Jungkook'dan:
"İyi geceler umarım eğleniyosunuzdur?" Dedim tek kaşım havada sırıtarak. "Evet çok eğneliyoruz bay jeon ya siz?" Demişti woojin dalga geçerek hah salak ben sana gösterirdim dalga geçmeyi ama sen benim güzel oğlanıma dua et biraz korkak birine benziyodu ve onunla bian önce tanışmak istiyordum.
"Ah merhaba ben bütün mafyaların lideri yakışıklımı yakışıklı karizmatimi karizmatik ve kaslımı kaslı Jeon Jungkook!"dedim kendimi öve öve ah biraz fazlamı olmuştu neyse."haha merhaba bende Kim Taehyung sadece taehyung birazda utangaç ve korkak" dedi tatlı tatlı gülümseyerek ah ağzını burnunu yiyesim vardı bu çocuğun.
Ben onun o gülüşüne dalmışken yoonginin gelip boğazını temizlemesi bir olmuştu. Woojine baktığımda bana ve taehyunga sinirli sinirli bakıyodu.
"Merhaba ben Min Yoongi tanıştığıma memnun oldum!" Dedi "ah merhaba bende kim taehyung ve bende memnun oldum" dedi ahh cidden yicem şu çocuğu" merhaba bay min!" Dedi woojin" merhaba merhaba ee taehyung senin bu woojin ile ne işin var merak ettim de?" Dedi yoonginin dedigile birlikte woojin elini hemen taehyungun beline atmıştı ne bi dakka beline kolunumu atmıştılan ben bunu sikerim "taehyung kocam olur kendisi!" Demsiyle başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen.
Taehyunga bakınca gözleri dolmuş ve bana korkmuş gözlerle bakıyodu birazda endişeli. Noluyo amına madem evliler mutlu olması gerekmiyormu bu işte bi iş vardı.
Yanlarından ayrılmıştım ve hemen hoseoku buldum bana o yardımcı olurdu. "Hoseok bana yardımın lazım!"
Dedim"hey bi dakika noluyo iyimisin jungkook?" Dedi "gel benimle konuşmamız lazım" tamam diyip içeri geçtik hemen."Hey noluyo? söyliyecekmisin artık?" Onu odama geturdim ve "bana woojinin kocası ile ilgili bütün herşeyi her bilgiyi bul!" Dedim sinirle "iyi ama neden?" Dedi "sonra anlatırım sen önce bütün bilgileri topla getirde" dedim "iyi tamam madem analtican sen merak etme ben sana butun bilgileri getiricem" dedi ve bende tamam diyip aşağıya iniyodum ki tekrar bir seye carptim.
"Taehyung!"
...Bittii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK MAFİA
RandomKocasından kaçmak için yer altı mafyalarının olduğu partiye giden Kim Taehyung ve o partide onu görüp ona kafaya takan bir adet Jeon Jungkook Semekook Uketaehyung |Mpreg|