11

546 26 2
                                    

Taehyung'dan:

"Bebeğim hadi hazırlan gidiyoruz"diyerek içeri girdi jungkook ve dolabın üzerinden iki bavul indirdi."Nereye gidiyoruz ve neden bavulları aldın"

"Seokjin babam ve jimin çok sıkıldıklarını söylediler o yüzdende bizde tatile gidiyoruz"bi yandan bana analtıyo bi yandanda bavula eşyaları yerleştiriyodu."ya bu sıcakta nereye gidicez tanrı aşkına dışarda iki saniye dursak erir gideriz"demem ile gülmeye başladı komik bi şeymi söyledim niye gülüyodu bu.

"Ah aşkım çok şirinsin ama merak etme erimezsin bem korurum seni"demiş ve anlımdan öpmüştü.

"Of ya peki nereye gidicez umarım serin bi yerlere gidiyoruzdur"

"Merak etme aşkım namjoon babamın bi yazlığı var oraya gidicekmişiz öyle söyledi hem orda sahilde varmış yüzeriz biraz"

"Peki madem ama erirsem yerlerden toplarsın beni"diyip ayağa kalktım ve bende bavulumu hazırlamaya başladım ama jungkook dedim ile nerdeyse kahkahalara boğulmuştu. Bavulumun içine bi kaç mayo,ince kısa şort,bi kaç kısakollu,terlik ve geceliklerimden falan koydum ve bavulu kapattım. Benim bavulum açık mavi bi renk jungkookum ise siyahtı ve benim bavulumun renginde küçük bir bavul daha vardı onun içinede güneş kremi diş fırçası macunu bi kaç el yüz kremi bi kaç tanede makyaj malzemesi koydum ve onuda kapattım ve kapının oraya sürükledim bavulları.

"Tamam mı herşey hayatım"

"Evet sadece giyinicem o kadar herşey hazır"demiş ve yatağa oturdum ah cidden çok sıcak vardı.

Ayağa kalkıp dolabın önüne geldim ben  ne giysem acaba diye düşünürken jungkook geldi ve arkadan belime sarıldı"ne gisem sence"ona dahada yaslanmıştım"rahat bir şeyler giy bence" hmm olabilir ah buldum şort tulum giyicektim. Üstüme beyaz bir kısakollu crop giyip üzerinede şort tulumu giydim ayy çok güzel oldum.

Jungkooka dönüp"nasıl oldum aşkım"bana yaklaşıp ellerini tekrar belime koyup beni kendine çekti ve"çok güzel oldun bebeğim ama sencede fazla kısa değilmi"demiş ve şortun uçlarından tutup aşağıya çekmeye çalıştı sanki çekerse uzuyacakmış gibi"bence çok güzel oldu hem gayette uzun bi kere"diyip kollarımı önümde bağladım"aşkım bumu kısa biraz daha kısa olsa kalçaların görünücek nerdeyse"diyip ellerini kalçalarıma attı ve sıktı. Kollarımı boynuna sarıp ona iyice yaklaştım"öyle mi diyorsunuz bay jeon"diyip onu tam öpücekken içeriye jimin daldı ve"uff napıyosunuz kaç saattir bi hazırlanamadını-"derken bizi görünce sözü yarım kaldı.

Bianda çığlık atıp eliyle gözlerini kapattı."noldu! Jimin! Geldim! Hani nerde"diyip içeriye bodaslama bi şekilde yoongi hyung daldı ve bize bakmaya başladı"ay ne nerde yoongi"demişti jimin"bebek"demişti ardından yoongi hyung.

"Ne bebeği yoongi delirdinmi"

"Aşkım sen doğurmuyomusun"diye ona dönmüştü yoongi hyung ve biz hala daha aynı şekilde olanları izliyoduk.

"Ya 3 aylık bebeği nasıl doğurayım ben"

"Ne yani şimdi bizim bebeğimiz gelmedimi"ah cidden yoongi hyung konu jimin olunca nolduğunu şaşırıyodu cidden acaba ben hamile olsaydım jungkookdamı böyle olucaktı bi düşündümde çok tatlı olurdu.

"Neyse biz gidelim en iyisi yoongi yine saçmalamaya başladı sizde fazla oynaşmayında gelin artık"diyip yoongi hyungun kolundan tutup odadan çıktılar,yoongi hyung hala daha söyleniyodu bebeğimiz ne zaman gelicek diye ah birazcık bile düşünse bebeklerinin gelmesine daha altı ay olduğunu anlardı.

"Noldu daha demin öyle"demiştim jungkooka dönerek.

"Boş ver sen onları biz nerde kalmıştık"diyip dudaklarıma yapışmıştı. Alt dudağımı bi andan ısırmasıyla inlemiştim ve jungkook açılan ağzımdan içeriye sıcak dilini yollamıştı,odada öpüşmemizden dolayı ıslak sesler çıkıyordu ve biz devam edersek bu odadan bi iki saat daha çıkamazdık o yüzden geri çekildim.

TAEKOOK MAFİA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin