Jungkook'dan:
Woojinin olduğu konum burayı gösteriyodu bir evdi taehyung burda olmalıydı. Arabayı evin biraz aşağısına park ettik ve aşağıya indik. Adamlarım etrafı kontrol ediyodu ve bizi koruyacakalardı.
"Hadi hemen gidelim!"diyerek babamlara döndüm.
"Tamam hadi herkez dikkat etsin"demisti namjoon babam. Seokjin babam ve jimin arabada durucaktı yoongi, hoseok ve namjoon babam ve ben içeriye giricektik.
Kapının önüne geldik ve kapıya bi el ateş edip kapıyı kırdım ve hemen içeri girdim.
"Siz baba sen ve hoseok woojini arayın yoongi sende benimle gel!"demiştim ve yukarıya çıktık.
"Taehyung nerdesin güzelim! Taehyung ses ver nerdesin!" tek tek odalara bakıyoduk ve son bi oda kalmıştı o odanında kapısını açtım.
Taehyung yatakta baygın bir şekilde yatıyodu ve onun kafasına silah dayamış woojin duruyodu.
Ve bunu görmemle kan beynime sıçramıştı resmen.
"SEN NAPTIĞINI SANIYOSUN! ÇEK O SİLAHI ÇABUK!" diye bagırmıştım ve benim bağırmam ile babamlarda yanımıza gelmişlerdi.
"Ah jeon çok bağırıyosun biraz sessiz yoksa uyuyan güzeli uyandırıcaksın" piç herif benimle dalaga geçiyordu ama ben ona göstericektim.
"Woojin çabuk o silahı indir!"demişti babam.
"Yok ya neden indiricekmisim hatta indirmek yerine" diyip tam tetiği çekicektiki ben onun eline ateş ettim.
"AHH NAPTIĞINI SANIYOSUN!"demişti acı içinde.
"Çabuk götürün şunu onunla bizzat ben ilgileneceğim" diyip hemen taehyungun yanına gittim diğerleri woojini alıp gitmişti.
"Jungkook çabuk olun aşagıda bekliyoruz sizi" demişti babam
"Taehyung uyan güzelim taehyung hadi aç gözlerini güzelim,hadi bebegim uyan!"diyerek onu sarsmıştım ama uyanmamıştı bi kaç kere daha sarsmam ile kendine gelmişti.
"Jungkook"
"Efendim bebeğim bak ben geldim seni kurtarmaya geldim burdayım"demiştim
"Jungkook gerçekten geldin degilmi hayal görmüyorum" diyip bana bakmıştı masum masum ah güzelim benim.
Yüzüne doğru eğildim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım gözlerini olabildiğince açmıştı.
Geri çekilince ona baktım yanakları kızarmıştı sırıtarak"şimdi inandınmı yoksa bidaha kanıtlamamı istermisin hm"diyerek ona baktım ve şaşkınlıkla kafasın iki yana salladı.
"Şimdi ellerini açalım ve evimize gidelim güzelim" diye ayağa kalktım hâlâ daha yüzüne bakıyodum cebimden küçük çakıyı çıkradım ve ellerine doğru eğildimde gördüğüm eli ile donup kalmıştım şerefsiz parmaklarını kırmıştı oiç kuru geberticem onu direk taehyunga döndüm.
"Taehyung"
"Çok acıyolar ama artık hissetmiyorum bile"demişti ne hissetmiyomu kangren olabikirdi elimi çabuk tutmalıydım.
"Şşşt tamam geçti bebeğim sen oraya bakma hemen gidiyiruz burdan ve parmaklarına seokjin babam bakıcak tamamı korkma sen iylestiricez onaları,hadi gidiyoruz."diyip onu kucağıma aldım.
Arabaya doğru gittim ve taehyungu hemen seokjin babamın yanına oturtum bende bende yanına bindim.
"Baba woojin köpeği taehyungun parmaklarını kırmışçabuk bişeyler yap"demistim ve babamın gözleri bunu dememle açılmıştı ve hemen taeye döndü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK MAFİA
RandomKocasından kaçmak için yer altı mafyalarının olduğu partiye giden Kim Taehyung ve o partide onu görüp ona kafaya takan bir adet Jeon Jungkook Semekook Uketaehyung |Mpreg|