18

1.3K 91 12
                                    

CENAZE GÜNÜ O ŞAHIS

"Merhumu nas-"

"Şerefsizin tekiydi. Bu kadar insan neden cenazesinde anlamıyorum kanka."

"Kes çeneni aptal!" dedim. Hayır neden bu kadar aptal insanlarla arkadaşım anlamıyorum ki. Tamam dediklerinde bir bakıma haklı ama şuan burada bunu dile getirmeye ne gerek var? 

"Barış aradı. Hastanedelermiş." Cenazeye bakarken salak arkadaşım bana döndü. 

"Kıza bir şey yapmış mı cidden? Acaba buldukları kızın sol bacağı mıydı?"

"Bilmiyorum oğlum. Barış ne zaman bize tam bir şey anlattı ki? Gökçe adamı kışkırttıysa kardeşi demez fişini keser. Onun kardeşim kardeşim dediğine bakma. Annesini gözü kırpmadan öldürdü. Terk etti diye." gözlüğümü çıkartıp ona baktım. 

"Gökçe de onu terk etti. Onu da öldürmesi an meselesi. Belki de öldürdü. Morgda onu bulmalarını bekliyor. Bu da bir ihtimal." 

Ben ne kadar duygusuzsam bu piç de o kadar merhametliydi. 

"Yapmamıştır ya! Yapmamıştır dimi? Zaten bu şerefsizi öldürünce vicdanım sızladı. İkinciyi kaldıramam." 

Omuz silktim. "Kimin öldüğü kimin yaşadığı umurumda değil Mavi. "

"Ne umurunda ki senin amına koyayım! O ölür bizene bu  ölür bizene. Neden bu işin içindeyiz onu da anlamıyorum?"

Nedenimiz yoktu. Ya da intikam. Acı çektirenlerin acı çekmesinden zevk almamdı. 

"Nedenimiz yok! Bunu kafana sok. Paramızı alıyor muyuz alıyoruz? "

"Akif Korhan'ın gelmesine şaşırdım." Gelen sesle soluma döndüm. 

"Burada gördüğün herkes birbirinin götünü yalıyor Karga. "

Hepimizin takma adları vardı. Ergenlikten gelen bir şeydi bu.

"Ya orası öyle cano da magazine haber de vermek istemez bu kahpeler. Neyse Barış aradı. Acil kan lazımmış. Birini bulun dedi."

"Buluruz." dedim. 

Mavi" Abi, Barış bizi hani sevmezdi? Biz de onu sevmezdik. Neden şimdi iş birliği yapıyoruz." 

"Parası iyi oğlum. Aldığın paraya bak sen!" 

Karga"Abi salak falan diyoruz ama ilk defa bende katılıyorum Maviye neden iş birliği yapıyoruz. Bizim çıkarımız ne anlamadım bir aydır." 

"Çıkarımız yok kesin sesinizi de gidelim." 

İnanmamışlardı. Kaç senelik arkadaşlarım tanıyordu beni. 

"Mavi söyle kadınlara dedikoduyu yaysınlar."

"Abi yapma- Tamam abi mesaj attım." 

Bu planı yaparken yanımızda olmayan Karga "Ne dedikodusu?" diye sorduğunda dikiz aynasından ona baktım. 

"Gökçe'nin delirdiği haberini. Enes'i onun öldürdüğünü ve şuan bir kaçak olduğu haberi. Korhan ailesinin onu sakladığını. Daha dememe gerek var mı?"

"Abi kimse inanmaz ki?" 

Telefonumu açıp Barış'ın attığı resimleri ona attım. 

"Telefonuna bak." telefonuna baktığında gözleri açılmıştı 

"LAN!SAHİDEN GÖKÇE Mİ ÖLDÜRMÜŞ?"

"O kız öldürmemiştir. "

Mavi'ye döndüm. Gökçe elbette yapamazdı. Ama bizimkilerin güvenini de anlayamamıştım.

Korhanlar ve Bulutlar -Abilerim-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin