Κεφαλαιο 12

11.6K 750 25
                                    

Οταν μπήκα ξανα στα αποδυτήρια έμεινα να κοιτάω με ανοιχτά τα ματια.Δεν πίστευα σε αυτο που έβλεπα. Ήθελα να ανοίξει η γη και να με καταπιεί.Μολις με είδε ο Tyler πέταξε απο πάνω του την Becky και ήρθε προς το μέρος μου.
-Οφηλία μην φύγεις περίμενε.Πραγματικα δεν ειναι αυτο που νομίζεις"λεει και με κρατάει απο το χερι κι με κοιταει στα ματια.
-τι εγινε τοτε;"λεω.Εχω αποφασίσει να τον ακούσω πρώτα και ετσι ειναι το σωστό.
-μπήκε μεσα και άρχισε να με φιλαει δεν εκανα κατι εγω"λεει και πιάνει το πρόσωπο μου στα χέρια του.
-ναι ότι σε χάλασε κιόλας"πετάγεται εκεινη απο πισω και την αγριοκοιτάζω.
-εσυ μην μιλάς γιατι ειναι λίγα τα ψωμιά σου"λεω και παω μπροστα της.
-ααα ναι; Τι μας λες;Εγω κούκλα μου ειμαι στην παρεα εσυ εισαι μια που σε κουβαλάμε μαζι γιατι μενεις με την Miriam."λεει και τα λόγια της με πονάνε.Και αν έστω και μια στο εκατομμύριο ειναι αληθεια;
-ακομα και ετσι με κρατάνε.εσενα τωρα που σταμάτησε να σε πηδάει ο Tyler εχεις την εντύπωση ότι θα μείνεις στην παρεα;"λεω και εγω με νεύρα και εκεινη σηκώνει το χερι της και πέφτει με δύναμη στο μάγουλο μου.
-Becky αρκετα"φωνάζει ο Tyler και μπαίνει μπροστα μου και την πιάνει και την πετάει στον τοίχο "σου ειπα και πριν πρόσεχε γιατι θα βρεις μεγάλο μπελά απο μενα."λεει και εκεινη γελαει ειρωνικά.
-δεν μπορείς να κανεις τιποτα αγοράκι μου. Ένας άχρηστος εισαι που το παίζει γαμω και δέρνω.Το μόνο που σε νοιάζει ειναι το πως να γαμας και αν ο πατέρας σου δεν ηταν αυτος που ηταν για κανένα λόγο δεν θα ήσουν εδω"λεει καο τοτε εκείνος της ρίχνει μια σφαλιάρα, ενω εγω κλείνω το στόμα μου με τα χέρια μου.
-εξαφανίσου μην σε βλεπω"λεει και εκεινη τον κοιταει με κακια και φεύγει.Τοτε παω απο πισω του και τον αγκαλιαζω και τον φιλάω στην πλάτη του και γυρνάει να με κοιτάξει.
-πρέπει να με πιστέψεις δεν εκανα κατι"λεει και τον σταματάω
-το ξερω, σε πιστεύω"λεω και τον φιλάω. Με αγκαλιάζει και με σφίγγει επάνω του.
- ευχαριστώ που με πιστεύεις"λεει και χώνει το πρόσωπο του στο λαιμό μου.

Becky:

Οταν βγήκα απο τα αποδυτήρια ορκίστηκα στον εαυτό μου να τους καταστρέψω.Δεν μπορει να μου μιλάει εμένα ετσι ο κάθε μαλακας.Ετσι πάνω στην ταραχή μου έπεσα πάνω σε καποιον.Σηκωσα τα ματια μου και ειδα ενα γνώριμο πρόσωπο.Τον ήξερα εχει παίζει πολλές φορές ενάντια του Tyler. Ηταν καστανός με γαλάζια ματια.Αλλα για καποιο λόγο ποτέ δεν κράτησα το όνομα του.
-εεε συγνωμη"λεω και παω να φύγω
-δεν πειράζει.Εισαι η Becky ετσι;"με ρωτάει και γύρισα να τον κοιτάξω.
-ναι εγω ειμαι..Εσυ εισαι ο;"τον ρωταω και μου χαμογελάει
-jasper χάρηκα"λεει και μου δίνει το χερι του
-και εγω χάρηκα Jasper αλλα πρέπει να φύγω"λεω
-και εγω έφευγα θες να σε παω κάπου;"με ρωτάει
-μενω στην εστια αν ειναι απο εκει ο δρόμος σου ενταξει τοτε"λεω και βγαίναμε απο το μπαρ.Βγαζει ενα μπουφάν απο την μηχανή του και μου το δίνει να το φορέσω.
-μπορει να κρυώσεις οποτε βάλτο"μου λεει και του χαμογελάω. "Εχεις ανεβεί σε μηχανή άλλη φορά ξερεις τι πρέπει να κανεις;"με ρωτάει και γελαω
-ναι Jasper παμε τωρα"λεω και ανεβαίνω στην μηχανή πισω του και ξεκινάει.
Μετα απο λιγο σταματάει μπροστα στης εστίες και με βοηθάει να κατέβω.
-ορίστε εδω είμαστε"λεει και με κοιταει στα ματια.Η αληθεια ειναι πως εισαι πολύ γλυκός και ευγενικός.Ανετα θα εκανα κατι μαζι του.
-ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που εκανες"λεω
-κανένας κόπος αληθεια.Χαρα μου""απαντάει
-ωραια τοτε.ισως αύριο θα μπορούσαμε να βγουμε για κανένα καφέ"λεω και τα ματια του λάμπουν.
-ναι εννοειτε.Θα περάσω να σε παρω κατα της 6 το απόγευμα αν ειναι"λεει και με φιλαει στο μάγουλο.
-ευχαριστώ και πάλι"λεω και μπαίνω στην εστια.Εκεινος ανέβηκε στη μηχανή του και εξαφανίστηκε απο τα ματια μου.

H μάχη του έρωτα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora