"TAEHYUNG!"
Korkuyla oraya bakıyodum. Bizi duymuşmuydu yada en önemlisi öptügümü görmüşmüydü.
"Ne yaptığını sanıyosun sen ha!" Hızla buraya gelmişti ve kolumu sıkıca tutmuştu. Canım çok acıyodu ve gözlerim dolmuştu herşey bitmişti.
Jungkook beni fark etmiş olucak ki "çabuk bırak onu!" Demişti sinirle.
Beni kolumdan tutup arkasına almıştı jungkook. "Taehyung çabuk yanıma gel! derhal eve gidiyoruz" çok fena korkuyodum napıcaktım şimdi onula mı gidicektim yoksa jungkookun yanındamı kalıcaktım.
"O hic bir yere gelmiyor woojin şimdi siktir olup git burdan derhal yoksa ben sana ne yapıcağımı biliyorum!" Dedi tehtid eder şekilde.
"O benim kocam bay jeon ve ben ne istersem o olur taehyung çabuk gel buraya yoksa sana yapıcağımı biliyorum ben" ağlamak üzereyim.
"Ben hiç bir yere gelmiyorum sen nereye gidiceksen git" diye bağırdım ona.
"Duydun şimdi sen mi gidiyorsun yoksa ben seni döverek dışarımı atayım" woojin bana son kez sinirle bakıp arkasını dönüp gitmisti.
"İyimisin güzelim hm korkma daha fazla ben yanındayım sil o göz yaşlarını" jungkook söyleyene kadar ağladığımı bilmiyodum ve hemen ıslak yanaklarımı sildim.
"Şimdi nolucak?" Jungkooka doğru dönüp sordum.
"Merak etme ben herşeyi halledicem sen kafana takma" dedi ve elimden tutup odadan çıktık.
Aşağıya bahçeye indik ve yoongilerin masamına dogru ilerledik.
"Jungkook onun burda ne işi var?" Dedi yoongi "taehyung artık bizimle yaşıyacak" herkez şaşırmıştı ve bu herkez lafı benim için de geçerliydi.
"Ne saçmalıyosun sen o woojin'in kocası farkındaysan" yoongi boraz sinirlenmişti galiba "evet farkındayım ve ayrıca ona ikide bi woojinin kocası demwyi bırakın."
"İyi de öyle değil mi oğlum hem woojin nerde"dedi masadaki yakışıklı adam cidden çok iyiydi.
"Woojin gitti ve taehyung artık bizle daha fazla soru sormayın hepsini sonra anlatıcam" dedi herkez tamam demişti ve kendi hallerine geri dönmüslerdi
Bu parti fazla sıkıcıydı yada ben eğlenemiyodum bilmiyorum."merhaba ben jimin yoonginin kocasıyım" dedi pembe saçlı çocuk "ah merhaba bende taehyung sadece taehyung" dedim ve gülmüştü.
Tatlı çocukdu aslında bana hep sorular sormuştu ve bende kısa cevaplar vererek onu geçiştirmiştim.
Jungkook elimden tutup beni çıkışa doğru götürmeye başladı,"hey nereye gidiyoruz bekle çok hızlı gidiyosun düşücem!"dedim korkuyla bu hızla gidersek cidden düşücektim neyseki düşmeden bi arabanın önünde durmuştuk ve bana kapıyı açtı binmem için.
Ben binince oda hemen yan tarafa sürücü koltuğuna bindi ve arabayı çalıstırdı.
"Nereye gidiyoru?" Çekingence sordum,"benim evime" burası zaten onun evi degilmiydi neyse fazla kurcalamadım.
Bi yarım saat kadar araba yolculuğu sonrasında bi evin önünde durdu.
Ev güzeldi cidden,kapıyı açıp indi ve arkasından bende indim bu evde diğeri kadar vardı.
Kapının önü gelince açtı ve benim geçmem için kenara kaydı,içeri geçince direk ışıkları açtı ve beni içeri yönlendirdi.
"Açmısın istersen yemek sipariş verebiliriz aslında ben yapardım ama evde pek malzeme kalmamış alışverişe gitmek lazım" dedi "aslında pizza olur" cidden çok açtım "tamam ozaman ben sipariş veriyorum pizza son karar dimi başka istediğin bir şey varmı içicek olarak ne istersin" dedi "kola olur ve teşekkürler" dedim ve kafasını salladı
Siparişi verip telefonu kapattı ve üstümü süzdü, "sen onlarla rahatmısın" diye sordu "aslında hiç rahat değilim ama yanımdada kıyafet yok."
Ayağa kalktı ve "gel benimle" dedi ne kendi kıyafetlerindenmi vericekti yoksa.
Bi odaya girdik ve odadaki bi kapıyı açtı içeriye girince ağzım açık kaldı resmen. Burda bir sürü kıyafet vardı şortlar pijama takımları elbiseler croplar ve daha bir sürü şeyler vardı resmen büyülenmiş bir şekil bakıyodum.
"Çok sevdin galiba ağzın açık baktığına göre" hemen ağzımı kapatıp ona döndüm "kimin bu kıyafetler?"dedim "Jiminin hepsi" iyide onun kıyafetlerinin burda ne işi vardıki. "Onun eşyalarının neden burda olduğunu düşünüyosun degilmi" evet olarak kafamı salladım.
"Jimin alışveriş yapmaya bayılır haftada iki kere yapar e haliykede kendi evlerine aldıkları sığmıyo bende evde yanlız yaşadığım için buraya yolladı bazılarını" ne bazılarımı ne haftada iki kez alışverişmi cidden çıldırmış kafayı kıyafetlerle bozmuş resmen.
"İstediğini giyebilirsin sonrada sana kıyafet almaya çıkarız ha bide banyo yapmak istersen bu odadaki banyoyu kullanabilirsin yada ortak banyoyu hangisini istersen keyfine bak benim biraz işlerim var " dedi ve odadan çıktı bende hemen bi gece yatmalık kenarlarında siyah şeritleri olan bi şort takımı aldım üstü crop gibiydi ve ipliyli ipleride beyaz renk ve üzerinde baby yazıyodu bu cidden çok güzeldii bunu giysem jungkook ne hisseder acaba.
Hemen kısa bir duş alıp sectiklerimi giydim ve aşağıya indim, kapı çaldı ve jungkook açtı pizzalar gelmişti galiba.
Jungkook pizzaları alıp kapıyı kapattı ve arkasını dönüp "taehyung pizzalar geldi aşağıya gel- ah gelmişsin oha " ağzı açık bakıyodu da neye şaşırmıştı ki heee galiba altımdaki şorta takılı kalmışdı öyle hi bakıyoduki beni baştan aşağı süzüyordu resemen.
"Agzını kapat yoksa sinek kaçıcak" dedim gülerek yanaklarım kızarmıştı. Kafasını sallayıp "ha tamam şey ozaman biz içeri geçelim pizzalar soğumasın değilmi hadi gecelim" bende tamam diyip geçmiştik.
"Filim izlemek istermisin" diye sirdu "olur ne izliyicez" dedim "fark etmez" diyip rast gele bi filim açmıştık.
Filim ve pizzaları bitirmiştik ve benimde yavaş yavaş uykum geliyodu jungkookda esnemişti. "Yatalımmı?" Kafa sallamıştım konuşamayacak kadar uykuluydum.
"Gel sana odanı göstereyim" diyip ayağa kalktı bende kalktım bian gözlerim kararmıştı tam düşücekken jungkook beni tuttu endişeli bi şekilde "taehyung iyimisin güzelim" ona bakıp "ah hayır iyiyim bian kalkınca oldu herhalde sorun yok" demistim oda kafa sallayıp yürümeye başladı o kadar uykum vardıki çarpa çarpa gidiyodum.
Jungkook kafa sallayıp bianda beni kucağına aldı bianda gözlerim açılmıştı.
"Hey napiyosun" dedim "seni taşıyorum bu gidişle merdivenlerden yuvarlanıcaksın" dedi gülerek bende hemen boynuna sarılıp kafamı omzuna koydum "teşekkürler" dedim "çok teşekkür ediyosun bidaha olmasın" bişey dememistim.
Odaya girip beni yatağa yatırdı ve üzerimi örttü "yanımda yatmanı istesem çokmu şey isterim yada boşver"dedim ellimi sallayarak.
"Kenara kay" dedi "ne"diye baktım ona "kenara kay güzelim ve yorganı aç ışığı kapatım geliyorum" ne cidden yatıcakmıydı ah çok heycanlamıştım.
Yanıma geldi ve yattı hemen beni kollarına çekti ahh kaslı kolları bende hemen ona sarıldım ve "iyi geceler jungkook" "iyi geceler güzelim" ve onun o eşsiz kokusu ile uykuya daldım.
...
Bitti
Nasıl olmuş biraz uzun oldu sanki☺️
İyi okumalar💋💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK MAFİA
RandomKocasından kaçmak için yer altı mafyalarının olduğu partiye giden Kim Taehyung ve o partide onu görüp ona kafaya takan bir adet Jeon Jungkook Semekook Uketaehyung |Mpreg|