Kapıdan çıkana kadar onlara bakakalmıştım.Garipti ancak kalbimde anlamlandıramadığım bir huzursuzluk vardı. Kötü hissediyordum. Neden böyle olduğunu anlayamasam da bildiğim bir şey vardi. O da Taehyung'u bırakmak istemememdi. Namjoon tam kapıyı açıp çıkarken Taehyung'un dolu gözlerine bakmış Namjoon'a seslenmistim.
"Namjoon dur!" dememle Namjoon arkasını dönüp sorgularca bana bakmıştı. Ben ise hemen yanlarına gelmiştim. Taehyung dudağını büzmüş iç cekiyordu kucağında.
"Ben-ben şey vazgeçtim benimle kalması daha iyi Taehyung orada yapamaz."
"Emin misin niye birden bire böyle düşünüp değiştirdin fikrini kararliydin oysaki."
"Biliyorum ancak sebebi yok işte bensiz yapamaz bir süre daha bende kalması iyi olur."
"Ah adamı aramam gerekecek o zaman , kızacak baya çünkü tüm servetini bile vermeyi kabul etmisti Taehyung için." dediğin de tekrar Taehyung'a bakmıştım o ise yüzünü minik elleriyle saklamıştı.
"Anlıyorum özür dilerim lütfen bir iyilik yapsan olmaz mı hem Taehyung'da istemiyordur yani sanırım."dememle Taehyung ellerini yüzünden çekmiş kızarmış tombul yanaklarıyla kulağını oynatarak bana bakmıştı. Dudağını büzmesiyle dayanamayıp kucağıma alivermistim o da hemencecik boynuma sarılıp basini omzuma koymuştu.
"Pekala ben adamla konuşup halletmeye çalışacağım şimdilik sen de kalsın arada kontrole gelin ama ne olacağını bilemeyiz."
"Tamamdır." dediğim anda arkasını dönmüş gidecekti ki tekrar seslenip durdurdum onu. O bana sorgularca bakarken sadece teşekkür ettim. Ne demek istediğimi kelimelerle ifade edemesem dahi o beni anlamıştı. Gözlerime bakarak anlamıştı ve tebessüm edip gitmişti. Ona gercekten minnettardım. Ancak şimdi ilgilenmem gereken bir ufaklık vardı.
🐾🐾🐾
"Taehyung sütünü icmelisin ama bak soğuyacak." dediğim de sabahtan beri mızmızlandığı yetmiyormus gibi mümküncesine daha fazla mizmizlanmaya başlamıştı. Elimdeki süt dolu biberonu ağzına uzattığımda kuyruğunu bileğime sarıp bana engel oluyordu.
"Bak ufaklık sütünü icmelisinki karnın doysun hm sonra da seni uyutayım." dememe kalmadan yüzüme hapşırmış daha sonra da bana bakarak kıkırdamaya başlamıştı. Tanrım...cidden onunla isim vardı. Uzanıp masadan peçete alarak yüzümü silmiştim. Kaşlarımı catarak Taehyung'a baktığımda ise korktuğu için mi bilmem dudağını büzüp yüzünü hemen göğsüme saklamıştı. Ben ise dayanamayıp gülüp yumusacık saçlarını okşamıştım. Ona asla kizamazdım kizdirsa dahi yüzüne baksam hemen yumuşardım çünkü aşırı tatlıydı insanı krize sokardı.
Telefonumun çalmasıyla yerimden kalkmış telefonu alıp kimin aradığına bakmıştım. Arayan Irene idi işle ilgili bir şey mi olmuştu? Merakla telefonu açıp konuşmuştum hemen.
"Alo İrene?"
"Bay Jeon şey diyecektim ben."
"Ne diyecektin noldu bir sorun mu var?"
"Şey.."
"Noldu irene söylesene geveleme ağzında." dedim sert bir sesle kendim bile tırsmıştım açıkçası sesimden.
"Bay Jeon burda bir adam var ve sizi soruyor. " dedi sesi gergin çıkarken.
Kaşlarımı çatarken kim olabilir ki diye düşünmüştüm.
"Kim olduğunu söylemedi mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐞𝐥𝐞𝐳 | 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤
FanfictionMinik melez Taehyung ile onu sahiplenen dövmeli ve yakışıklı veteriner Jungkook.