,,Nech Jungkooka být!!!" a doprdele. Taehyung!!!. Nesmím na sebe dát znát nervozitu. ,, Nebo co?!" řekla jsem sípavě. Když jsem to dořekla, tak mu zatemněl pohled.
Aby mi nic neudělal, protože když mu zatemní pohled to je v prdeli. Tak jsem ho rychle kopla mezi nohy. Dala jsem mu ruku za záda a přimáčkla ho já zase ke zdi.
,, Vím kdo jsi, ale nemysli si že se tě budu bát. To já mám největší moc, tak podle zákona chovej vůči starším respekt. Nebo ti mám připomenout trest za to, že nerespektuješ zákon? Huh? Já ti ho s radostí klidně připomenu. Tak si kurva na to dávej bacha, nebo nedopadneš, tak jak dneska. Važ si toho!" řekla jsem mu už naštvaně.
Šla jsem do třídy si sbalit věci. Jenže mě někdo zastavil. Byl to Jungkook a Taehyung. ,, Kam si myslíš že jdeš?!" zeptali se oba naráz nahněvaně.
,, Kam asi? Domů." chtěla jsem odejít, ale zase mě nepustili. ,, To si myslíš že tě jen tak pustíme?" ,, Snad nejsi tak naivní." řekl Jungkook, už jsem mu chtěla něco říct, ale někdo mě předběhl.
,, Nic jiného vám nezbývá" řekl Soonbin. Záchrana. ,, Co mi máš co rozkazovat, žáčku?!" zeptal se ho nahněvaně Jungkook. ,, Stejně tak, co mě máte co držet ve škole, si může on dovolovat tak k vám mluvit." řekla jsem lhostejně. Všichni tři byly zaskočeni. Naštěstí zvonilo a byl konec školy.
Všichni jsme si balili věci a šli pryč ze třídy. Yeonjun a Kai mi dali ruce kolem ramen. ,,Nechceš jít dneska do baru?" zeptal se Kai. ,, Podle toho do jakýho." řekla jsem šibalsky. ,, Si piš, že půjdem do Singularity!" řekl radostně.
,, Tak na co čekáme? Jdem do baru!" vykřikla jsem šťastně. Každej měl motorku, takže jsme byli každý doma cubidup. Rychle jsem si oblékla fit.
(Trochu odvážný, ale nevadí.)
(Takový boty, bo neumím chodit s podpatky a bude se mi to hodit, když budu utíkat. Třeba.)
(Nemám ráda výrazný make-up.)Když jsem byla hotová, pro jistotu jsem se koukla do zrcadla, jak vypadám. No prostě nádhera. Pod šaty jsem si dala opasek a v něm zbraň. Rychle jsem na sebe hodila dlouhý černý kožený kabát a šla jsem. Bylo asi kolem desáté večer.
Nasedla na motorku nasadila helmu a jela jsem směr Singularity.
Dojela jsem jinou cestou než normální. Protože nechci jet přes celý Seoul. Tak jsem jela cestou která vede k zadnímu vchodu.
Byla jsem ráda že je tam ulička, ale bylo by lepší kdyby tam nikdo nebyl. Chtěla jsem jenom přejít, jenže prostě musí obtěžovat.
,, Á kohopak to tu máme? Nazdar kočičko. Jak pak se máme? Nechceš se k nám připojit?" musela jsem hodit znechucený pohled.Kdyby aspoň byli trochu hezcí.
,,Jděte si radši vykouřit sami. Na to kouření by vám ani kurva nestačila." řekla jsem znechuceně.
Otevřela jsem dveře a udeřil mě příjemný a voňavý kouř.Asi si řekne jak to? Přece má bar smrdět chlastem a cigaretami? Ale tady ne. Proto sem ráda chodím. Tady je zákaz kouření a ten voňavý kouř je tady od toho, aby tady nešel cítit ten chlast.
Hned jsem uviděla kluky sedět ve VIP boxu.
,,No podívejme, kdo se tu tady objevil." řekl s úsměvem a s překvapeným výrazem. ,, Taky tě ráda vidím. Beomgyu." a obajala jsem ho.Beomgyu jsem dlouho neviděla. Je to přítel Taehyun-a. Furt někde jezdí a oba nechodí do školy. Jediný Soonbin je hetero, z celého gangu.
,, Kde jsou kluci? " zeptala jsem se protože jsem neviděla Chana a jeho gang. ,, Oni za chvíli přijdou. " řekl Soonbin.
Výstřel.
Kluci si hned chtěli vytáhnout zbraně, ale řekla jsem jim ať počkají na správný čas.
Když jsme chtěli odejít nenápadně zadním vchodem, tak jsem nevěřila koho vidím.
Stál tam Namjoon se svou partou.
,, No dobrý den, co vy tu? " zeptal se Joon. ,, Na to stejný bych se mohla ptát já vás. " řekla jsem podezřívavě, protože proč by stříleli a ještě k tomu šli hned k nám. ,, To je náš bar, ale jsme rádi že jste tu stálímy zákazníky. Moc nás to těší. " řekl Jin s úsměvem.
,, Furt si mi neodpověděla na otázku, takže? " řekl zvídavě Joon. ,, Takže, nic. " tak a mají to, co je co zajímá co tu děláme, jako já se jim neseru do života.
Ještě jim budu odpovídat jako poslušný pejsek? To víš že jo, nasrat. Drží mě ve škole a já se jim budu zpovídat. ,, Jak nic, víš že je to náš bar, takže by jsme to měli vědět. " vystoupil z party Taehyung. ,, Vážně? Ty by jsi měl hlavně držet hubu a nelézt mi furt do prdele, né počky vlastně, to byl Jungkook a pak ty. Co mě chytil pod krkem a dusil, ať Jungkookovi nic neudělám, nemám pravdu?" došla jsem k němu a hluboce se mu podívala do očí.
,, Prosím? Co že jste kurva udělali?! " rozkřikl se přes celý bar Joon a upoutal všech pozornost. ,, Kurva, já jsem ředitel té školy a ona je studentka, tak mi kurva Jungkooku vysvětli, proč jsi zaprvé chodil na holčičí záchody.
Zadruhé, proč jsi ji vůbec hle-..." ,, Protože mi chtěl vyšukat duši, Namjoon- ah. " skočila jsem mu do řeči. ,, Není to tak Jungkook- ah? " zeptala jsem se ho s úšklebkem. Jungkook jen sklopil hlavu.
,, Cože ti chtěl?!!! " rozkřikl to přes celý bar. ,, Slyšel jsi správně Joone, hluchý nejsi, už musíme jít, aby jsme nezavazeli. Jo! Málem bych zapomněla, příště Jungkooku a Taehyungu snažte se. " mrkla jsem na ně a s celým svým gangem jsem odešla.
Slyšela jsem ještě z dálky jak na mě řvou. Jak se hádají, že to není pravda. Nechápu proč se hádají o tom, kdo má pravdu. Přitom ví kdo má pravdu. Achjo. Mě z nich jednou klepne.
Když jsme s klukama vyšli, tak už tam nikdo nebyl. Taehyun šel zavolat Chanovi, ať jdou do baru Euphoria. Ale já jsem chtěla zůstat tady, protože si chci ještě zapálit a nechci aby to někdo věděl.
Kluci už nastupovali na motorky, jediná já jsem byla opřená o zeď. ,, Alexio, pojď už. Chan už tam na nás čeká." řekl Kai nedočkavě, protože je s Chanem nejlepší přítel.
,, Promiň, já asi nepůjdu. Jsem už nějaká unavená a celkově se mi už nechce. Pozdravuj ode mě Chana a jeho gang, jo? " řekla jsem s úsměvem, aby si o mě nedělali starosti.
,, Samozřejmě, to se neboj a fakt nechceš jít? Bude sranda prosím, bez tebe to nebude ono. "
řekl Kai smutně. ,, Né, už jsem vyčerpaná, bav se za mě. Už běžte ať na vás Chan dlouho nečeká. " řekla jsem s lítostí v hlase.,, Tak čau. " řekli všichni sborově. Jenom jsem jim zamávala a už byli pryč. Opřela jsem se o zeď a vytáhla si z kapse od kabátu balíček cigaret a zapalovač. Vytáhla jsem si cigaretu a dala jsem si ji do pusy. Jenže mi ju někdo vytáhl.
,, Neměla by jsi kouřit, není to zdravé. " řekl naštvaně Jimin. ,, Myslím že do toho nic není. Vůbec co se všichni naráz staráte? Jak kdybych byla vaše přítelkyně. " zeptala jsem se ho zvědavě, až naštvaně. Protože mě to vážně sere.
,, Protože ty jsi naše přítelkyně. " ale to byl zase jiný hlas.
*****************
Omlouvám se za svou neaktivitu. Nemám teď moc čas na psaní a všude někde lítám. Slibuji že to napravím. Co si myslíte že se stalo? Přeji hezké odpoledne.I purple you. 💜💜💜
ČTEŠ
Dead
FantasyNezaručuji, že je to skvělý život, ale žít 2000 let není zrovna fér a normální. Je to můj první příběh a určitě tam budou nějaké chyby. Děkuji všem kdo si to přečte.🥺🥰🫶🏻 ⚠️VAROVÁNÍ⚠️ Tento příběh obsahuje: vulgarismy, násilí, sexuální scény. 18+