Merhabalar herkese :)
Nasılsınız ?
Uzun bir aradan sonra tekrar bölüm yazabildim sonunda .
O yüzden hiç beklemden bölüme başlayın .
İyyi okumalar :)
"Işığı açınnnnn " diye bağırdım . "Anne ,baba , irem , babaanne"
olduğum yer o kadar karanlık ki her an her şey üstüme gelecekmiş gibi hissediyordum.ruhum sıkışıyor ve her an ölecekmişim gibi bir his oluyordu içime . klostrofobim yok ama şu dakikadan sonra olduğunu sanıyorum.
"Çok karanlık ışığı açın " diye bağırdım bu sefer . Ellerimi bedenime kenetlediğimde korkudan bedenim titriyordu . " Uras, Eliza , Eray , Aden ışığı açın korkuyorum..." Hepsine seslenmeme rağmen hiçbirinden çıt çıkmıyordu."Kayıp mı oldun ?" Çok kısık hatta duyamayacağım kadar kısık sesle konuşuyordu .
Bu kadın sürekli kabuslarıma gelen kadındı .
" Evet " dedim hiç üstelemeden " bana yardım et . Hareket edemiyorum . Ayaklarım bağlı " dedim heyecanla , bana yardım etme umudum vardı ." Sakin ol kızım , bu sadece bir kabus "
🌿
"İzel "...
"İzel"...
"İzel uyan "
"Bu kıza bir şey olucak demiştim size " diye sitem ediyordu Eray .
"İzel sakin ol kabus görüyorsun " diye beni teselli etmeye çalışıyordu Eliza .
" Bi susun abi ya . Kız uyansada sesinizden korkup hala kabusta olduğunu düşünücek " diyordu Aden .
Peki ya Uras nerdeydi ? O neden hiç bir şey demiyor?.Gözlerimi açtığım an etraftaki cılız ışık beni ssvindirmişti .perdenin arasından sızan güneş sanki az önce gördüğüm herşeyi inkar edecek redede odaya yansıyordu .
Ellerim ile gözlerimi ovaladıktan sonra yüz açılma biraz ilerde koltukta oturmuş tedirgin bir şekilde oturan Uras geldi .
Bir eli alnında diğer eli dizinin üstünde gözleri bana dalmış şekilde oturuyordu .Eray , Eliza ve Aden uyandığıma sevinmiş yüz ifadeleri ile bana bakarken . İçimden acaba... Acaba bir an bana değer mi verdiler sorusu geçti . Ama sorum yarım kalmıştı içimde .
Çünkü odanın az önce gündüz ve güneş ışınlarının sızdığı pencere artık kapkaranlık olmuştu .
Ben tam ne olduğunu soracakken ,kulakları sağır edecek kadar
Bir Gök gürültüsü koptu ve hemen ardından sağanak yağış başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün'e Meftun .
FantasyBir anda oyunun içine düşsen ne hisedersin? Ailenin olmadığı , dostlarının hiç birisinin yanında olmadığı bir evren . Orda yaşamak istermiydin ? Yoksa ordan kurtulmak için çabalar mıydın? Ama buradan çıkmak zannettiğin gibi kolay değil. Eğer dünyaya...