Αρχικά να σας ευχηθώ χρόνια πολλα και εύχομαι να περάσατε τελεια Χριστούγεννα. Να βγαινεται και να περνάτε όσο πιο ωραια γίνετε :)
Tyler
Δεν το πιστεύω αυτο που άκουγα. Μου ειχε πει οτι πέρνει χάπι και μερικές φορες δεν είχαμε παρει προφυλάξεις. Μαλακια μου τωρα τραβά μαλακα Tyler.
-μπεκι τι στον πουτσο λες;"ρώτησα γεμάτος νεύρα
-οτι ειμαι έγκυος"λεει παλι μεσα στο κλαμα.
-δεν ειναι με τιποτα δικο μου μπεκι ένας θεός ξερει με ποιον γαμηθηκες απο τοτε και τωρα πας να το ρίξεις σε μενα."λεω φωνάζοντας
-Σταματα"ακούω την Οφηλία απο πισω μου
"Ένας τρόπος υπάρχει να μάθουμε αν λεει την αληθεια"λεει και μας κοιτάζει και τους δυο.
-σωστά θα κάνουμε τεστ"λεω γεμάτος χαρα και παω προς το μερος της και παω να την αγκαλιάσω αλλα τραβιέται.
-τι εγινε;"την ρωταω και με κοιτάζει έτοιμη να κλάψει
-αληθεια με ρωτάς τι εγινε;η αλλη σου λεει ειναι έγκυος και περιμενεις να ειμαι καλα;"λεει γεμάτη νεύρα
-οτι ας πουμε την πιστεύεις;"ρωταω έτοιμος να εκραγώ
-δεν ξερω Tyler δεν φαίνεται να ειναι πανω απο 4-5 μηνες δηλαδη όσο καιρο χωρίσετε.Οποτε γιατι να μην λεει την αληθεια;"μου λεει "σημερα θα μείνω στη μιριαμ"λεει και πέρνει την τσάντα της και φεύγει. Η μιριαμ μου κανει νόημα να μην της ακολουθήσω και μενω στην κουζίνα. Κοιταζω την μπεκι και το ελαφρι φούσκωμα στην κοιλιά της.
-σε παρακαλω μπεκι πες μου οτι μου κανεις πλακα η θες να με καταστρέψεις"λεω σχεδόν απο μεσα μου.
-μακάρι Tyler αλλα οχι"λεει και πέρνει το μπουφάν της στα χέρια της και φεύγει.Η επόμενη μερα με βρήκε στον καναπέ απλα να κάθομαι. Ήμουν ετσι απο τοτε που τελείωσε το παρτυ και σκεφτόμουν τι στον πουτσο θα γινει αν βγει θετικό το τεστ. Ο jc κάθησε δίπλα μου και μου εδωσε μια κούπα καφε.
-πως τα καταφέρνεις και τα κανεις παντα σκατα μπορεις να μου πεις;"με ρωταει
-τάλαντο μάλλον"απανταω χωρις να τον κοιτάω
-η Οφηλία δεν θα ερθει ειπε"λεει και τον κοιτα
-γιατι;"ρωταω και με κοιταει μεσα στα ματια.
-δεν ξερω Tyler εσυ γιατι λες;"απανταει νευριασμένος "ειναι σπίτι σου και μαζεύει τα πράγματα της"λεει και πετάγομαι σαν ελατήριο.
-τι κανει;Δεν γίνετε αυτο"λεω καθώς ψάχνω τα κλειδιά μου
-ηρεμησε ρε βλάκα. Παμε στο νοσοκομείο σε ενα τέταρτο έχετε ραντεβού με την αλλη"μου απανταει
-Jc τι λες τωρα; Η γυναίκα της ζωής μου με χωρίζει και εσυ μου λες μαλακιες"λεω φωνάζοντας.
-αν θες να παραμείνει γυναίκα της ζωής σου πάρε τον κωλο σου και παμε για το τεστ"λεει και δείχνει την πορτα.
Αρπάζω το κράνος μου και παω στη μηχανή μου. Ανεβαίνω πανω και βαζω μπρος. Το ιδιο κανει και ο jc. Ξεκινάμε και σε λιγότερο απο δεκα λεπτά ειμαστε μπροστα στο νοσοκομείο.
Η αυτόματη πορτα ανοίγει και παω στην αίθουσα αναμονής. Εκει βλεπω την μπεκι με τον αδερφό μου.
-τι στον πουτσο;"λεω και με κοιτάνε. Αμεσως ο Ντίλαν σηκωνετε και έρχεται στο μερος μου
-τι κανεις εδω;"με ρωταει
-ήρθα για να αποδείξω οτι δεν ειμαι ο πατέρας" λεω και την κοιταζω νευριασμένος.
-τι πραγμα;"λεει και την κοιταει και εκεινος με ανάλογο βλέμμα.
-εσυ τι θες εδω;"τον ρωταω και με ξανα κοιταει
-για τον ιδιο λόγο με σενα απο οτι βλεπω"απανταει και χάνω την γη κατω απο τα ποδια μου.
-τι πραγμα;"λεω και μεσα μου αρχίζω να ελπιζω
-οτι την κυρια την γαμουσα και εγω λιγο μετα απο σενα"απανταει. Ο jc κοιταει σαν χανος και κουνάει το κεφαλι του.
VOUS LISEZ
H μάχη του έρωτα
Roman d'amourTyler : 24. Χρόνων ψιλός καστανός με κάστανα ματια έντονες γωνιές και λακακια, τρομερά εγωιστής ψωνάρα και με μεγάλη ειρωνία.Δεν εχει μάθει να πέρνει το "όχι" σαν απαντηςη.Οποια κοπέλα θέλει την εχει.Πολλες παρακαλάνε για ενα βραδυ μαζι του και είνα...