Taehyung'dan:
Saat ona geliyodu,soluma döndüğümde jungkook hala daha uyuyordu. Yavaşça dudakalrïna sessiz bir öpücük komdurup belimin üzerindeki kolunu sessizce kaldırdım ve yatağa bıraktım uyansın istemiyordum. Yataktan kalktım ve banyoya ilerledim,işimi hallettikten sonra üzerime beyaz bana büyük gelen bi tişört altımada siyah kısa bi tayt giydim. Jungkooka geri döndüğümde hala daha uyuyordu.
Sessiz bir şekilde odadan çıktım. Mutfağa gittiğimde kahvalti hazırlamaya başladım,benden başka kimse uyanmamıştı. Hava güzeldi o yüzden bahçede yesek daha iyi olurdu.
Kahvaltıyı hazırlayınca bahçedeki masayı kurdum ve hazırladıklarımı oraya yerleştirdim. Masaya son tabağıda koyunca tam arkamı dönücekken jungkook belime kollarını sarmıştı.
"Ya jungkook korkuttun beni" i harfini uzatarak demiştim ve kolları arasında arkamı dönüp kollarımı boynuna doladım.
"Korkutmak istememiştim oysa"demiş kolları sıkılaştırım beni iyice kendine çekti.
"Neyse. Günaydın aşkım"
"Günaydın bebeğim,bu kadar şeyi senmi hazırladın."demişti şaşırmış bi şekilde.
"Niye ben hazırlayamazmıyım,sen bana yeteneksizmi demek istiyorsun jungkook"demiştim soğuk bi sesle.
"Hayıır,hayır tabiki güzelim ben öyle demek istememiştim sem hayatımda gördüğüm en yetenekli kişisin ben sadece elini kullanamadığın için şaşırdım sadece"demiş ve kafasını boynuma gömmüştü.
"Özür dilerim aşkım ben cidden seni kırmak istemedim özür dilerim"diyerek kafasını dahs çok boynuma bastırmıştı.
"Hey tamam kırılmadım sadece şaka yaptım senin bana öyle demek istemediğini biliyorum zaten özür dilemene gerek yok aşkım hm seni seviyorum"boynundaki ellerimi yanaklarına çıkardım ve kafasını kaldırıp dudkalarını öptüm yavaşça.
"Gençler artık iyice terbiyesiz olmuşlar şunlara bak ulu orta yerde napıyolar terbiyesizler"demişti bi ses,bu ses bi yerden tanıdık geliyodu am-
"Sungwoo hayatım napiyosun orda öylece dikilmiş hem çok ayıp izlenirmi öyle"
Baba! Ne cidden yan komşumuz babammıydı tam şuan bayılabilirim.
Jungkook yavaşca dudaklarımdan ayrıldı ve o tarafa baktı o bakınca bemde kafamı o tarafa çevirdim off bi gerçekten babamdı cidden başka evmi bulamamışlar böyle götümüzün dibindeler. O değilde jungkook babamı öldürücek gibi bakıyodu korkmalımıyım.
"Siz! Seni piç kurusu hana bak burnumu kıran piç bu ah yanındakide bizim sürtük oğlumuz"demişti sinirle
Jungkook benden ayrılıp çitlerin oraya gitti ve"vay demek yan komşumuz sendin he bak şu işe ölüme kendi ayaklarınla geldin demek" demişti sinirle. Ah çok seksiyd-uf ne düşünüyorum ben öyle birazdan kan çıkıcaktı nerdeyse.
Hemen jungkookun yanına gittim ve koluna sarıldım. Kafasını bana çevirince kafamı iki yana salladım hsyır diye.
"Boş tehtidlerin hiç bir işe yaramaz bemi öyle korkutamazsın sen kimsinde beni tehtid ediyorsun piç" eğerki böyle devam ederse burnu hariç başka yerleride kırılıcaktı.
"Hah ben kimmiyim sana kendimi tanıtayım od halde. Ben Jeon Jungkook mafya lideri ve taehyungun ilerdeki kocasıyım. Leki sen kimsin dur ben söyleyim ölümüne doğru koşan aptal bi adamsın yaşlı bunak tanıştığımıca çok memnun oldum"demişti sırıtarak. Ah cidden kalbimi yerinden çıkarıcaktı bu gidişle.
"N-ne Jeon Jungkook'mu ma-mafya o-olan hemde"hem kekeleyerek hemde sesi titriyerek konuşmuştu.
"Ta kendisi şimdi ben seni napıyım ha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK MAFİA
RandomKocasından kaçmak için yer altı mafyalarının olduğu partiye giden Kim Taehyung ve o partide onu görüp ona kafaya takan bir adet Jeon Jungkook Semekook Uketaehyung |Mpreg|