Реакція

98 4 3
                                    

Реакція на те що Т/і параноя

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Реакція на те що Т/і параноя

παράνοια «божевілля, безумство») — хронічний психічний розлад, синдром, який характеризується виникненням логічно збудованої системи поведінки, заснованої на стійких ідеях переслідування, ревнощів тощо, що опановують свідомість зі збереженням в іншому логічності мислення.

Персонажі: Україна (ч), УПА (ч), Польща (ж), Великобританія (ч), Франція (ж), Германія (ч).


Україна
– Т/і, в тебе точно все добре –з тремтячим голосом промовив він
Т/і: так іменем просто все супер –безумно посміхнулась ти
–д-добре.
(Він іноді боїться тебе, від того що ти так посміхаєшся)


УПА
В тебе на одязі боло кров, ти як найшвидше йшла переодягатися.
–це що таке! –майже не кричавши  на тебе
Т/і: нічого –божевільно посміхнулась ти 
–з тобою все добре –заспокоюючи, себе промовив хлопець
Т/і: так, все просто супер
–може тобі сходити до психолога.
(Потягнув до психолога)


Польща
Вона тебе помітила коли, ти щось тягнула за собою в чорному пакеті, (окупант :D) і вага вирішила підійти привітатись з тобою.
–привіт, Т/і –доброзичливо посміхнулась полячка
Т/і: привіт –і тут ти подивилась їй прямо в очі, через що вона почала хвилюватись, твій погляд був схожий на звірський, відчого вона знепритомніла.
(Все немає дівки, злякала ти її)


Великобританія і Франція
(Я не придумала вибачте мене будь-ласка, просто на годиннику 02:03 і я пишу реакцію тому, зрозумійте мене правильно)


Германія
Він уже давно це помітив, і завжди забувався про це запитати, і ось в нього випала нагода з тобою про це поговорити.
–Т/і, з тобою все добре –запитав він поправляючи окуляри
Т/і: так
–не бреши я знаю що в тебе параноя, і я зможе тобі її позбутися раз і назавжди.
(А який серйозний дядя <(°^°)>)

Кантріхуманс і Т/іWhere stories live. Discover now