Taehyung'dan:
Saat tam beş olmuştu,jungkookla beraber siyah olan balonun yanında duruyoduk."ahh jungkook çok heycanlıyım"demiş ve elinden tutmuştum."Bende öyle güzelim"beni kendine çekip anlımdan öpmüştü.
"Hadi patlatın artık çok merak ediyorum"diyerek sızlanmıştı hoseok hyung."evet patlatın şu balonu torunumun cinsiyetini çok merak ediyorum"demişti seokjin babam.
"Tamam,tamam jungkook aynanda patlatıcaz tamammı bak önce patlamak yok"diyerek onu uyarmıştım.
"Tamam sen merak etme"diyerek bana bakmıştı pek inanmamıştım söylediklerine ama neyse. İkimizde elimize iğneleri aldık ve siyah balonun yanına iyice yaklaştık ve üçden geriye saymaya başladık.
"Jungkook bak sayıyorum bir demeden patlatmak yok"ah beni dinlemiyoduki "Üç,iki...ya jungkook sana bir demeden patlama demedim-"gözümün önünden aşağıya süzülen mavi kağıtları görünce sözüm yarım kaldı ve ağzım açık şekilde etrafa baktım.
"OĞLUM OLUYO"diyerek bahçede koşmaya başlayan jungkooka baktım. Jungkook koşarak yanıma geldi ve beni kucağına alıp döndürmeye başladı kollarımı sıkıca ona sarıp ağlamaya başladım.
"Hey yeter başı dönücek"demişti seokjin babam gülerek. Jungkook beni yere indirip yanaklarımı tuttu ve dudaklarıma küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı.
"Teşekkür ederim,herşey için teşekkür ederim güzelim benim sen olmasaydın bu duyguların hiçbirini yaşayamazdım."
"Asıl ben teşekkür ederim aşkım herşey senin sayende böyle güzel"demiş ve ona sarıldım.
"Hey yeter birazda biz tebrik edelim dimi"diyerek beni jungkookun kollarından alıp sarılmıştı namjoon babam.
"Tebrik ederim güzelim"demiş ve saçlarımın üzerini öpmüştü."sağol baba"gülerek söylemiş ve sırada bekleyen seokjin babama sarıldım."bi erkek torunum daha oldu benden mutlusu yok"demisti seokjin babam.
Gülerek bu seferde jimine sarıldım"ikimizinde küçük yakışıklı bebişleri olucak desene"demişti heycanlı bi şekilde jimin."ayy evet öyle"demiş ve bidaha sarılmıştık karnımız ne kadar izin verirse tabi.
Sonradan hoseok hyunga da sarıldım"iki tane yiğenim oluyo ve ben onaları hergün parka götürcem"demişti.
"Amcası gibi erkek olucak desene"demiş ve sarılmıştık yoongi hyunglada,hyungun söylediğiyle herkez gülmeye başlamıştı.
Herkez neşeliydi ve bende öyle ayakta fazla durduğum için yorulmuş ve bahçedeki koltuklardan birine oturdum. Jungkook hemen yanıma gelmiş ve"yoruldunmu aşkım istersen odamıza çıkalım ve dinlen hm"aslında hiç fena olmazdı üzerimdeki elbise beni bunaltmıştı.
"Odaya gitsek iyi olur hem bu elbise içinde bunaldım biraz."jungkook hemen kafasını sallayıp bir eliyle elimi tutmuş ve öbür eliyle ise belimi sarmıştı. Böylelikle kalkmam daha kolay olmuştu.
"Baba biz odaya çıkıyoruz siz takılın"demişti jungkook.
Odaya çıktığımızda direk üzerimdeki elbiseyi çıkardım ve geceliklerimi giydim. Jungkook da geceliğini giymiş ve yatağa uzanmıştı. Bende hemen yanına uzandım. "Şaka gibi ama bi oğlum olucak hala daha inanamıyorum"kıkırdayarak ona döndüm"bende öyle woojinden kurtulupta sevdiğim adamdan bir oğlum olucağını söyleseler buna asla inanmazdım."
"Jungkook aşkım seni seviyorum ne olursa olsun ben seninim,biz seniniz"demiş ve ona yaklaştım,sağ elimi kaldırıp kolunda boylu boyunca dolaştırdım parmaklarımı."siz benimsiniz ve hep öyle kalıcaksınız güzellerim benim."elini belime atıp beni iyice kendine çekti dudaklarıma öpücük kodurdu. Beni yan çevirip sırt üstü yatmamı sağladı ve geceliğimin üst kısmını göğüslerime kadar sıyırdı. Karnımın her bir tarafına öpücük kondurmaya başladı.
"Benim minik oğlum bi an önce doğ ve yanımızda ol artık seni görmek istiyorum,seni kucağıma alıp saatlerce sevip koklamak istiyorum güzel bebeğim benim."demiş ve bir kez daha öpmüştü karnımı. Oğlumuzla biraz dahs konuşup üzerimi düzeltmiş ve boynuma sokulmuştu. Boynuma ufak ufak öpücükler kondurdu ve en sonunda dudaklarımı öpmüş ve yanıma uzanmıştı.
"Seni seviyorum jungkook"
"Seni seviyorum güzelim"demiş ve uykuya dalmıştık.
...Bugün oğlumuza bi kaç kıyafet oyuncak benzeri şeyler alıcaktık. Çok heycanlıydım kahvaltı yaptıktan sonra hemen arabaya geçtik. Alışveriş merkezine geldiğimizde direk bebek mağazasına girdik.
"Merhaba efendim nasıl yardımcı olabilirim."diyerek hemen yanımıza koşarak gelen çalışana ters ters bakmıştım."yardımınıza gerek yok biz hallederiz."demiş ve jungkookun elinden tutup yürümeye başladım ki arkamızdan geldiğini gördüm."Ya biz bakarız size gerek yok dedim dimi"sinirle konuşmuş ve tekrar önüme dönüp yürümeye başladım. Tekrardan bi ses duyunca arkamı dönmeden söylenmeye başladım"ya siz ne anlamaz insanlar-"arkamı döndüğümde bunun çalışan yerine müsteri olduğunu görünce mahçup bi sekilde kadının önünde eğildim ve"ah pardon ben sizi çalışan zannetmiştim o yüzden yani özür dilerim."tekrardan önünde eğilicekken"hey taehyung yeter bu kadar daha fazla eğilme hem neden boşuna özür diliyosunki sorun olup olmadığını söylemedi bile hem olsa bile o senin önünde eğilmeli sen koskoca Jeon Jungkookun nişanlısısın"demişti ciddi bir şekilde."ama jungkook onun bana bi zararı olmadıki neden önümde eğilicek ki buna gerek yok"
"Hayır efendim var"
"Hayır yok"demiş ve arkamı dönüp tulumların oraya gittim bi kaç tane yeni doğanlardan aldım yan taraftan bir sepet alıp içine koydum. Bi kaç uzun kollu,kısa kollu tişört alıp onları da sepete attım hepsi çok şirindi. Arkamdan belime sarılan kollarla afallamıştım.
"Özür dilerim hayatım seni üzmek istememiştim affet beni hm"başını omzuma yaslayıp yüzüme bakmıştı tatlı tatlı ahh ben ona nasıl dayanıyım şimdi. Ona dönüp dudaklarını öptüm ve tekrar önüme döndüm. Hala daha arkamdan sarılıyodu ve aldığım şeyleri izliyordu.
Biberon kısmına gittim ve ikili setlerden iki üç kutu aldım. Jiminin bebeği ile beraber kullanıcağımız için fazla aldım hem kırılma ihtimaline karşı yedek olarak aldım. Dört tanede mavi ve yeşil renk emzik almıştım. Oyuncak kısmına gidincede bi kaç peluş oyuncak aldım ve onlarıda sepete attım daha doğmasına üç ay vardı ve doğduğu gibi oyuncaklarla da oynayamayacağı içinde şuanlık bunlar yeterdi diğerlerini daha sonrada alabiliridik.
Marketten çıkıcakken gördüğüm mavi ve beyaz patiklerin tatlılığıyla nerdeyse kalp krizi geçiricektim hemen onlardan da aldım ve kasaya ilerledik.
Aldıklarımızı ödeyip arabaya geçtik. Eve kısa sürede varmıştık. Eve girince direk odaya çıktım ve üzerimi değiştirip yatağa uzandım. Jungkookda kısa bi duş alıp yanıma uzanmış ve arkadan belime sarılmıştı onun gelmesi ile kısa süre içinde uykuya daldım.
...Bitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK MAFİA
De TodoKocasından kaçmak için yer altı mafyalarının olduğu partiye giden Kim Taehyung ve o partide onu görüp ona kafaya takan bir adet Jeon Jungkook Semekook Uketaehyung |Mpreg|