vicdan sızım !!

52 25 124
                                    

:)
Evetttttttttttt yine ben geldim :)
Nasılsınız bakalım?
Bölümü attığım an okuyanları görmek istiyorum .

:)Evetttttttttttt yine ben geldim :)Nasılsınız bakalım?Bölümü attığım an okuyanları görmek istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece yarısı bölüm attım bu sefer.

Uras ve İzel diyorum ve bölümü size bırakıyorum.

Bölüm şarkısı : Selena Gomez/ wolwes

İyyi okumalar ve iyi keyifler :)

•❄️•❄️•❄️•❄️•❄️•

Merdivenler bitince kendimi zar zor
tuttum ve urasa döndüm.

" Bu yaptığın hiç bir vicdana girmiyor Uras şeyhanlı. Diğerleri bana bu kadar kötü davranmazken sen acımasızca acılarımla oynuyorsun . Bunlar yanında kâr kalmayacak."

Sözlerimi bitirip kanayan ellerimle kaldığım odaya geçtim . salondakiler kanlı ellerime ne kadar şaşırsalarda bu bir şey değiştirmeyecek ti. Onlar üzülünce ellerim artık ağrımaya son vermeyecekti , yani hiçbir şey ifade etmiyorlar benim için.

Ağrılarım için yanlarına gitmiştim oysa ki. Ama o cani daha beterini yapıp bileklerimi kanatmıştı .

•••

Odada getirdiğim melhemi ve daha önce babaanne min bana gösterdiği yaralar için iyi gelen aynısafa çiçeği ( marigold nergis): calendula officinalis ile karışım yaptım.

Aynısafa çiçeği ; antik çağlardan beri yara ,yanık vs şeyler için iyi gelen bir bitkidir .

Temiz bezle bileklerimi silerken birden kapı çaldı. Gözlerimi kapıya çevirdiğimde gelen Eraydı.
" Gelebilimiyim ?" Dediğinde başımla onayladım .

Ben ağrıyan bileklerime bile daha dokunamıyordum . Dokunduğum an sızlıyor du . Nasıl yapacağım hakkında hiç bir şey bilmiyordum . Bu şekilde melhemi de süremezdim .

Eray yavaş adımlarla yanıma gelip yatağa oturdu. Yaralı bileklerime göz atıp tekrar yüzünü bana çevirdi .

" Nasıl oldu bunlar?"

Sorusuna gülmeden edemedim ,bilmiyormuş numarası yapıyordu . Herşeyi yapmalarına rağmen hiç bir şey den haberleri yokmuş gibi davranabiliyorlardı.

" Sana sizimi anlatmamı istiyorsun ?"

" Öyle bir şey demedim!"

" Aslında binevi sorunun başka bir versiyonu bu "

Bu cevabımla biraz duraksadı , tekrar yüzüme bakmaya çalıştı.

" Uras mı yaptı ?" Dedi kısık bir sesle .

Gün'e Meftun .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin