Selammm ben geldimmm yb ile. Umarım keyif alarak okursunuz. Biraz geç geldi bu yüzden özür dilerim. Ayrıca cigarettesafterchngb fic yazıyor ficine destek verirseniz cok mutlu olurum gayet güzel bir fic severek okuyacağınızdan eminim. Daha fazla tutmayimm ben.
-Keyifli okumalar~
🌸🌸🌸🌸🌸
Tam da dediğim gibi olmuştu. Taehyung ile aramızda göbek bağı varmış gibi sanki ne zaman yanından ayrılsam peşimden gelir olmuştu. İşin garip tarafı düşündüğümden daha hızlı gelişip emeklemeye bile başlamıştı 2 hafta da. Ne zaman tuvalete girecek olsam , banyoya girecek olsam , iş yapacak olsam peşime takılıyor ve iri mavi boncuk gözleriyle beni seyrediyordu. Öyle ki dişimi fırçalarken bile hep kucağımda oluyor ve beni izlerken uyuyakalıyordu.
Melezlere dair bilgisi olan arkadaşım Namjoon'un da yanına gidememiştik zaten çünkü Taehyung çok fazla süt içtiği için sürekli gazı geliyor ve yapmadığı için de karnı ağrıyıp ağlıyordu. Geceleri uyuyamıyordum sabahları dükkanı açmaya geldiğimde ayakta uyukluyor oluyordum. Kendimi baba olmuş gibi hissediyordum. Taehyung ile ilgilenmek her ne kadar eğlenceli yanları olsa bile aşırı yorucuydu.
"Bay Jeon anlaşılan bu ufaklık yine sizi uyutmamış gece." dedi İrene bana bakıp sırıtırken. Ona ters bir bakış atıp kendimi koltuğuma bırakmıştım. Bilin bakalım Taehyung ne yapıyordu. Uyuyordu! Hem de fosur fosur! Beni uyutmayıp şimdi de kendisi uyuyordu.
"Komik mi İrene gel bir de sen uğraş 2 haftadır ölü gibiyim bildiğin. Uykusuzluktan geberirsem şaşırma." diyip başımı geriye atmış ve gözlerimi kapatmıştım. Üniversite sınavına bile hazırlanırken bu kadar uykusuz kalmamıştım. Şaka gibiydi kızamıyordum da bana dolu gözleriyle bakarken.
"Ama çok tatlı değil mi Bay Jeon aşırı tatlııı!" Hm evet baya tatlıydı lakin bazı zamanlar fazla yaramazdı bunu derken gözlerim koluna gitmiş imalıca bakmıştım. O ise gözlerini kaçırıp Taehyung'un çizikler attığı kolunu arkasına saklamıştı.
"Olabilir böyle şeyler tamam mı melez sonuçta!" diyip Taehyung'un yanına gitmişti. Taehyung kuyruğuna dokunulmasından nefret ediyordu ve Irene de sinirliyken çok tatlı olduğunu söyleyip bilerek kuyruğuna dokunup sıkıştırıyordu sonuç ise koluna atılan çiziklerdi. Kaşlarını çatıp miyavlıyor ve uzun tırnaklarıyla İrene'nin kolunu çiziyordu daha sonrasındaysa bir şey yapmamış gibi dolu gözleriyle bana bakip kucağıma almamı istiyordu. Ben de 2 haftadir olduğu gibi dayanamayıp daha doğrusu kıyamayıp kucağıma alıyor ve saçını okşuyordum. İşin garip tarafı bana kuyruğunu elletiyordu.
Başımı Taehyung'un ağlamasıyla kaldırmış koltuğumdan kalkıp hemen yanına gitmiştim. Beni görünce susmuş ve kollarını uzatmıştı. Hemen kucağıma alıp sallamaya başlamıştım sırtını pış pışlarken. Çok olmadı 1-2 dakika sonra yine gazını yapmıştı ve başını omzuna koymuştu. Bu durumu artık halletmeliydim daha fazla ben de kalamazdı. Yarın Namjoon'un yanına gidip konuşacak ve Taehyung'u nereye bırakmam gerekiyorsa bırakacaktım. Fazla bile kalmıştı benimle.
"İrene sen Tae ile ilgilene dur ben de Bam'ın aşısını yapayım."
"Tamamdır Bay Jeon." derken kucağımdaki Taehyung'u İrene'a uzatmıştım. O da Taehyung'u kendi kucağına alıp onunla ilgilenmeye başlamıştı.
🌸🌸🌸🌸🌸
Üstüme ceketimi geçirip arabanın anahtarı elime , Taehyung'u kucağıma almıştım. Bugün dükkan tamamen İrene'ye kalmıştı çünkü Namjoon'un yanına gidiyorduk. Taehyung'u kontrol ettirecek daha sonrasında ise ona veda edecektim. Açık söylemek gerekirse biraz buruk hissetmiyor değildim. Bunu inkar edemezdim ama çok da uzun surmeyeceğini tahmin ediyordum. Ne de olsa 2 hafta geçirmiştim onunla hemencecik bağlanmış olamazdım değil mi? Alışmıştım sadece. Evet evet o yüzden böyle hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐞𝐥𝐞𝐳 | 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤
Hayran KurguMinik melez Taehyung ile onu sahiplenen dövmeli ve yakışıklı veteriner Jungkook.