YİRMİ

803 60 8
                                    

Okula gideceğim bilincinde olduğum için sabah saat 07.34'te uyandım. Lavabodaki işlerimi halledip giyinme odama girdim. Kıyafetlerimi giyip saçıpı tepeden sıkıca topladım. Makyaj yapmadığım için yüzüme ve dudağıma nemlendiricilerimi sürdükten sonra. Aşşağı indim.

 

(Pantolonu biraz daha koyu düşünelim )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pantolonu biraz daha koyu düşünelim )

    Susadığım için direkt mutfağa yöneldim. Mutfakta Melek abla ve diğer çalışanlar kahvaltı hazırlıyorlardı. Melek abla beni farkedince " günaydın Asya kızım. Bir şey mi istedin. " Dedi. "Su almak için geldim Melek abla. Hem bugün okul da var " dedim. Melek abla hemen bana bir bardak su getirip " ney yani sen şimdi okul olduğu için erken mi uyandın "dedi şaşkın bir ses tonuyla. 

   "Evet Melek abla okula geç kalmak istemem de sen neden bu kadar şaşırdın" dedim. " Kızım ben yıllardır bu evde çalışıyorum ilk kez okula gitmek için erken kalkan bir çocuk gördüm. Normalde diğerleri herşey için erken kalkarlar ama okul için asla " dedi. Ben ona gülüp "anladım Melek abla ben en iyisi diğerlerini de uyandırayım yoksa ben onlarsız okula giderim" dedim

  " Tamam sen git kızım zaten kahvaltı da hazır sayılır " dedi. Melek ablanın yanaklarını sıkıp bana söylemelerine kulak asmadan koşarak yukarı çıktım. En yakın oda Mete'nin odası olduğu için önce Mete'yi uyandırma kararı aldım. Ne olur ne olmaz diye önce kapıyı çaldım içeriden ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdim.

  Yatakta yayıla yayıla uyan Mete'yi ve hemen baş ucundaki sürahiyi gördüm.

  Asya sakın öyle birşey yapma tamam mı?

   Ama neden hem bence çok eğlenceli olacaktır Kezban

   Aynısını Mete de sonra sana yaparsa ne yapacaksın

  Ooff tamam tamam yapmayacağım.

  Mete'nin yanağından öpüp seslendim. Mırıldanmalar gelince bir kez daha öptüm. Mete yavaş yavaş gözlerini açıp. "Abla senin ne işin var burada hem daha sabahın körü bırak da uyuyayım "dedi.

   "Yok ya. Kalk çabuk hem bugün okul var geç kalacaksın. "dedim. "Abla okulun ilk günü okula mı gidilir ya " dedi. "Gidilir gidilir hadi ben abilerini uyandırmaya gidiyorum sen de kalk ve giyin çabuk"dedim. İtiraz etmesine izin vermeden odaddan çıkıp Aren'in odasına gittim.

   Belki uyanmıştır diye önce kapıyı çaldım içeriden geel sesi yükselince içeri girdim. Aren kıyafetlerini giymiş çantasını hazırlıyordu. "Güünayydınn" diyerek Aren'e sarıldım. "Sen erken uyanmışsın" dedim. "Duş alacağım için erken uyanmıştım "dedi. "Tamam o zaman hadi gel gidip Araf'ı uyandıralım" dedim

  Araf'ın odasının yanına gelince tam kapıyı çalacaktım ki Aren direkt kapıyı açtı. "belki müsait değil yani neden kapıyı çalmıyorsun "dedim kızan bir ses tonuyla Aren burnumu sıkıp "Çünkü Araf asla bu saatte uyanmaz benim canım kardeşim. "dedi. Gerçekten de Araf bir ayağı yatakta sarkık bir şekilde uyuyordu.

GERÇEK AİLEM' mişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin