18

287 16 2
                                    

/2 ay sonra/

"Junkook! Şunuda alalım mı?"elimdeki atıştırmalık gevrek ile jungkooka döndüm."Al tabi bebeğim,başka istediğin bir şey varmı?"kafamı hayır olarak iki yana sallamıştım. Jungkook ve minik jisung ile makete gelmiştik. Hem jisunga mama alıcaktık hemde evde eksik olan şeyleri.

Jisung jungkookun kucağındaydı ben ise market arabasını sürüyodum. Gereken malzemeleri de alıp kasaya geçtik ve hemen ödeyip çıktık.

"Jungkook sen jisungu bana ver istersen"jisungu jungkooktan alıp arabaya geçip oturdum ve kemerimi bağlayıp jungkooku beklemeye başladım bagaja poşetleri yerleştirip sürücü koltuğuna geçti hemen.

"Evet şimdi nereye gidiyoruz güzellerim,direk evemi geçelim yada gitmek istediğiniz bir yer var mı?"

"Hm bilmem ki,direk eve geçsek daha güzel olur sanki hem jisungun da uykusu geldi."diyip ona döndüm.

"Tamam ozaman istediğiniz başka bir şey var mı?"kafamı iki yana hayır olarak salladım ve kafamı cama çevirip dışarısını izlemeye başladım.

Eve varnıca direk jisungun odasına gidip onu beşiğine yatırdım. Yorulmuş olmalı ki hemen uyumuştu minik kelebeğim.

Odadan çıkıp mutfağa indim seokjin babamlar da ordaydı ve jungkookun poşetteki şeyleri boşaltmasına yardım ediyolardı.

Namjoon babamın konuşmaya başlamasıyla ona dönmüştük hepimiz."Bu akşam anlaştığımız şirket sahibi bizi yemeğe davet ediyo,ne dersiniz gidelim mi?"

"İki bebek ile gidemeyiz baba seokjin babam ile siz gidin en iyisi" "iyide hepimizi davet ediyo."

"Ozaman jungkook siz gidin ben wvde kalırım hem bizim bebişlerede bakarım hm ne dersin"jungkookun yanına gidip kollarımı boynuna doladım ve yüzüne bakmaya başladım.

"İyide tek başına olurmu ki"

"Olur canım neden olmasın,gidip yemeğin tadını çıkarın hayatım"

" peki madem,jimin sende onunla kal ozaman hem aklımız sizde kalmamış olur"jimine dönüp baktım ve"jimin belki gelmek istiyordur gerek yok aşkım ben tek başıma da idare ederim, hem bi kaç saaten birşey olmaz"

"Hayır, hayır benim için sorun yok hem gitmesem de olur,bu gece beraberiz bebek"diyip göz kırptı.

Gülüp tekrardan jungkooka döndüm"peki madem öyle olsun"kollarımı daha da sıkılaştırarak yaklaştım"sana sarkıntılık yapan bi sürtük gördün an yönünü degiştir"

"Hay hay efendim"diyerek dudaklarıma yapıştı yavaşça üst dudağımı emerken bende aynı şekilde alt dudağını emiyordum.

"Ozaman biz hazırlanmaya çıkıyoruz jungkook sende geç kalma,ah ben kime diyosam"

Söylene söylene odasına çıkmıştı seokjin babam.

"Geç kalmayın fazla ve aradığımda ya da yazdığım da cevap ver olurmu aşkım" "telefonum her zaman açık güzelim bir şey olduğunda aramaktan çekinme sakın" kafamı sallayıp ondan uzaklaştım ve elimden tutup yukarıya çekiştirmeye başladı,bir anda durup bana döndü ve"sen önden yürü hayatım"

"Neden hem ne fark eder ki"

Dudaklarını büzüp"ama sen arkamdan yürüyünce güzellerimi göremiyorum"
Kaşlarımı çatıp ona bakmaya başladım güzellerimi ama jisun burda da degildi ki güzelleri kim oluyo"güzellerin kim!" Elimi bırakıp ellerini belime sardı ve beni kendine çekince şaşkınca ona bakmaya devam ettim,ellerini yavaşça aşağıya indirip kalçalarıma indirdi ve bianda sıkıp beni kendine bastırdı."işte bunlqr benim güzellerim bebeğim!" Ne güzelleri kalçalarımmıydı yani.

Bir anda gülmeye başladı ve"ahahaha şu tipine bak bebeğim,şapşal sevgilim benim" ah cidden bu adam! Tam ağzımı açıp konuşucakken

"Noluyo orda jungkook sen hala ordamısın,çabuk odana çık ve hazırlan geç kalıyoruz."

"Tamam baba gidiyorum,iki dakika bırakmıyolar ki kocamla vakit geçireyim"gülerek ona daha çok yanaştım ve dudaklarına öpücük bırakıp ondan ayrıldım.

"Merak etme aşkım kocanla gece fazlasıyla vakit geçirebilirisin"

"Hmm ozaman gece beni bekle hayatım"gülüp ondan ayrıldım ve önüne geçip kalçalarımı kıvırtarak yürümeye başladım.

"Ah sen...küçük seni mahvedicem gel buraya"odaya doğru hızlıca koşmaya başladım ve ondan kaçmaya çalıştım ama ne yazık ki çok geç olmadan yakaladı beni kapıyı kapatım üzerime doğru yürümeye başladı,ben yatağa gelene kadar üzerime doğru geldi ve en son dudaklarıma yapışıp beni yatağa düşürmüştü.
...

Jimin ile koltukta oturup filim izliyorduk. Bizim bebişlerin karnını doyurup uyutmuştuk.

"Nedense içimde bi sıkıntı var sanki tae" jimine dönüp baktım"neden"kaşlarım çatık baktım ve"bilmiyorum sanki bişey olucak,kötü bir şey"

"Jimin korkutuyorsun beni"diyince üzgün bir şekilde bana baktı. Öyle diyince benimde içime bir kut düşmedi değil.

"Tamam, tamam sakin ol junkookları bir arayalım konuşunca belki rahatlarız hm" kafasını salladı ve masanın üzerinde duran telefonumu aldım, jungkooku arayıp hoparlöre aldım.

İkinci çalıştan sonra açmıştı.

"Alo! Taehyung bir sorun mu var güzelim?"

"Hayır, hayır sadece bi arayalım dedik,ne zaman geliceksiniz?"

"Bir saate çıkarız herhalde neden bi şeymi oldu."

"Hayır dediğim gibi sadece öyle bi arayalım ded-"camların bi anda kırılmasıyla lafım yarıda kalmış ve jiminle çığlık atmıştık.

"Taehyung! Noluyo iyimisiniz ses ver bana güzelim! İymisiniz!" İçeriye sis bombası gibi bişey atılınca koku yüzünden bilincim gidip geliyodu. Aklımda olan tek şey jisung ve arkadan bağıran jungkookun sesiydi sonrası karanlık.
...

Bittii

Yine düzenlemeden attığım bir bölüm

Uzun zamandır bölüm atamamıştım ve bu bölümde biraz kısa oldu.

Hikayeyi güzel yazamıyorum sanki o yüzden pek memnun değilim ve silmeyi de düşün medim değil :(

Ama büyük ihtimal silmem zaten hikayeyi kısa tutucam fazla bölüm olmıyacak yani o yüzden de silmeme gerek yok gibi.

Neyse sizi seviyorumm öptümm💋💋💋

TAEKOOK MAFİA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin