Tää on omistettu mun yhelle frendille joka pyys tätä joten lol, ole hyvä<3 Sen verran muutin että sukunimen vaihdoin lol.
Aleksin Pov:
Seison rivitaloni terassilla grillin ääressä. On lämmin kesäpäivä joten mikä on sen parempaa kun grillaaminen, kylmä bisse ja mun kaunis tyttöystävä takapihalla ottamassa aurinkoa bikineissä. Voin luvata että ei mikään. Okei... ehkä keikat mut älkää kertoko Minkalle. Käännän maisseja grillissä ja laitan sen kannen kiinni. Lasken katseeni tuohon brunetteen kikkurapäähän. Lasken bisseni terassipöydälle ja tallustelen hänen luokseen. Menen kiusallani seisomaan suoraan auringon eteen niin, että hän varmasti huomaa minut.
Minkan Pov:
Otan aurinkoa poikaystäväni, Aleksin takapihalla. Tai ainakin yritän sillä eräs tyyppi meni just mun auringon eteen. "Moi. Oliks sul jotain asiaaki, vai ihan kiusallasko tulit siihen kökkimää" Kysyn tuolta nostean aurinkolasini otsalleni. "Kunhan kattelen maisemia" Hän vastaa minulle virnistäen. "Jahass... No voisiks niinku mitenkään mennä kattoo niitä vaiks vähä vasemmalle päin ni et olis auringon eessä. Pliis...." "No ehkä mä tän kerran voisin, mut vaan sillä ehdolla että mä saan pari pusua" Naurahdan. Nyt selvis seki syy miks se tohon tuli pällistelemään. Se halusi huomiota, vaikka ei sitä itellensä myönnäkkään. "No ehkä se grillimaisteri voi pari pusua saada, jos ne kanat ynnä muut sellaset grillaantus nopeemmin, iskee nälkäkiukku kohta." Aleksi naurahtaa nälkäkiukku jutulleni ja tulee lähemmäs niin että saan kurotettua huuleni tuon omille. Ne maistuvat vähän kaljalle ja huulirasvalle. Pari pusua vaihtuu pian suudelmaksi ja meinaa edetä siitä kielariksi, mutta vetäydyn pois suudelmasta ennen sitä. "Mees ny grillaamaan ettei mulle oikeesti iske nälkäkiukku" Saan vielä nopean pusun hiuksieni sekaan ennen kuin tuo katoaa takaisin grillin taakse jatkamaan.
Kuitenkin hetken kuluttua hän palaa takaisin ja tällä kertaa tulee makaamaan päälleni. "Neiti on hyvä ja käy kiinni." Nostan aurinkolasini takaisin otsalleni. "Siis täh?". "Nii että neiti on hyvä ja käy kiinni, pöytä on katettu" Aleksi toistaa virnistäen. Käännän katseeni terassipöytään ja siellä on pöytä katettuna grillatuista ruuista ja salaateista. "No kiitos" virnistän takaisin ja mojautan pusun tuon huulille. Syötyämme käytimme Rillan ja Wilman ulkona sekä kävimme suihkussa. Yhdessä totta kai ;) Nyt istumme Ulkona puutarhakeinussa. Mun jalat on Aleksin sylissä, se silittelee niitä hiljaa. Tässä on hyvä olla. Erittäin hyvä olla. Mä rakastan tota jätkää vaikka se ei sitä tiiäkkään. Oon jo pari viikkoa miettiny että kertoisin sen sille mutta ei oo tullu vaan sopibaa hetkeä. "Mä rakastan sua Minka Saarela" Käännän katseeni Aleksiin joka katsoo minua noilla ihanilla merensinisillä silmillä, niihin vois hukkua. Aleksi sipaisee hiuskiehkurani korvani taakse ja painaa otsamme yhteen. "Mäki Rakastan sua Aleksi Kaunisvesi..." Ehkä meistä tulee vielä jotain kaunista ja hyvää.