Οταν έφυγε έμεινα να κοιτάω με ανοιχτό το στόμα την πορτα.Τι στο καλό γινόταν.Ποτε δεν με ειχε πειράξει οταν μια γκομενα την εκανε η δεν γούσταρε αλλο.Αλλα τωρα ηταν πολύ διαφορετικά.Καθησα στον καναπέ και περίμενα απλα να με παρει η Miriam η ο Jc για να με βρίσουν.Οταν δεν το εκαναν πηρα εγω την Miriam για να δω τι παίζει με την Οφηλία και πως έφτασε.
-έλα ρε Miriam τι κανεις;"λεω
-καλα ειμαι.Εγινε κατι και δεν εγινε ο αγώνας;"με ρωτάει
-ναι τον ακύρωσα.Η Οφηλία πως ειναι;"λεω
-μαζι σου δεν ειναι;"μου λεει
-οχι εχει ώρα που έφυγε απο εδω γιατι μελώσαμε."λεω
-τι στο καλό λες Tyler τωρα;"λεει και φωνάζει
-κλείσε ερχομαι απο εκει"λεω και βγαινω απο το σπίτι χτυπώντας την πορτα πισω μου.Ανεβαινω στην μηχανή και σε δέκα λεπτά ήμουν ήμουν στην εστια.Παρκαρα την μηχανή οπως οπως και έτρεξα στο δωμάτιο τον κοριτσιών.Ανοιξα την πορτα και βρηκα μεσα την Miriam να κλαίει και τον jc να κανει βόλτες πάνω κατω στο δωμάτιο.Με κοίταξαν και η Miriam σηκώθηκε αμεσως και ήρθε προς το μέρος μου και με χτυπούσε στο στήθος.
-που ειναι πες μου που ειναι"έλεγε και ξανα έλεγε μεσα στα αναφιλητά της.
-θα την βρούμε ηρέμησε"ειπα και την αγκάλιασα.
-σε παρακαλω αν μ'αγαπας λιγο σε παρακαλω"έλεγε και έκλαιγε.
-θα βγω να την βρω σταματα"ειπα και τοτε ο Jc όρμησε απο το πουθενά.
-Πραγματικα κάθομαι τοση ώρα και βλεπω αυτή να σπαράζει και εσένα να κάθεσαι σαν τον μαλακα.Η πες τι στο διάλο εγινε η βγες και ψάξτε την.Ανοητε άνθρωπε.Αφου την θες και σε θέλει γιατι το γαματε ετσι;"λεει και με αφήνει και αγκαλιάζει την κοπέλα του.Αφου τους εξήγησα την επερνα συνέχεια τηλέφωνο αλλα το εχει απενεργοποιημένο.Η Miriam με τον Jc πήγαν σπίτι και εγω έμεινα στην εστια να δω αν θα γυρίσει.Οταν επιτέλους απάντησε σε ενα μήνυμα μου και μιλήσαμε και δεν μου ειπε που ειναι αλλα και ζήτησε να την αφήσω στην ησυχία της.Τι παει να πει αυτο;Δεν κατάλαβε καθόλου καλα.Ξαπλωσα και προσπάθησα να κοιμηθώ αλλα φυσικά και δεν κατάφερα να κλείσω μάτι.Το πρωι πήγα σπίτι και οταν ανοιξα την πορτα άκουσα την Miriam να μιλάει μαζι της.Θα πηγενε εκει που ηταν.Εκλεισα ξανα την πορτα και ανέβηκα στην μηχανή μου και περίμενα παρά κατω.Τους ειδα να βγαίνουν και τους ακολούθησα.Οταν καταλαβα που πηγεναν ήθελα να μπω μεσα μαζι τους και να της σπάσω το κεφάλι στον τοίχο.Ειναι δυνατόν στο σπίτι του Jasper?Ελεος. Κάθησα και περίμενα μεχρι να φύγουν.Ειχαν περάσει δεν ξερω και γω πόσες ωρες οταν τους ειδα να βγαίνουν και να μπαίνουν στο αμάξι.Αμεσως τινάχτηκα και μπήκα στο κτίριο και χτύπησα πορτα και περίμενα απέναντι στον τοίχο.Οταν ανοιξε έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
-Tyler?λεει και με κοιταει
-Γεια σου και σενα Οφηλία"λεω με ειρωνικό τόνο.Και παει να κλείσει την πορτα.Αμεσως το χερι μου βρίσκεται αντιμέτωπο με την πορτα και την κλοτσάω με αποτέλεσμα να ανοίξει και αλλο.Εκεινη προσπαθούσε να κλείσει την πορτα αλλα βέβαια δεν τα κατάφερε.
-αληθεια προσθέσεις να κλείσεις την πορτα με εμένα ανάμεσα; Αληθεια τωρα;"λεω και μπαίνω μεσα
-τι θες έδω Tyler?""λεει και σταυρώνει τα χέρια της στο στήθος της.Τοτε βλεπω ότι εχει ακομα την μπλούζα μου.Δεν άντεξα πήγα κοντά της και έπιασα το πρόσωπο της στα χέρια μου και την φίλησα.Εβγαλα όλη μου την ένταση σε αυτο το φιλί.Οτι ήθελα να της πω το ειπα ετσι.
Δεν μπορούσα να το εκφράσω με λόγια.Ποτε δεν ήμουν καλος με τα λόγια.Ποτε δεν μπόρεσα να πω αυτα που θελω με λόγια.Απλα δεν μπορούσα.Εβαλα το ενα χερι μου πισω στον σβέρκο της και το αλλο στη μεση της.Εκεινη ειχε τα χέρια της στο στήθος μου και έπιανε την μπλούζα μου.Οταν σταμάτησα το φιλί μας ακούμπησα το μέτωπο μου στο δικός της και της έδωσα ξανα ενα πεταχτό φιλί.
-σε θελω"λεω και αυτο ηταν η υπέρβαση για μενα.Ποτε δεν εχω ξανα ρίξει την μούρη και να κανω μια τέτοια δήλωση.Αλλα σημερα που δεν μπορούσαμε να την βρούμε ένιωθα ενα μαχαίρι μεσα μου.Πραγματικα επρεπε να την εχω στην ζωή μου.Δεν γινόταν αλλιώς.
-Tyler δεν.."άρχιζε να λεει.
-αν θες σχέση θα προσπαθήσω.Για σενα θα το κανω.Ξερω ότι ειναι λίγος ο καιρός που σε ξερω αλλα δεν μπορω να μην σε εχω στη ζωή μου και αφου εσυ δεν θες να είμαστε μαζι αλλιώς εγω θελω και θα προσπαθήσω να είμαστε μαζι σε σχέση."λεω και με κοιταει στα ματια λες και πίστευε στα αυτιά της.
-Tyler δεν θελω να κανεις κατι που δεν θες για να μην χάσεις το σεξ και γιατι εισαι εγωιστής.
Ξερω ότι δεν εισαι σε τέτοια φάση οπως και εγω δεν ειμαι στη φάση που θες.Οποτε το καλύτερο που εχουμε να κάνουμε ειναι να συνεχίσουμε την ζωή μας.Ο κάθε ένας εκει που μπορει."λεει και θελω να ανοίξει η γη να με καταπιεί.
-μολις σου ειπα ότι θελω να ειμαι μαζι σου.Κανονικα μαζι σου να εχουμε σχέση ζευγάρι πως το λένε να μένουμε μαζι να εισαι η κοπέλα μου και εσυ μου λες αυτές της μαλακιες;"λεω νευριασμένος
-απλα ξερω ότι το κανεις για να μην χάσεις το σεξ"λεει
-πιστεύεις ότι θα παρακαλούσα ποτέ για σεξ;Και ειδικα μαζι σου.Με παρακαλάνε για να της γαμαω και θα παρακαλούσα εσένα;Δεν εισαι μετα καλα σου"λεω και κάθομαι στον καναπέ.
-εισαι τοσο εγωιστής που αυτα που ειπες πριν απο λιγο τα λόγια αυτα τα αναιρούν"λεει και σηκώνομαι απο τον καναπέ και παω δίπλα της.
-Οφηλία γαμωτο δεν το εχω κανει ποτέ κανα αυτο.Ειναι καινούριο για μενα.Η σχέση που ειχα ηταν πριν 6 χρόνια απο τοτε ειμαι στο στυλ γαμαω και φεύγω.Δεν ξερω πως να το κανω.Απλα θελω βοήθεια και να με εμπιστευθείς.Και να πεις ότι θες να είμαστε μαζι"λεω και την αγκαλιαζω.
-δεν ξερω αληθεια δεν μου εχεις φερθεί και τοσο καλα ειναι η αληθεια"λεει
-το ξερω για αυτο θελω να μου εχεις απλα εμπιστοσύνη γιατι θα τα κανω σκατα πολλές φορές αλλα σε θελω θελω να είμαστε μαζι"λεω και με αγκαλιάζει.
-ίσως σου δώσω μια ευκαιρία"λεει και χαμογελάω
-τι λες να παμε μια βόλτα να χαλαρώσεις"λεω και την κοιταζω στα ματια.
-περίμενε να ντυθώ και παμε"λεει και παει επάνω και μετα απο λιγο κατεβαίνει με ενα σορτσακι και μια άσπρη μπλούζα με της αρβύλες της.Ηταν τοσο όμορφη που σχεδόν πονούσαν τα ματια μου.
-ειμαι έτοιμη οποτε παμε"λεει
-θα πάρεις και τα πράγματα σου δεν παίζει να μείνεις ώρα παρα πάνω"λεω και γελαει
-ενταξει,Ενα λεπτάκι τοτε"και παει ξανα πάνω και κατεβάζει ενα μικρό σακο." Ορίστε τωρα μπορουμε να φύγουμε"λεει και πιάνω το χερι της και βγαίνουμε απο το σπίτι.Ανεβαινουμε στην μηχανή και παμε και καθόμαστε στο Central Park.Ειχαμε παρει σπόρια και χυμό και για μενα καφέ και αράξαμε κατω απο ενα δέντρο.
-λοιπόν που ήσουν χθες;"ρωταω και μου λεει τι ειχε γινει.Ενιωσα πολύ άσχημα γιατι ολα αυτα έγιναν απο μενα.
-συγνωμη"λεω και κοιταζω κάπου εκτος απο εκεινη.
-γιατι;"με ρωτάει
-γιατι αν άνοιγα το στόμα μου χθες τιποτα απο αυτα δεν θα γινόταν"λεω
-δεν πειράζει ίσως επρεπε να γίνουν"λεει "κάθε εμπόδιο για καλό λεμε στην Ελλαδα"λεει και γελάμε.
-έλα εδω"λεω και κάθομαι με την πλάτη στο δέντρο και εκεινη στην αγκαλια μου.
Καθήσαμε για ωρες εκει και ειχε αρχίσει να νυχτώνει.
-παμε σπίτι;"ρωτάει
-ναι αλλα θα ερθεις στο δικό μου σημερα"λεω και εκεινη κοιταει το κεφάλι της.Δυο ωρες τωρα καθόμαστε στον καναπέ και βλέπουμε τηλεόραση και σχολιάζουμε ενα επεισόδιο απο το pretty little liars.
-έλα τωρα δεν παίζει αυτο.Ποιο 16 χρόνο το απειλούν και δεν το λεει σε κανεναν.Ειναι σκέτη μαλακια"λεω
-κανεις λάθος απλα φοβούνται"λεει
-αληθεια;Και δεν το λες πουθενά; Ειναι μια μαλακια και μισή γιατι καθόμαστε και το βλέπουμε ακομα δεν ξερω"λεω και παω στην κουζίνα.
-δεν σου αρέσει γιατι πολύ απλα δεν εχεις γούστο"απαντάει
-θα ήθελες"και και την φιλάω στο λαιμό.
-σταματα και κάθησε κατω"λεει και κάθομαι δίπλα της.Και κάπως ετσι πέρασε το βραδυ.Πρωτη φορά δεν βαρέθηκα καθόλου και μου αρεσε που καθόμουν σπίτι.Δεν ξερω αλλα ίσως εχει αρχίσει να με αλλάζει...Οοοοοοοο μπουμ.Κεφαλαιο..Και ναι ειναι μαζι οοοο ναι οοοο ναι..Για πείτε μου θελω γνώμες και σχόλια σημερα.Τι στο καλό θα γινει παρακάτω;Για να δουμε...
Μεχρι το επομενο λοιπόν
ESTÁS LEYENDO
H μάχη του έρωτα
RomanceTyler : 24. Χρόνων ψιλός καστανός με κάστανα ματια έντονες γωνιές και λακακια, τρομερά εγωιστής ψωνάρα και με μεγάλη ειρωνία.Δεν εχει μάθει να πέρνει το "όχι" σαν απαντηςη.Οποια κοπέλα θέλει την εχει.Πολλες παρακαλάνε για ενα βραδυ μαζι του και είνα...