Реакція на те що Т/і чхає як кошенятко
Персонажі: Україна (ч), УПА (ч), Польща (ж), Крим (д), Донбас (ч) і Луганськ (ж).
Україна
Ви разом з ним прибирали в кімнаті, і коли ти витирала пили то трошки вдихнула її, від чого пчхнула як кошенятко.
Україна: будь здорова - посміхаючись сказав парубок.
На це лише ти відповіла милою посмішкою.УПА
З ним ти пішла в ліс, не на розвідку, а по гриби. (Автор: грибникі хренові. УПА: ти така ж сама. Автор: я знаю)). Пройшов дві години як ви пішли в ліс по гриби, і не очікувано для вас почалась доволі сильна злива. Поки ви обоє бігли до машини, то промокли до нитки, можна було зрозуміти що захворіти від цього можна (але є сумнів що УПА не захворіє).
Після того як ви сіли в машину, і посиділи кілька хвилин Т/і пчхнула як кошенятко.
УПА: все ж захворієш -видихнувши сказав повстанець- добре їдемо додому там сходиш в душ і вип'є теплого чаю.
Польща
Ви спокійно гуляли парком, розмовляючи про різне. Спокійно ідучи біля кущів квітів (на твій вибір), трохи пилку ти все ж вдихнула. Від чого і пчхнула як кошенятко.
Польща: być zdrowym (пер: будь-здорова)
Т/і: дякую
Польща: давай краще прогуляємось в іншому місці
Т/і: ну давайСказати чесно вона подумала що у вас алергія, тому швидко покинула те місце разом з вами.
Крим
Тут швидше вийшло на впаки, пчхнула вона.
Т/і: будь-здорова
Крим: спасіб
Т/і: ось тобі і те що ти бігала по дощу
Крим: та ну...Донбас і Луганськ
Кухня. Ви троє готували вечерю, все було спокійно ви розмовляли між собою, ділилися секретами які було не соромно розказати. Та і так далі, відкривши баночку з чорним перцем і трохи додавши його в страву. Випадково вийшло вдихнути трохи його, і через це пчхнути.
Донбас: акуратней нада
Т/і: я випадково
Луганськ: все ж випадково є випадково
Т/і: так -посміхнувшись сказала ти
Донбас і Луганськ: будь-здорова
Т/і: дякую