Реакція на те що Т/і призналась в коханні І/к (ім'я країни)
Персонажі: Україна (ч), УПА (ч), Польща (ж), Германія (ч).
Україна
Ви просто ходили в парку, розмовляли про що тільки, можливо після чого хлопець вирішив запитати чи не хочеш ти морозива. Показавши головою в знак згоди, ви пішли купивши морозиво ви сіли на лавку, ви говорили і їли, вже послабивши проговоривши фразу відчкою в хлопа одразу почервоніла щоки.
Т/і: Україно, ти тільки знав на скіль я тебе кохаю.
- що???- подивившись на тебе- це правда?
Т/і: це- не встигла ти договорити, як тебе перебив ніжний поцілунок. Після чого він, від тебе відсторонився і обійняв.
- я теж тебе кохаю- прижимаючи до себе сказав він.
(Яка мила, парочка вийшла)УПА
Ти прийшла на стрільним, куди ходив токож УПА але ти щого не знал. Ти вирішила присісти відпочити, тебе помітив повстанець, і вирішив підійти.
- привіт, Т/і -сказав він, сідаючи біля тебе
Т/і: привіт не очікувала тебе тут побачити -здивовано промовила дівчина
- і я тебе, тут також не очікував побачити -задумливо, подивився в нікуди -може після тренувань прогуляємось? -также дивившись, в нікуди промовив він
Т/і: хм... Я не проти -прсміхаючи промовила дівчина
Ось тренування закінчились, вирішивши піти через парк ви помітили, прекрасну картину сідаюче сонце що як місток відображалось на воді, птахи які співали пісні, що тебе дуже завело в думи і вирішивши діяти зараз.
Т/і: УПА -мацже беззвучно промовила ти, але цього вистачило щоб він звернув на тебе увагу
- що? -перевівши свій погляд на тебе
Т/і: я хотіла сказа....
Не встигла договорити, як тебе перебив трохи грубоватий поцілунок повстанця.
- ти як завжди, а ще хотів я першим сказати
Обіймаючи за талію сказав чоловік.
(Я не знаю що тут писати, тут якийсь фанфік вийшов)Польща
Ви були найкращими подругами, і ти почала відчувати до неї симпатію. Після чого, ти більш часу проводила з цією панянкою, в черговий раз ви пішли до гаю прогулятись, зібравшись з усіма силами і вирішила сказати що ти відчуваєш до неї.
Т/і: слухай, Польщо тут таке діло - зам'явшись говорила ти
- яке, щось сталось -хвилюючтсь запитала вона
Т/і: просто...... Ти мені подобаєшся, не як подруга а як дівчина
Не встигла договорити, як тебе обійняло Польща заду.
- ти теж мені подобаєшся, я хотіла сказати це перша оле ти випередила мене.
(Доволі мило вийшло як на мене)Германія
Вечір 18:35 ти ушла до Германії, заберати його з роботи він як завжди прощював до останююгл. Поки не засинав на своєму місці посеред роботи, і це раз не виняток зайшовши у велику будівлю, та підійшовши до ліфту який одразу прийшов. Піднявши до потрібного тобі поверху, ти почала шукати потрібні двері піся чого пастукала, нічого не почувши і увійшовши у кабінет. В очі кинулась така картина чоловік спить на столі, а біля нього купа паперів які він уже перебрав в очі кинулась кружка з під кавою. Підійшовши ближче і сказавши шепотом.
Т/і: знову за своє, говорилаш що довго працювати не можна -ти не втрималась і поцілувала чоловіка в щоку, від чого він прокинувся ти почервоніла від цього.
- це був натяк, я так зрозумів -дивлячись тобі просто в душу, помахавши головою в знак згоди, він встав з стільці підійшов до тебе і ніжно поцілував в губи.
(Якось так вийшло)