🇺🇦Зі святом мої українці і українки🇺🇦

68 3 0
                                    


Дорогі українці, вітаємо вас зі всенародним святом - Днем Незалежності України! Нехай ваші тіла, справи і особиста думка також будуть незалежними. І тільки серце нехай буде обов'язково полоненим любов'ю. Бажаємо вам тотального поліпшення життя, хронічного щастя, непохитного здоров'я і щоденних посмішок.

‼️Історія незалежності України‼️

Україна здобула незалежність юридичним шляхом, після ухвалення низки документів, що проголошували державний суверенітет. Легітимність цих кроків Верховної Ради підтвердив Всеукраїнський референдум. Незалежність – не «випадковість», як стверджує російська пропаганда, а результат зусиль представників багатьох поколінь. Розпочата Горбачовим «перестройка» активізувала процеси, які раніше стримувалися репресіями. Почали відбуватися події, які спочатку привели до проголошення Україною незалежності, а потім зміцнювали її та наповнювали реальним змістом. Зараз Україна захищає свою незалежність, відбиваючи широкомасштабну агресію Росії.

Якщо уявити, що країна – це дім, то Україна все ще в процесі будівництва. Є міцний фундамент – століття боротьби за можливість жити в єдиній і незалежній країні. Є стіни – Конституція і законодавство, що дають можливість людям мати свободу і захист своїх прав, а також обов’язки, виконання яких зробить буття у спільному просторі безпечним і комфортним. Є дах – визнання незалежності і суверенітету України іншими країнами та членство України у міжнародних організаціях. Однак поки не все добре всередині цього будинку: основні комунікації є, але все інше не доведене до ладу, не обладнане зручно, не оформлене естетично, не прибране. Та й не всі з тих, хто живе у цьому великому спільному домі, цінують його і готові докладати зусиль для його розбудови. А ще є сусід, який хоче відібрати цей дім, а його головних оборонців і будівничих знищити.

У 2014 році Росія окупувала Крим і розпочала війну на Донбасі, а 24 лютого 2022 року російська армія розпочала широкомасштабне вторгнення на територію України по всій довжині спільного кордону і з території Білорусі.

Україна 8 років дає відсіч агресору, а тепер веде справедливу війну за відновлення своєї територіальної цілісності.

Мітинг у Києві 30 вересня 1990 року із закликом до виходу України зі складу СРСР. Окрім синьо-жовтих прапорів, майорять і червоно-чорні
Мітинг у Києві 30 вересня 1990 року із закликом до виходу України зі складу СРСР. Окрім синьо-жовтих прапорів, майорять і червоно-чорні

Кантріхуманс і Т/іWhere stories live. Discover now