/1 ay sonra/
Taehyung'dan:
Sabah gözlerimi mide bulantısı ile açtım ve direk banyoya koştum. Klozetin önüne oturdum ve içimde ne varsa çıkardım. Jungkook da sesleri duymuş olmalıki yanıma gelmiş ve bi yandan saçlarımı tutup bi yandanda sırtımı sıvazlıyordu.
"Tamam geçti güzelim,gel elini yüzünü yıkayalım."demiş ve beni yerden kaldırıp sifona bastı. Lavobaya ilerleyip yüzüme biraz su serpti.
"Daha iyimisin bebeğim hm"demiş ve beni belimden tutup yatağa doğru götürdü ve beni yatağa oturttu.
"Evet iyiyim sağol"demiş ve yatmıştım oda hemen yanıma kıvrılmıştı,ben sırt üstü yatıyodum oda bana doğru dönmüştü.
Ellerini saçlarıma atıp"noldu birden bire"demiş ve beni kendine çekmişti."bilmiyomki aniden oldu"diyerek ona dönüp sarıldım.
"Tamam iyiysen biraz daha uyuyalım,saat daha yeni dokuz oluyo"yorganı ikimizinde üzerine çekmişti,gözlerimi kapatıp tekrar uyumaya çalıştım.
...Saat on ikiye geliyordu uyanalı yarım saat filan oldu,jungkook altkata kahvaltya inmişti ve bende üzerimi değiştirip inicektim.
Altıma siyah bi şort giymiştim üzerime ise siyah bi crop giyip üstünede bol kapşonlu hırka giymiştim. Hazır olunca bende aşağıya indim ve hemen jungkookumun yanına oturdum. Yanağına öpücük kondurup yemeğime döndüm."günadın herkeze"onlarda günaydın demişti.
"Günaydın tatlım"diye yanıt vermişti seokjin hyung. Ona gülümseyip jingkooka döndüm"aşkım"
"Efendim meleğim"bi yandan yiyip bi yandanda benim tabağımı dolduruyodu.
"Şey geldiğimizden beridir dışarıya bir veya iki kere ancak çıktık kahvaltıdan sonra dışarıya çıkalım mı"diye sorum ona bakmıştım"tabi çıkarız bebeğim ama önce tabağını bitir"demediyle heycanla önce yanağını öpmüş sonrada hızlıca tabaktakileri bitirmeye çalıştım. Herkez gülmeye başlamıştı ne vardı yani heycanlanmışsam.
"Bebeğim yavaş ye boğulucaksın,önünden almıyoruz"gülerek konuşmuştu.
"Ya niye gülüyosunuz alın tamam yemicem işte,gidiyorum ben"demiş ve masadan kalkıp yukarıya çıkmıştım. Hazırlanıyım bari boş boş oturacağıma uf ya iyide doymamıştımki neyse gidince yerim artık.
Dolaba yönelip baktım ne giysem acaba. Kısa şey giyiyimde gör sen jungkook efendi bana gülmek neymiş göstericem sana.
Dolaptan siyah renkte olan beyaz dikey çizgili bi şort tulum çıkardım. Üzerime giyince şort kısmı kalçalarımı tam sarıyodu ve tam kalçamın altında bitiyodu. Ayakkabı olarak beyaz bir spor seçtim. Son olarak saçlarımıda yaptım ve hazırdım. Telefonumu da alıp tam kapıya doğru giderken odaya jungkook girmişti.Beni baştan aşağı süzdü ve hızlıca yanıma geldi, ellerini kalçama koyup sıktı ve beni kendine doğru bastırdı.
"Nasıl görünüyorum aşkım"diye sordum.
"Siktir! Çok azdırıcı duruyosun hayatım"demiş ve dudaklarımı öpmüştü.
"Teşekkür ederim hayatım,hadi hazırlanda gidelim"demiş ve ondan ayrılmıştım.
"Tamam sende gel de beraber hazırlanalım"elimi tutup beni dolaba doğru götürdü"ben zaten hazırım jungkook!"
"Ne demek hazırım aşkım giyinmemişsin bile"kaşlarımı çatıp konuştum"nasıl giyinmemişim giydim işte"üzerimi ellerimle gösterip ona baktım.
"E hani ne giydin ben hiç bişey görmüyorum"ah cidden dalaga geçiyidu herhalde"ya jungkook şort tulum giydim ya işte"
"Sen şimdi bu bez parçası ilemi geliceksin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK MAFİA
RandomKocasından kaçmak için yer altı mafyalarının olduğu partiye giden Kim Taehyung ve o partide onu görüp ona kafaya takan bir adet Jeon Jungkook Semekook Uketaehyung |Mpreg|