Fazla beklettiğimin farkındayım ama okullar tatil olduktan sonra tamamen sosyal platformların hepsinden uzaklastım ve zaten acikcasi pek yazamıyordum
Tam yazmak icin girdigimde sanki her sey aklimdan silinmis gibiydi ve dershaneye de basladigim icin pek vaktim olmuyor
Az önce yorumlardan gördum çogu kisi yeni bolum nerde demis ben de daha da bekletmek istemedim acikcasi ve burdan da "Oppaa" ficini 100k yaptiginiz icin okuyan veya yorum yapan oy veren herkese tesekkurlerimi iletmek isterim iyi ki varsiniz 💗💗💗
Simdi fice gecelimm bekletmeyim
---
Henüz klinikten yeni çıkmıştık ki çoktan kliniğin etrafında kediler toplanmaya baslamıştı bile. Taehyung şu an farkında olmasa da etrafına öyle güçlü ve güzel bir koku salıyordu ki bir sürü kedinin burda toplanmasına şaşırmamalıydım. Taehyung'a baktığımda tam bir kediyi eğilip sevmek üzereydi ki onu hemen durdurdum."Taehyung ne yapıyorsun?"
"Kediyi seveceğim hyung." diyerek onu neden durdurduğumu anlamayarak bana bakmış ve açıklama yapmıştı.
"Olmaz Namjoon'un ne dediğini duymadın mı şu an kızgınlıktasın kediler bu yüzden buraya toplanmış durumdular onlari sever veya kucağina alirsan hoş seyler olmaz."
"Ama hyung şunlara baksana ne kadar tatlılar!" dediğinde pek de beni umursamadığını anlamıştım. Yanına gidip onu kucağıma alarak arabaya götürmeye başlamıstım. Böylece arkamdan kediler sürü halinde miyavlayarak gelmeye başlamıslardı. Azgınlar. Hatta bir tanesi ayakkabıma Taehyung'u uzaklaştırdığım için pençe atmıştı. Ulan. Gözümü kapatıp sabır dilemiştim. Taehyung benimdi yanlız? Onlara ne oluyordu?
Taehyung'u hızlıca arabaya bindirmiş kapısıni kapatmıştım. Pençe atan kediden cesaret aldıklarından midir nedir diğerleri de etrafima dizilmis bana hırlayarak ve yüksek sesle miyavlarak bakıyorlardı. Eğilip onlarla konuşma yapsam anlarlar mıydı ki? Ben bunu dusunurken içlerinden birisi üstüme atlayıp beni cizmeye başlamıştı.
"Siktir!" hızlıca kediyi üzerimden çekip yere fırlatmıştım. Şerefsize bak sen gelip kolumu çizmişti. Bunlara daha fazla dayanamazdım. Eğer daha fazla burda durursam hoş şeyler olmazdi. İki taraf içinde. Sinirle son kez bana hırlayan kedilerr bakmış ve arabaya binmiştim. Giderkende onlara hareket çekmeyi unutmamıstım tabi. Sonuc olarak Taehyung benimdi ve benim yanımdaydı? Ağlayabilirlerdi.
-----
"Ne demek bir melezimiz var?" derken şaşkınlıktan sesim biraz yüksek çıkmıştı. Eve geldikten hemen sonra beni Jimin aramış ve şimdi de bir melezleri olduğundan bahsediyordu. Şaka falan mıydı bu şimdi. Hem de biraz sonra bize geleceklerini adının Yugyeom olduğunu öğrendiğim melezin Taehyung ile tanışmak istediğini de söylemişti. Ne ara Taehyung'dan haberi olmuştu bunun.
"Jimin bugün olmaz Taehyung kızgı-"
"Tamam Jungkookcuğum çok ısrar ettin geliyoruz madem yarım saate kadar orda oluruz canım. Taehyung'u öptüm görüşürüz." diyip beni dinlemeden yüzüme kapatmıştı resmen. Şaka falan olmalıydı değil mi?
"Hyung beni dinlemiyor musun sen?" demesiyle Taehyung'a bakmıştım şaşkınca. Aklım gelecek olan diğer melezdeydi.
"Efendim Taehyung?"
"Diyorum ki hamburger mi yesek?"
"Olur ben siparis veririm şimdi" diyip telefonumu almiş hemen sipariş vermiştim sevdiğimizden. Tabi Jimin , Yoongi ve melezleri içinde vermistim.
"Hyung sence ben çok büyudüğüm de senin gibi yakışıklı olur muyum?" diyip merakla sormuş ve yanima gelip oturmuştu.
"Hayır sen güzel olursun ki şu an bile çok güzelsin ufaklık." dememle kıkırdamıştı. Bazen benimle flört ediyor gibi konuşuyordu ya da ben öyle anlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐞𝐥𝐞𝐳 | 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤
FanfictionMinik melez Taehyung ile onu sahiplenen dövmeli ve yakışıklı veteriner Jungkook.