реакція

37 5 1
                                    

Реакція на те що Т/і прийшла додому свя в ранах (коротко про те літо автора)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Реакція на те що Т/і прийшла додому свя в ранах (коротко про те літо автора)

Персонажі: України (ч), УПА (ч), Польща (ж), Крим (д) і Луганськ з Донецьком (якщо ви не проти)

Перед історія: (у всіх можна може бути різною якщо що) ти спокійно гралась по лісу і ти підійшла до схилу, і ти зачепилась за корінь дерева після чого покотитись в кущі малини (або в акацію, як хто хоче) через деякий час, ти вилізла з віти і пішла додому де тебе зустрів або зустріла І/п.

Україна

Він йшов в туалет як зустрів тебе, саме коли ти зайшла в квартиру.

Україна: господи, Т/і -хлопець був стурбований твоїм видим а саме ранами по всьому тілі.

Т/і: це випадково вийшло -промовила ти це як мала дитина нагнувши голову як, провинившась в чомусь.

Україна: хлопець важко видихнув- давай краще обробимо твої рани.

Після оброблення ран ви пішла спати, хоча тобі було боляче лежати і сидіти, але Україна тобі допомагав в цьому і тобі було краще.

УПА

Він і витягував теба з тих кущів, спершу він не помітно стежив за тобою, а після як ти впала він допоміг тобі звіти вилістм щоб не причинити тобі ще більше болю.

УПА: тобі краще дивитись під ноги щоб такого не повторилося -сказав він оброблявши тобі рани

Т/і: угу -відповіла ти тихо шипівши від болю.

Польща

Передісторія така як в України.
Ця дівка сиділа і перебинтовувати тобі рани, говорячи що треба бути обережніше і дивиться куди йдеш.

Крим

Вона переживала за тебе, і трохи плакала. Але ти її заспокоїла і ви заснули разом.

Донецьк і Луганськ

Не придумала, вибачте (⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)

Не придумала, вибачте (⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Кантріхуманс і Т/іWhere stories live. Discover now