YİRMİ İKİ

524 41 6
                                    

   Sabah gözlerimi açtığım andan itibaren aklımda sadece kamera görüntüleri vardı. Bu sefer kahvaltıda Toprak abim vardı. Kahvaltıda daha çok üzülmesin diye birşey söylemedim. Ama ona attığım kaçamak bakışlardan olsa gerek geçmişi öğrendiğimi anladı. Kahvaltıdan sonra gidip ona sıkıca sarıldım. Birkaç damla yaş akınca Toprak abimin de ağladığını farkettim.

   Toprak abimle sarılma faslımız bitince şoförlerfen biri bizi okula bıraktı. Omul sanki hıxlı geçsin isterken daha da yavaş geçti. 40 dakikalık derslerin 2 saatmiş gibi geçmesinin ardından sonunda okul bitti.

   "Aren ,Araf ve Mete benim bugün biraz işim var sizinle gelmeyeceğim. Annemlere söylersiniz " dedim. " Ooo abla ne işiymiş bu acaba yoksa gecelere mi akacaksın" dedi sırıtarak şaka yaptığını bilmeme rağmen kafasına bir tane geçirip " Kapa çeneni bücür" dedim. Bana üstten bir bakış atıp "birincisi ben sadece şaka yapmıştım ikincisi sen bana bücür diyeceğine önce bir kendine bak sonra anlarız kimin bücür olduğunu. " dedi. Bu sefer Mete'nin kafadına vuran Aren ve Araf'tı. Sanki dözleşmiş gibi üçümüz  aynıanda "ablaya cevap verilmez" dedik. Mete kafasını okşayarak. "Tamam be kafamı kırdınız sustum. " dedi hepsinin yanağına birer öpücük bıraktıktan sonra Rüya'nın arabasına dığru yürüdüm. Şoför kapıyı açınca kendimi o mükemmel koltuklara bıraktım. Bir araba koltuğu nasıl bir yataktan daha rahat olabilir anlayamıyorum. "Rüya kamera kayıtları hazır mı " diye sordum. "Hazırlar haırlar da sen kendini buna hazır hiseditor musun. Yani eğer seni hayal kırıklığına uğratacak bir durumla karşılaşırsan. Paramparça olmazsın değil mi. " dedi.

   Ona buruk bir gülümsrme gönderip " merak etme kendimi hazır hissediyorum " dedim. "Emin nisin " diye sordu Mercan teyit etmek istermiş gibi evet anlamımda başımı salladım. Ve yanımda başımı yanımda otura Mercanın omzuna yasladım. Mercan otçrtada oturuyordu Rüya da diğer omuxuna yasladı. "Hiç ayrılmayaşım olur mu " dedi Mercan " sen istersin de olmaz mı "  dedi.

...

  
  "Ay ben çok heyecanlandım açmasak olur mu " dedim. Rüya bıkkın bir nefes verip "iki dakika sonra açın açın demeyeceğini bilsem açmazdım ama aöıyorum artık yarım saattir buradayız ama hala bir saniye bile izleyemedik." Dedi.

  "Tamam tamam aç" dedimten sonra dikkatli bir şekilde ekrana odaklandım. Kamera görüntüleri oynatıldı. İzledim. İzledim. İzledim. İzledikçe ağladım.

   Bu nasıl olur. O kadar normal bir aile gibi davranıyorlardı ki Annem yani üvey annem sabah gidip bütün çocuklarını ölerek uyandırıyor kahvaltıyı neşe içinde hazırlıyorlardı. Kısacası ben oradayken yapılmayan bütün güzel şeyler Esra ile yapılıyordu.

   En sonunda Mercan uzanıp ekranı kapattı o an anladım ki o kadar çok ağlamıştım ki uzerimdeki üst sırılsıklam olmuştu. Mercan bana sarıldı. Sonrada Rüya sarıldı. Üçümüz beraber içimiz çıkana ağladık.

    Gözyaşlarımı silip kendime gelince bir ekranda kapının açıldığını gördüm. Ve içeri İzgi Yenge giriyordu. "Rüya çabuk oynat ekranı" dedim.

   "Ne oldu " diye sordu Mercan "Kıxlar şu kapıdan giren Murat amcamın eşi İzgi yenge" dedim. İkisi de şok geçirmiş bir şwkilde bana baktılar Rüya hemen ekranı oynattı. İzgi yenge içeri girdi. Esra ile sarıldılar. Sanki onlarla uzun süredir tanışıyorlarmış gibi sanki sanki oha o kadın benim üvey babama çok benziyordu. 

  "Bu kadının burada ne işi var acaba ne karıştırıyor olabilir " diye sordu Mercan "bilmiyorum ama hiç iyi şeyler karıştırıyora benzemiyor hem Esrayı kimse sevmiyor ama bu İzgi yemge ile Esra bayağı iyi anlaşıyorlar gibi ha ne dersiniz" dedim. "Biz en iyisi bu durumu bi araştıralım ben hemen adamlara haber vereyim ha bu arada Chong dedem yarın gidiyor onu yolcu etmeye gideceğiz ve bize söyleyeceği çok önemli şeyler varmış " dedi. Rüya. Chong dedeyi çok sebiyorum keşke biraz daha burada kalsaydı. Ama işte burada fazla kalamıyor yaz tatilinde hong kong'a gitmeyi aklımın bir köşesine nıt ettim. "Tamam kızlar ben artık hideyim evdekiler fazla merak etmesinler" dedim. "E ben de gideyim artık hem ben de kendi çapımda bir araştırma yapayım. Rüya sen bana İzgi Hanımın olduğu kayıtlatı atarmısın Asya sende eğer bulabilirsen onun birkaç tane fotoğrafını gönder lütfen " dedi Mercan.

GERÇEK AİLEM' mişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin