Реакція на те що Т/і збила машина.
Пред історія: була зима (так я пишу про зиму в квітні а що заборонити не можете) ти поверталась додому, з роботи як ти переходила дорогу водій автомобіля, не зміг зупинити мищину і тебе збили люди які там були викликали швидку допомогу, поліцію тебе забрали а водія не знайшли.
Ось і реакція на це.Україна
Коли до нього подзвонив один із лікарів (не їбу хто дзвонить) то він був шокований цією новиною, він з усіх ніг прибіг до лікарні, щоб побачити тебе коли він побачив тебе. Що його дружина була підключена до крапельниці, то він ледве не розплакався від побаченого.
(Не розчаровуй цю булочку)УПА
До нього подзвонили з лікарні, і сказали цю новину йому не хотілось вірити в це. Але коли побачив то впав в шок та людина яка його любила зараз лежить в ліжку, не притомна і підключена до крапельниці він, пообіцяв собі що знайде того хто це зробив.
(Ой тій людині влетить я навіть уявити не можу)СССР
(А він тебе нікуди не пускає, особливо в таку погоду і не відпустить)3Рейх
(Як і СССР, не пускає особливо саму в таку погоду)Великобританія
Коли він проце дізнався, він швидко приїхав в лікарню до тебе ти була не притомна. До того часу поки ти не прокинулась, він їв і не пив не води ні чаю, він не хотів втратити своє зез ціне багацтво як ти.
(М да, замучаєш ти цього файного чоловіка як що не прокинешся)Германія
Він почув цю новину від Польщі, від чого підірвався з місця і побіг до лікарні яку вказала Польща, прибувши на те місце що вказала Польща. Він був шокований що ти зараз лежиш непритомна, для нього це не звично бачити свою кохану, що вона лежить підключена до крапельниці.
(Він забув про роботу на цей час, і був біля тебе поки ти не прокинулась)Польща
Ось про цю навину він дізнався, від лікаря його ця новина повергла в шок, від чого він не міг відповісти на питання лікаря. Прибігши в лікарню він тебе побачив як ти не притомна лежиш, йому в одночас хотілось не вірити в це і токож плакати що він не був поруч.
(Якби все зрозуміло)США
(Він тебе на машині возить, на роботу і додому, в магазин і додому. Ось так живеш люба моя)Канада
«вгадайте що? Правильно фантазія автора сказала все bye baby pain we won't meet again, піздещь немає слів одні ємоції»
Скажу коротко, він приходив до тебе кожен день в надії що ти прийдеш в себе.
(Якось так, я не знаю)