Реакція на те що Т/і зробила самогубство
Персонажі: Україна (ч), УПА (ч), Польща (ж).
Пред історія: в тебе були проблеми в школі (університеті чи роботі), ти вже не витримувала, цього напору з усіх сторін. Тобі в голову прийшла безумна, ідея зробити самогубство.
Перейдемо до реакція))
Україна
Місце де це буде відбуватись: місто
Він звичайно все міг очікувати від тебе, але не такого після твоєї смерті він не знаходив, собі місця і через півроку він і сам закінчився, його тіло тоді знайшли у ванній кімнаті. З перерізаними венами.
УПА
Місце де це буде відбуватись: місто
Був вечір понеділка, ви за рані домовились прогулятись по нічному місту. Але коли УПА йшов до тебе додому, він краєм ока помітив людську фігуру яка стояла на криші багато по верхівки. Але на це повстанець не звернув уваги і пішов далі, відійшовши від тої по верхівки, він почув знайомий голос після звуки автомобільної сигналізації. Недовго думаючи він рванувсь до того місця, де він побачив свою подругу яка вже лежала на криші легкового автомобіля, а біля неї ходять четверо людей які викликають швидку, через хвилин 20 до багато по верхівки приїхала швидка яка забрала Т/і в лікарню. УПА був шокований таким поворотом подій, після того як це сталось він мовчки пішов додому, де він не знаходив собі місця. На наступний день він дізнавсь що ти померла не доїхавши до лікарні, весь цей час він був сам не свій але через місяць він вбив сам себе вистрілом в голову.
Польща
Місце де це буде відбуватись: село
З нею ви доволі добре товаришували, в один з днів ви домовились зустрітись і поговорити про різне, ось вона йде до тебе додому з тортиком але коли вона підходила до твого дому то вона відчула щось на ладне, після того як вона підійшла до твого дому і постукала а двері то вона помітила що двері були відкрити, крикнувши.
Польща: я заходжу! *Вона відкрила двері зайшла в будинок*
Зайшовши в першу кімнату будинку, від побаченого вона впустила торта і закривши рота руками закричала закривши очі, сльози самі потекли з очей а полячка впала на коліна і почала плакала на проти твого ліжка, ліжко було замазане вашою кров'ю ніж лежав не далеко від вас самих, не дивлячись на це кров так і текла з глибоких ран, а білу ночнушки не можна було вже назвати білою. Полячка від побаченого не могла заспокоїтись через три дні відбулись твої похорони наша панянка була присутня на них, вона просто не могла дивитись на це без сліз і істерики. Через тиждень в неї почалась шизофренія вона всім твердила що бачить тебе і що ви розмовляєте, після такого панянку забрали в псих лікарню де вона і скінчилася.Так шановні запам'ятайте суїцид це дуже погано штука, ні в якому випадку не робіть його, ставте цілі і йдіть до них не дивлячись ні на що, ви обов'язково дійдете до своєї цілі.
🤗Обіймаю🤗
💋Цілую💋
♥️ Люблю вас♥️Ваш власник: Ivanna