμησα ετσι που θα θέλει και αλλο, σπίτι μου και δεν έφερε καν αντίρρηση που με ήξερε λιγο"του λεω και χαίρομαι που βλεπω το πρόσωπο του να σοβαρεύει."και το καλύτερο; Της έδωσα τον καλύτερο και μεγαλύτερο οργασμο που θα μπορούσε να εχει ποτέ"λεω.οκ αυτο ηταν ψέμα αλλα δεν το ήξερε αλλα και οταν την πηδήξω κανονικά ετσι θα γινει οπως με όλες..
-τι στοίχημα πας ότι ηταν απλα ενα πήδημα και δεν θα θέλει να σε ξανα δει"λεει
-ότι στοίχημα θες.Αλλα να ξερεις να χάσεις"απαντώ
-αυτο θα το δουμε"λεει και με χτυπάει δυνατά.
Ετσι ορμάω και εγω αλλα ο Ανταμ Σταμαει τον αγώνα.Βγαινω σαν τρελός απο την παλεστρα και την πιάνω απο το χέρι και παμε προς τα αποδυτήρια.Την πιάνω και την σηκώνω ετσι για να ακουμπάει στα ντουλαπάκια και ορμάω στο λαιμό της.Ειμαστε ετσι για ώρα με το αναατεναΖει και να βογκάει και εύχομαι να ερθει ο jasper και να μας δει και να καταλάβει ότι έχασε για ακομα μια φορά.Εκεινη την ώρα ακούμε έναν βήχα και γυρνάμε και βλέπουμε εκεινον.Η χαρά μου απερίγραπτει Που μας βρήκε ετσι. Αφου λογομαχούσε μαζι μου της ζήτησε να Βγούνε για ποτό και φυσικά ήμουν σίγουρος ότι θα αρνηθεί.Αλλα οταν ειπε οκ έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι μου.Ο jasper με κοίταξε και χαμογέλασε και μετα απο αυτο έφυγε. Κατι επρεπε να κανω για να της αλλάξω γνώμη. Δεν θα την άφηνα να βγει μαζι του απο εγωισμό και μόνο.
-μην βγαίνεις μαζι του"λεω ετσι οπως την εχω κολλημενει πάνω μου
-γιατι να μην το κανω;"λεει
-δεν ειναι καλός για σένα"λεω και γελάει και αρχίζει να μιλάει και την φιλάω για να σταματήσει.
-αυτός ειναι καλός λόγος για να μην πας;"ρωταω και χαμογελάω
-δεν ξερω θα το σκεφτώ"λεει και γελάει και εκεινη. Κοιτάω το ρολόι στον τοίχο και βλεπω ότι εχω λιγο ακομα μεχρι να αρχίσει το αγώνας πάλι.
-νομίζω εχω λιγο χρόνο ακομα και μπορει να σε πείσω"λεω και την ξανα φιλάω και την πιάνω ετσι ώστε να δέσει τα πόδια της στη μεση μου.Εκεινη ανταποκρίνεται τοσο άμεσα που αυτο με βοηθάει ακομα πιο πολύ.Καθομαι
σε ενα πάγκο ώστε να μπορω να κανω αυτα που θελω και να ειμαι και πιο άνετα.Αφου καθόμαστε της βγάζω την μπλούζα και την αφήνω με το σουτιέν.
-μη μπορει να μπει κανένας"λεει
-δεν θα μπει κανένας.Δεν έχουν λόγο να μπουν"λεω και ξανα κανω επίθεση στο λαιμό της και στο στήθος της.Εκεινη γέρνει το κεφάλι της προς τα πίσω για να εχω καλύτερη πρόσβαση και βογκάει.
-μετα θελω να ερθεις να μείνεις σε μένα"της λεω και την κοιτάω.Εχει δεμένα τα χέρια της στο σβέρκο μου και παίζει με τα μαλλιά μου.
-δεν νομίζω να ερθω δεν εχω ρούχα και αύριο εχω μάθημα οποτε.."λεει και με κοιταει μεσα στα ματια.
-ωραια τοτε θα ερθω εγω"λεω και φιλάω το σαγόνι της.
-σε καμία περίπτωση. Ξερεις δεν μενω μόνη μου"λεει και γελαω με την αντίδραση της.
-αυτο δεν ειναι πρόβλημα μπορουμε να πούμε στην Miriam να παει στο jc και δεν θα ειναι κανένας στο δωμάτιο"λεω και όλη την ώρα αφήνω φιλία στο λαιμό και το στήθος της.
-ειπα οχι.Ασε που απο δίπλα ειναι και η πρώην σου και δεν θελω μαλακιες πάλι"λεει και μενω μαλακας.Ποια πρώην τι λεει Παναγία μου. Και τοτε θυμάμαι που ειναι δίπλα απο το δωμάτιο της Becky. Χα ζηλεύει οποτε αλλο ενα + για μένα.
-ωραια τοτε παμε να πάρουνε λίγα πράγματα απο το δωμάτιο σου και έρχεσαι σε μένα.Και εγω εχω μάθημα ετσι και αλλιώς οποτε μαΖι θα παμε"λεω και απορώ με τον εαυτό μου γιατι τα λόγια αυτα παρά βγαίνουν εύκολα ακομα και για ψέματα. "Δεν ειναι ψέματα παλιό βλάκα" ακούω μια φωνή στο κεφάλι μου και το κουνάω δεξιά και αριστερά για να την διώξω.
-δεν θελω να μείνω πάλι εκει.Ειναι γεμάτο αγορια και δεν νιώθω άνετα."λεει
-βασικά έλεγα για το σπίτι μου να ερθεις οχι στην αδελφότητα"και βαζω το χέρι μου πίσω στο σβέρκο μου.Γαμωτο θα μπλέξω το βλεπω εγω. Οταν ειναι να πηδήξω της παω στην αδελφότητα.Καμια δεν εχει ερθει σπίτι μου πέρα απο την Miriam και την Debby που δεν ειναι καν στη λίστα. Εκεινη με κοιτάζει στα ματια με ερωτηματικό βλέμμα.
-εχεις σπίτι;"λεει
-οπως όλος ο κόσμος"λεω και γελάμε
-βλάκα.Ξερεις τι θελω να πω"λεει και γελαω και εγω μαζι της.Ο θεε μου ειναι τοσο όμορφη οταν γελάει. Για μια στιγμή δεν μπορει να σκέφτομαι τέτοια πράγματα.
-ναι εχω απλα συην εστία παω οταν θελω να πηδήξω καμία δεν εχει ερθει σπίτι μου και ειμαι πρόεδρος οποτε παω οποτε θελω"λεω και καταλαβαίνω τι μαλακια ειπα απο το βλέμμα της.
-μαλιστα"λεει και παει να κατέβει απο πάνω μου.
-που πας"λεω και την σφίγγω πάνω μου
-και μένα εκει με πηδηξες Tyler ακομα ενα πήδημα στη λίστα τέλεια"λεει και προσπαθεί να φύγει.Γαμω Σκατα τα εκανα κατι πρέπει να σκεφτώ.
-ναι αλλα όλες έμειναν στο ενα πήδημα. Σε εσένα σ ειπα να μείνεις σπίτι μου υπάρχει διαφορά"λεω και την φιλάω.Οταν σταματώ το βλέμμα της εχει γλυκάνει λιγο.
-θα δουμε μεχρι τοτε"λεει και πιάνει την μπλούζα της απο κατω και την φοράει και σηκώνετε.
-που πας;"λεω
-εξω"και βγαινει απο θα αποδυτήρια

H μάχη του έρωτα Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ